Hetkel autol üle 200 kw. Kas 2,0 plok peab valule vastu?
Mootori valikud?
Mis siis juhtub? Asi selles, et mootoriga juhtus väike õnnetus
ja ees seisab suurem remont. Lihtsalt tunnen huvi, sest sellist varianti pakuti. Loogika järgi pole sõiduk siis enam 2,3 vaid 2,0. Kuidagi kahtluse uss istub sees.
Hetkel autol üle 200 kw. Kas 2,0 plok peab valule vastu?
Hetkel autol üle 200 kw. Kas 2,0 plok peab valule vastu?
-
kasparius
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Väga huvitav. Miks ei peaks pidama vastu. Rootsis küll ja küll 200kw 2,0 mootoreid näinud. 2,0ga võimsus selle konfiga mis sul - lihtsalt väiksem.
EDIT: No kw kaotus ca 30 pakun. seda ei tea kunagi tegelikult täpselt. Kui teaks palju rõhku vurr mootorisse ajab saaks ka natuke arvutada.
EDIT: No kw kaotus ca 30 pakun. seda ei tea kunagi tegelikult täpselt. Kui teaks palju rõhku vurr mootorisse ajab saaks ka natuke arvutada.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
kasparius
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Mis timutit räägib?Algselt postitas: will
Lõi karterisse surve ja ühest pütist kadus rõhk. Iisak proovis ja korra tuli pütt taha tagasi aga kohe ka surve sees. Täna lappavad mootori lahti ja siis ole näha.
Ega kellegil ole 2,3 komplekti pakkuda?
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kaspariusMis timutit räägib?Algselt postitas: will
Lõi karterisse surve ja ühest pütist kadus rõhk. Iisak proovis ja korra tuli pütt taha tagasi aga kohe ka surve sees. Täna lappavad mootori lahti ja siis ole näha.
Ega kellegil ole 2,3 komplekti pakkuda?
Juba läinud-olin mingi 6-s inimene, kes talle helistas!!
Kuid leidsin ühe 9-5 2,3 oma. Hind on muidugi soolane 25k
Ega kellegil ole 2,3 komplekti pakkuda? [/quote]
Mis timutit räägib? [/quote]
Juba läinud-olin mingi 6-s inimene, kes talle helistas!!
Kuid leidsin ühe 9-5 2,3 oma. Hind on muidugi soolane 25k
[/quote]
Mina sellist juttu ei ole rääkinud, et on läinud.Minu 9-5 2,3 mootor on veel auto küljes.Ja on mõeldud raha vastu vahetamiseks.
Mis timutit räägib? [/quote]
Juba läinud-olin mingi 6-s inimene, kes talle helistas!!
Kuid leidsin ühe 9-5 2,3 oma. Hind on muidugi soolane 25k
Mina sellist juttu ei ole rääkinud, et on läinud.Minu 9-5 2,3 mootor on veel auto küljes.Ja on mõeldud raha vastu vahetamiseks.
Mis timutit räägib? [/quote]Algselt postitas: timutit
Ega kellegil ole 2,3 komplekti pakkuda?
Juba läinud-olin mingi 6-s inimene, kes talle helistas!!
Kuid leidsin ühe 9-5 2,3 oma. Hind on muidugi soolane 25k
Mina sellist juttu ei ole rääkinud, et on läinud.Minu 9-5 2,3 mootor on veel auto küljes.Ja on mõeldud raha vastu vahetamiseks. [/quote]
Saatsin sulle u2u.
Aga osta auto koos mootoriga:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
tõstad mootori terves tükis ümber ja pärast müüd auto romulasse
Tegelikult pole ma kindel, kas selle vanema 2.3 ümbertõstmine ikka nii lihtsalt läheb.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
tõstad mootori terves tükis ümber ja pärast müüd auto romulasse
Tegelikult pole ma kindel, kas selle vanema 2.3 ümbertõstmine ikka nii lihtsalt läheb.
Algselt postitas: olaviv
lahja seguga sõitmisest, ma pakuks.
PS. ei kandideeri jumalaks.
Seda pakuti ka mulle. Kuid seega selle kordumine siis uuesti võimalik. Ja nüüd järgneb loll küsimus-kuidas seda parandada saaks-segu?
ning eks vana küljest müün ära kõik mida soovitakse ja mis teveks jäi
Algselt postitas: willAlgselt postitas: olaviv
lahja seguga sõitmisest, ma pakuks.
PS. ei kandideeri jumalaks.
Seda pakuti ka mulle. Kuid seega selle kordumine siis uuesti võimalik. Ja nüüd järgneb loll küsimus-kuidas seda parandada saaks-segu?
Minul lasi segu kahjaks ilmselt vana ning vääti DI-kasset, mis ei saanud enam detanatsiooni ära hoidmisega hakkama. Tänu millele sulas 1 klappidest ning kadus kompresioon.
Iga ratas veab and then some!
Selliste jamade ärahoidmiseks olekski kasulik WB segukella ja igasuguseid sarnaseid lisavidinaid kasutada.Ja tutikat DI`d,uusi küünlaid ja ikkagi võivad veel näkku panna pihustid,õhulekked sisselaskes,andurid etc.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täitsa huvitav variant, et nii puhas kolb??
või on juba puhastatud??
ja 4 silindri oma kah särab nagu jeesuke
või on juba puhastatud??
ja 4 silindri oma kah särab nagu jeesuke
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: KT100
Puhastatud natuke paberiga, ilmselt õli on oma töö teinud. Ei tea, kui kaua 3 silindriga sõidetud ka. Auto tuli just Šveitsist.
no nii. kla siis unoauto tyybid pakkusid väikese mootoririkkega 9-5 si?
no keskmised kolvid ikka normaalsed tahmased, teised kuidagi liiga siledad...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.

