
Sai siis järjekordne SAAB koju toodud. Ega neid korralikke tonniseid enam nii väga liigu, kui mõni aasta tagasi.
Sai Tallinna ja Tartu aiad läbi kammitud ja ainuvõimalik variant tundus Uno Auto aias seisev 97a. Anny.
Kuna sel autol puudusid hooldus- ja omaniku käsiraamatud, raadio oli lukus(koodi loomulikult polnud), kõik tööriistad, teine võti koos puldiga ning kõrval seisis vägagi ahvatlev 93a. AERO, siis võttis hetkeks nagu nõutuks.
Õnneks ütles kaasaasolnud sõber, et tema võtab Aero ja asi oligi lahendatud.
Vigadest sai kohe tuvastatud, et kliima ei tööta. Proovisõit tegi aga tuju heaks - ei mingeid naginaid, kolinaid, kakkumist, ega tõmblemist. Mootor käis ühtlaselt ja pidurid toimisid väga hästi.
Seejärel polnud muud, kui ARK-i. Tunniga olid numbrid käes ja ülevaatus tehtud. Ühtki märkust ei tehtud. Kui auto oli üles tõstetud, veendusin ka ise, et altpoolt oli kõik nagu uus.
Õhtul Tartust Tallinna sõites avastasin, et kellade valgustus teeb imelikke trikke - kord on ilusti hele, siis jälle muutub nii tuhmiks, et lugeda ei näe. Paar korda kukkusid ka näidikud nulli.
Järgmisel hommikul sõitma minnes oli 10 minutit kõik ok, siis muutus taas tuhmiks.
On kellelgi kogemust, võib see olla ühenduse või valgustugevuse reostaadi viga?
Täna käisin Autotarvete OÜ-s autot ette näitamas ja õlisid vahetamas.
Lisaks vahetati õlirõhu andur ja öeldi, et vahetust vajavad geneka rihma pingutusrullikud ja mootori mingid ülemised kummipuksid.
Üldhinnang oli, et enamvähem heas korras auto.

Umbes nädala pärast tuleb kohale teine pult, siis teeb need asjad ka korda.
Kui klaasid kiletatud saab, eks siis teeb pilte ka.
Kas kellelgi on ehk vedelemas üleliigseid originaal tungrauda ja rattavõtit? Omaniku käsiraamatust oleks ka huvitatud.
Tehtud tööd:
28.07.2010 - vahetatud summuti keskmine ja tagumine osa - Fenno torud ja 2500 eeki
29.07.2010 - vahetatud mootori ülemised kinnituspuksid, geneka rihm, rullikud ja pinguti - Audecar ja 4370 eeku