Mootori valikud?

will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#1

Mis siis juhtub? Asi selles, et mootoriga juhtus väike õnnetus :wall: ja ees seisab suurem remont. Lihtsalt tunnen huvi, sest sellist varianti pakuti. Loogika järgi pole sõiduk siis enam 2,3 vaid 2,0. Kuidagi kahtluse uss istub sees.
Hetkel autol üle 200 kw. Kas 2,0 plok peab valule vastu?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Plokid on samad, töömahu erinevus saavutatakse erineva kolvikäiguga. St, vänt, kepsud, (kolvid) on teised, rauakolakas seal ümber on sama
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: Cyber
Plokid on samad, töömahu erinevus saavutatakse erineva kolvikäiguga.

Nujah. Seega siis muutub 2,0-ks? ning siis tegu viimase piirini aetud 2,0-ga. Palju on huvitav kw kaotus?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

Väga huvitav. Miks ei peaks pidama vastu. Rootsis küll ja küll 200kw 2,0 mootoreid näinud. 2,0ga võimsus selle konfiga mis sul - lihtsalt väiksem.
EDIT: No kw kaotus ca 30 pakun. seda ei tea kunagi tegelikult täpselt. Kui teaks palju rõhku vurr mootorisse ajab saaks ka natuke arvutada.
Sent from my Monte Carlo using B236
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#5

Ei hakka sellega tegelema. Ei meeldi mulle need aretused. Ostan ikka 2,3 asemele.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

kle will aga räägi, mis siis asjast sai ja kuidamoodi?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#7

Lõi karterisse surve ja ühest pütist kadus rõhk. Iisak proovis ja korra tuli pütt taha tagasi aga kohe ka surve sees. Täna lappavad mootori lahti ja siis ole näha.
Ega kellegil ole 2,3 komplekti pakkuda?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#8

Algselt postitas: will
Lõi karterisse surve ja ühest pütist kadus rõhk. Iisak proovis ja korra tuli pütt taha tagasi aga kohe ka surve sees. Täna lappavad mootori lahti ja siis ole näha.
Ega kellegil ole 2,3 komplekti pakkuda?
Mis timutit räägib?
Sent from my Monte Carlo using B236
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: kasparius
Algselt postitas: will
Lõi karterisse surve ja ühest pütist kadus rõhk. Iisak proovis ja korra tuli pütt taha tagasi aga kohe ka surve sees. Täna lappavad mootori lahti ja siis ole näha.
Ega kellegil ole 2,3 komplekti pakkuda?
Mis timutit räägib?

Juba läinud-olin mingi 6-s inimene, kes talle helistas!!
Kuid leidsin ühe 9-5 2,3 oma. Hind on muidugi soolane 25k :wall:
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: roomlane
NG900 2,3 mootori plokk ei sobi? Mul vedeleb kogu mootor...
See ju ilma turbota ja seega ei sobi
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#11

Ega kellegil ole 2,3 komplekti pakkuda? [/quote]
Mis timutit räägib? [/quote]

Juba läinud-olin mingi 6-s inimene, kes talle helistas!!
Kuid leidsin ühe 9-5 2,3 oma. Hind on muidugi soolane 25k :wall: [/quote]
Mina sellist juttu ei ole rääkinud, et on läinud.Minu 9-5 2,3 mootor on veel auto küljes.Ja on mõeldud raha vastu vahetamiseks.
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: timutit
Ega kellegil ole 2,3 komplekti pakkuda?
Mis timutit räägib? [/quote]

Juba läinud-olin mingi 6-s inimene, kes talle helistas!!
Kuid leidsin ühe 9-5 2,3 oma. Hind on muidugi soolane 25k :wall: [/quote]
Mina sellist juttu ei ole rääkinud, et on läinud.Minu 9-5 2,3 mootor on veel auto küljes.Ja on mõeldud raha vastu vahetamiseks. [/quote]
Saatsin sulle u2u.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#13

Aga osta auto koos mootoriga:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

tõstad mootori terves tükis ümber ja pärast müüd auto romulasse :)

Tegelikult pole ma kindel, kas selle vanema 2.3 ümbertõstmine ikka nii lihtsalt läheb.
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#14

Nii. Nüüd siis asetatud peale uus 2,3 mootor. Ja oligi kolvis auk sees-millest see alguse sai teab vaid jumal.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#15

lahja seguga sõitmisest, ma pakuks.

PS. ei kandideeri jumalaks.
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: olaviv
lahja seguga sõitmisest, ma pakuks.

PS. ei kandideeri jumalaks.

Seda pakuti ka mulle. Kuid seega selle kordumine siis uuesti võimalik. Ja nüüd järgneb loll küsimus-kuidas seda parandada saaks-segu?
ning eks vana küljest müün ära kõik mida soovitakse ja mis teveks jäi
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: will
Algselt postitas: olaviv
lahja seguga sõitmisest, ma pakuks.

PS. ei kandideeri jumalaks.

Seda pakuti ka mulle. Kuid seega selle kordumine siis uuesti võimalik. Ja nüüd järgneb loll küsimus-kuidas seda parandada saaks-segu?

Minul lasi segu kahjaks ilmselt vana ning vääti DI-kasset, mis ei saanud enam detanatsiooni ära hoidmisega hakkama. Tänu millele sulas 1 klappidest ning kadus kompresioon.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Selliste jamade ärahoidmiseks olekski kasulik WB segukella ja igasuguseid sarnaseid lisavidinaid kasutada.Ja tutikat DI`d,uusi küünlaid ja ikkagi võivad veel näkku panna pihustid,õhulekked sisselaskes,andurid etc.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#19

võtsime ühe 9-5 2.3 136kW lahti :o

Lisatud failid
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#20

2

Lisatud failid
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#21

3

Sellega ilmselt sama teema, et ainult kõrgemad jõud teavad, miks nii juhtus :D

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#22

täitsa huvitav variant, et nii puhas kolb??
või on juba puhastatud??
ja 4 silindri oma kah särab nagu jeesuke
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#23

Puhastatud natuke paberiga, ilmselt õli on oma töö teinud. Ei tea, kui kaua 3 silindriga sõidetud ka. Auto tuli just Šveitsist.
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#24

Ei midagi ebatavalist 9-5 puhul:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#25

Algselt postitas: KT100
Puhastatud natuke paberiga, ilmselt õli on oma töö teinud. Ei tea, kui kaua 3 silindriga sõidetud ka. Auto tuli just Šveitsist.

no nii. kla siis unoauto tyybid pakkusid väikese mootoririkkega 9-5 si?

no keskmised kolvid ikka normaalsed tahmased, teised kuidagi liiga siledad...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta