SAAB 9000 CSE 2.3 LPT 125kW Anniversary, 1997, andrusan
Sai siis järjekordne SAAB koju toodud. Ega neid korralikke tonniseid enam nii väga liigu, kui mõni aasta tagasi.
Sai Tallinna ja Tartu aiad läbi kammitud ja ainuvõimalik variant tundus Uno Auto aias seisev 97a. Anny.
Kuna sel autol puudusid hooldus- ja omaniku käsiraamatud, raadio oli lukus(koodi loomulikult polnud), kõik tööriistad, teine võti koos puldiga ning kõrval seisis vägagi ahvatlev 93a. AERO, siis võttis hetkeks nagu nõutuks.
Õnneks ütles kaasaasolnud sõber, et tema võtab Aero ja asi oligi lahendatud.
Vigadest sai kohe tuvastatud, et kliima ei tööta. Proovisõit tegi aga tuju heaks - ei mingeid naginaid, kolinaid, kakkumist, ega tõmblemist. Mootor käis ühtlaselt ja pidurid toimisid väga hästi.
Seejärel polnud muud, kui ARK-i. Tunniga olid numbrid käes ja ülevaatus tehtud. Ühtki märkust ei tehtud. Kui auto oli üles tõstetud, veendusin ka ise, et altpoolt oli kõik nagu uus.
Õhtul Tartust Tallinna sõites avastasin, et kellade valgustus teeb imelikke trikke - kord on ilusti hele, siis jälle muutub nii tuhmiks, et lugeda ei näe. Paar korda kukkusid ka näidikud nulli.
Järgmisel hommikul sõitma minnes oli 10 minutit kõik ok, siis muutus taas tuhmiks.
On kellelgi kogemust, võib see olla ühenduse või valgustugevuse reostaadi viga?
Täna käisin Autotarvete OÜ-s autot ette näitamas ja õlisid vahetamas.
Lisaks vahetati õlirõhu andur ja öeldi, et vahetust vajavad geneka rihma pingutusrullikud ja mootori mingid ülemised kummipuksid.
Üldhinnang oli, et enamvähem heas korras auto.
Umbes nädala pärast tuleb kohale teine pult, siis teeb need asjad ka korda.
Kui klaasid kiletatud saab, eks siis teeb pilte ka.
Kas kellelgi on ehk vedelemas üleliigseid originaal tungrauda ja rattavõtit? Omaniku käsiraamatust oleks ka huvitatud.
Tehtud tööd:
28.07.2010 - vahetatud summuti keskmine ja tagumine osa - Fenno torud ja 2500 eeki
29.07.2010 - vahetatud mootori ülemised kinnituspuksid, geneka rihm, rullikud ja pinguti - Audecar ja 4370 eeku
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See armatuurivalgustus on ilmselt tõesti sellest reostaadist. Mul ka vilkus, kuni lõpuks päris pimedaks jäi. Peale vahetamist kõik OK.
Võid proovida pisut regullida, leiab ehk töötavama asendi, aga ega lõpuks vahetusest ikka ei pääse.
Võid proovida pisut regullida, leiab ehk töötavama asendi, aga ega lõpuks vahetusest ikka ei pääse.
Omaniku käsiraamatust oleks ka huvitatud.
Kui oled saabiklubi liige, siis logi klubi lehele sisse ja Klubi menüüst leiadki erinevaid käsiraamatuid:
Saab 9000
Kasutajajuhendid
9000 MY 1995
9000 MY 1997
9000 MY 1998
Kui pole liige, siis on kaks võimalust ....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Stopp, mina olen pidur.. Enne ärge hakake ühtegi autot "uuendama", kui olete ta väga heasse originaalkorda viinud. Peale seda pöördu sinna. Aga demoda võin küll, kuhu see haigus viia võib
Kui on sama, mis 9000, siis ikka olen nõus mõistlik raha andma.Algselt postitas: saab222
Kas tungraua soovid muidu saada, või on ka mingi väike raha mängus? on pakkuda ilus (uus:headbang: praktiliset) tungraud, aasta on, siis autol 95.
Saada palun oma hinnasoov U2U.
Täna sai autole külm ka sisse puhutud. Eks näis kas pidama ka jääb. Paari päevaga peaks tõde selguma.
Autoga nüüd 2000 km sõidetud ja ikka olen rahul.
Mõned tähelepanekud:
* kaugtuled kadunud - tulede relee ja kaitsmed kontrollisin üle, need olid korras. Minu mõistus rohkem peale ei hakanud, tuleb elektrikule näidata vist.
* saabifoorumist leitud info abiga on vahetatud salongi näidikute/lülitite "pimedad" pirnid. Pirnid sain Tevalost.
* teatud pöörete juures teeb vahest häält salongiventikas. Ei tea, kas määrimine aitaks?
* roolikardaanil on "loks" sees - oleks vaja vahetada. On ehk kellelgi kasutatud osa pakkuda?
* uste ja tagaluugi tihendid nagisevad - peaks vist mingi tihendimäärdega üle möksima. Tihendisilikoon vist ei sobi.
* Trionic avastas, et airbagid on kuidagi "ära killitud" - peab veel korra auto talle ülevaatamiseks viima, siis selgub tõde. Imelik värk, kuna tugeva esiotsa paugu jälgi ei tuvastanud.
Nüüd kui masin pestud ja kammitu, tegin mõned pildid ka.
Mõned tähelepanekud:
* kaugtuled kadunud - tulede relee ja kaitsmed kontrollisin üle, need olid korras. Minu mõistus rohkem peale ei hakanud, tuleb elektrikule näidata vist.
