9-5 3.0 disla
Jahutussüsteemis pidevat survet sees pole. Sõites, või kohapeal pöördeid tõstes, hakkab aga paisupaagis ühest ülemisest voolikust nagu mulle tulema ja vedeliku tase hakkab kiiresti tõusma. Lõpuks ajab korgi vahelt mingi hulga vedelikku välja. Kui mingi ca pool liitrit on välja ajanud, siis rohkem nagu ei tule välja. Seisma jättes vajub paisupaak pea tühjaks ja kiri jälle ees, et täida vedelikuga. Kuumaks ei lähe ja muud imelikku nagu ka ei juhtu. Käisin sedasi Pärnus ära. Mis nüüd edasi? Tuttav traktorist jahus suurest ja väiksest ringist ning mitteavanevast termostaadist. Ise asja ei jaga kahjuks.
Jahutussüsteemi probleem
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Kui mootor üle ei kuumene siis võib jama majas olla. Mul endal oli sarnane situatsioon aga mul kuumenes üle ja piisas termostaadi vahetusest.
Algselt postitas: parkentosh
Kui mootor üle ei kuumene siis võib jama majas olla. Mul endal oli sarnane situatsioon aga mul kuumenes üle ja piisas termostaadi vahetusest.
Seletad ehk, mis mõttes siis jama on kui mootor üle ei kuumene? Paar aastat tagasi oli mootori jama. Tegemist oli siis 3.0 tüüpveaga, kus hülss oli silindrist veidi "üles" tõusnud. Samas siis olid sümptomid veidi teised. Nimelt oli siis pidev surve jahutussüsteemis ja lõpuks lõi lõdviku kinnitusest lahti. Loodan siiralt, et seekord on mingi jahutussüsteemi enda kamm...
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: ArtsuAlgselt postitas: parkentosh
Kui mootor üle ei kuumene siis võib jama majas olla. Mul endal oli sarnane situatsioon aga mul kuumenes üle ja piisas termostaadi vahetusest.
Seletad ehk, mis mõttes siis jama on kui mootor üle ei kuumene? Paar aastat tagasi oli mootori jama. Tegemist oli siis 3.0 tüüpveaga, kus hülss oli silindrist veidi "üles" tõusnud. Samas siis olid sümptomid veidi teised. Nimelt oli siis pidev surve jahutussüsteemis ja lõpuks lõi lõdviku kinnitusest lahti. Loodan siiralt, et seekord on mingi jahutussüsteemi enda kamm...
Ma ei öelnud, et on jama. Ma ütlesin, et võib olla jama. Kaks täiesti erinevat väidet!
Algselt postitas: parkentoshAlgselt postitas: ArtsuAlgselt postitas: parkentosh
Kui mootor üle ei kuumene siis võib jama majas olla. Mul endal oli sarnane situatsioon aga mul kuumenes üle ja piisas termostaadi vahetusest.
Seletad ehk, mis mõttes siis jama on kui mootor üle ei kuumene? Paar aastat tagasi oli mootori jama. Tegemist oli siis 3.0 tüüpveaga, kus hülss oli silindrist veidi "üles" tõusnud. Samas siis olid sümptomid veidi teised. Nimelt oli siis pidev surve jahutussüsteemis ja lõpuks lõi lõdviku kinnitusest lahti. Loodan siiralt, et seekord on mingi jahutussüsteemi enda kamm...
Ma ei öelnud, et on jama. Ma ütlesin, et võib olla jama. Kaks täiesti erinevat väidet!
No mõte jääks samaks minu poolt. Seega milles see jama seisneda võiks? Kahjuks pole hetkel võimalik normaalsesse töökotta( Troosti) pöörduda. Sõita üldse võib sellise probleemiga?
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Sellise jamapuhul on enamasti tingitud plokikaane tihendi ära mädanemisest või oled nt mootori üle kuumutanud ja kaas kõver ja ongi surve jahutussüsstemis ja täpselt sellised sümtomid .
Teoreetiliselt peaks hommiku käivitades ka kõvasti auru tagant välja tulema
üldiselt remonti sõita võid veekanku kogu aeg käepärast
Teoreetiliselt peaks hommiku käivitades ka kõvasti auru tagant välja tulema
üldiselt remonti sõita võid veekanku kogu aeg käepärast
Hommikul käivitamise pole suitsu ollagi. Tavaline pahmaks diisli tahma vaid. Ja kui viimati plokikaane jama oli siis olid sümtomid vähe teistsugused. Siis oli alati korki keerates ikka paras surve sees. Samas loomulikult võib see olla ka plokikaane jama. Lihtsalt huvitas, et kas on võimalikud ka muud variandid.