* saabifoorumist leitud info abiga on vahetatud salongi näidikute/lülitite "pimedad" pirnid. Pirnid sain Tevalost.
* teatud pöörete juures teeb vahest häält salongiventikas. Ei tea, kas määrimine aitaks?
* roolikardaanil on "loks" sees - oleks vaja vahetada. On ehk kellelgi kasutatud osa pakkuda?
* uste ja tagaluugi tihendid nagisevad - peaks vist mingi tihendimäärdega üle möksima. Tihendisilikoon vist ei sobi.
* Trionic avastas, et airbagid on kuidagi "ära killitud" - peab veel korra auto talle ülevaatamiseks viima, siis selgub tõde. Imelik värk, kuna tugeva esiotsa paugu jälgi ei tuvastanud.
Nüüd kui masin pestud ja kammitu, tegin mõned pildid ka.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nii palju kui ma aru olen saanud, siis salongiventika häälitsust eriti muuga ravida ei saa, kui vahetusega. Eks oleneb ekemplarist, kaua ta sedasi vahelduva eduga häält teeb. Ka õhutemperatuurist/niiskusest. Ka mul teeb aegajalt natuke häält, seni olen edasi lükanud, sest samas oleks kasulik ka salongiradikas vahetada, üks suurem töö. Aga üksjagu raha tahavad need jupid.
PS. tule klubi autokleepsule järgi mingil hetkel..
PS. tule klubi autokleepsule järgi mingil hetkel..
Algselt postitas: Cyber
Nii palju kui ma aru olen saanud, siis salongiventika häälitsust eriti muuga ravida ei saa, kui vahetusega. Eks oleneb ekemplarist, kaua ta sedasi vahelduva eduga häält teeb. Ka õhutemperatuurist/niiskusest. Ka mul teeb aegajalt natuke häält, seni olen edasi lükanud, sest samas oleks kasulik ka salongiradikas vahetada, üks suurem töö. Aga üksjagu raha tahavad need jupid.
Kusjuures ei taha, tööaeg on palju. Sai kod. Vl'ile masinale külge pandud mingi Behri salongiradikas, koodiks 73383P, allikaks radiaator.ee - hind 550.-
Salongiventika mootori saab ainult mootori vahetda, koodiks 0130111008, hinnaks 1123.-, allikaks Bakt.
Töö on see, mis maksab, kui esimest korda teha, siis on seda vandumist ikka küllaga
terv, teager
Hea meelega viiks minema ja kingiks mõned õlled vastuAlgselt postitas: saab222
nii kenale saabile võin roolikardaani tasuta anda. ainult tule ja vii minema.
Kus kandis asud?
No nii super ta nüüd ka ei ole, aga roostevaba on küll. Väikesed kriimud ja olmemõlgid saab kerge vaevaga ära.Algselt postitas: saab222
Aga 9000 on sul ikka väga supper, nagu poest!!
Sry, aga ei tunne ennast väga süüdi - ootasin neli päeva enne, kui Rakverre "tormasin".Algselt postitas:AndrusFJR
Suured tänud teile kaasfoorumlased, kes eeltoodud vihje peale velgi ostma tormasid ja need mult nina alt ära võtsid
Ära väga põe, Tarmo on tore mees, helista talle (5089216) ja ta toob sulle rootsist Aero veljed.
Praegu tal koha peal olemas kaks jooksu tonnise 15" valuvelgi.
Ka soodsa hinnaga rehvid saab sealt. Kavatsen sügise poole uuesti külastada.
Suunatuled samuti vahetatud. Mõned pildid ka.
"ÕIGE" nubrialus ka nüüdsest olemas
Eile käisin Liimi tn. alguses Fenno sumpsimeeste juures põhja alt kostuva jorina põhjust uurimas. Selgus, et summuti keskmine ja tagumine osa üsna lõpus omadega.
Kuna vendadel olid vajalikud "torud" kohe riiulist võtta, siis oligi poole tunni pärast auto uue sumpsi võrra rikkam ja mina 2500 eegu võrra vaesem.
Kokkuvõttes jäin väga rahule, kuna asjal veel kaheaastane garantii.
Täna vahetati Audaceris mootorikanduri ülemised puksid ja rihm koos rullikute ja pingutiga. Rooli taga kohe palju mõnusam, kui enam vibrat tunda pole.
Kinnitust leidis ka tõsiasi, et auto on esiotsa kõksu saanud ja parempoolne esitiib on vahetatud. Pampril olevad parandusjäled olid juba ostmise ajal näha. Eks aeg näitab...
Kaugtuled toimivad samuti taas, tänu Trionicu veetud uuele massijuhtmele.
Kuna vendadel olid vajalikud "torud" kohe riiulist võtta, siis oligi poole tunni pärast auto uue sumpsi võrra rikkam ja mina 2500 eegu võrra vaesem.
Kokkuvõttes jäin väga rahule, kuna asjal veel kaheaastane garantii.
Täna vahetati Audaceris mootorikanduri ülemised puksid ja rihm koos rullikute ja pingutiga. Rooli taga kohe palju mõnusam, kui enam vibrat tunda pole.
Kinnitust leidis ka tõsiasi, et auto on esiotsa kõksu saanud ja parempoolne esitiib on vahetatud. Pampril olevad parandusjäled olid juba ostmise ajal näha. Eks aeg näitab...
Kaugtuled toimivad samuti taas, tänu Trionicu veetud uuele massijuhtmele.