Artsul öige jutt plokk kõver siis teised süpmtomid.Algselt postitas: Artsu
Hommikul käivitamise pole suitsu ollagi. Tavaline pahmaks diisli tahma vaid. Ja kui viimati plokikaane jama oli siis olid sümtomid vähe teistsugused. Siis oli alati korki keerates ikka paras surve sees. Samas loomulikult võib see olla ka plokikaane jama. Lihtsalt huvitas, et kas on võimalikud ka muud variandid.
Ise pakkuks veepump või termostaat
Kui mõni neist jämedatest voolikutest katki oleks, kas siis ei peaks sealt see jahutusvedelik lekkima? Mul nagu ei paistaks seal leket olevat.
Keegi võiks ikkagi seda võimalikku termostaadist tulenevat probleemi võhikule seletada. Täna sõitsin linnas rahulikult ringi ja vedelikku ei kadunud nagu kuhugi. Visuaalselt ei kontrollinud, aga kirja ka ette ei löönud...
Keegi võiks ikkagi seda võimalikku termostaadist tulenevat probleemi võhikule seletada. Täna sõitsin linnas rahulikult ringi ja vedelikku ei kadunud nagu kuhugi. Visuaalselt ei kontrollinud, aga kirja ka ette ei löönud...
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kas ventilaator hakkab töötama üldse? Mul just oli, et temperatuuri anduri juhe sai viga ja ei hakkanud ventikat tööle panema.
__In Boost We Trust__
Termostaat muidu on selline temperatuurile reageeriv klapp mis enamus autodel asub sellises jaotuspunktis kust jahutusvedelik pääseb radikasse. Väike ring on ilma suure radikata, ainult mootor ja salongi radikas. Kui mootoris tekkib piisav temperatuur siis termostaat klapp avaneb ja jv hakkab ringlema läbi suure radika, kui temperatuur langeb siis klapp sulgub taas ja suurt radikat jv enam ei läbi. See väga algeline aga vast suhteliselt tõelähedane teooria, minu 90 oli näiteks salongist ,mootori temp andurilt võimalik termostaadi avanemist ja sulgumist silmaga näha, temp tõusis natuke üle normi ja siis kukkus järsult ja talvel niimoodi ühte puhku. See siis termostaadi kohta, mis su autol viga võib olla - ei tea.
Küsimus selline, et kas kellegil oleks laenata jahutussüsteemi paisupaagi korki mingiks üheks päevaks. Katsetaks, kas jahutussüsteemi survejama võib olla põhjustatud mittetoimivast korgi ventiilist. Lootust küll vähe, aga on soovitatud proovida, enne kui plokikaane kallale minna...
Tule sõida meie juurest läbi:facts:Algselt postitas: Artsu
Küsimus selline, et kas kellegil oleks laenata jahutussüsteemi paisupaagi korki mingiks üheks päevaks. Katsetaks, kas jahutussüsteemi survejama võib olla põhjustatud mittetoimivast korgi ventiilist. Lootust küll vähe, aga on soovitatud proovida, enne kui plokikaane kallale minna...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Minul sarnane mure. 3.0 TDI. Läbisõit 282 000km ja rõhk jahutussüsteemi tekib vaid suurel kiirendusel. Kui tehtud üks tubli kiirendus, siis on paisupaagi korgi vahelt surts vedelikku väljas. Tavalise sõidu juures (tagasihoidlikud kiirendused, turbo praktiliselt lisajõudu ei anna) ei toimu jahtusvedeliku kadu. Jahtussüsteemis on rõhk normi piires ja paisupaagi korki olen vahetanud. Kas on sellel mootoril kohti, kus sisselaske kollektoris olev rõhk (turbo rõhk) puutub kokku jahutusvedelikuga (vahejahutid/soojendid) kui sulgudes olevad detailid on näiteks läbi ussitanud? Välja arvatud plokikaane tihend ja selle mootori tüüpviga. Selle veaga olen sõitnud ca aasta ja läisõit ca 5000km (talvel seisis pikemalt).
Summutist ei tule valget auru ega muud jama (loomulik must suits kiirendamisel) Oodatud kõik soovitused.
Summutist ei tule valget auru ega muud jama (loomulik must suits kiirendamisel) Oodatud kõik soovitused.