selgus, et kliimapumba vahelt lekib, nii gaasi kui ka õli.
mis teha?
ja kas klassikule üldse pumbale tihendeid võiks kusagilt leida??
ja kas opn arukas mõtte lahti võtta ja vaadata, mis seal see on?
või äkki kuskile viia, kus renoveeritakse?
iga idee oleks abiks.
kliimapumba tihendite vahetus
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vanasaabikala ei oleks ju ka asjatundja, kui ta nõu ei küsiks ja asju ei uuriks..
Pühast vaimust targaks just ei saa..:O
AndrusFJR vist eemaldas kogu vastava kola oma autolt... Äkki on alles veel ja saad miskit kasulikku sealt omale?

AndrusFJR vist eemaldas kogu vastava kola oma autolt... Äkki on alles veel ja saad miskit kasulikku sealt omale?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
noh, mis arutelu ....
selle kohapealt tuleb meeldeumbes nädal tagasi mulle tehtud telefonikõne, kus keegi saabi omav iski palus nõu, et tal ei käivitu...
pakkusin lambist, et 3 varianti: pump, di , või vända andur.
siis kohe sain teada, et pumpa , nad proovisid; panid teilse masinale peale ja töötas;
ja muude asjadega oli ka nii, et proovisid ja töötas
ja kolmandate asjadega ka nii, et uurisid, proovisid ja töötas;
aga autot käima ei saa... ja ikka keegi sõber, kes asja jagas vaatas ka üle; ja ikka käima ei saa.
AGA kui süstlaga bensiini panna karburaatorisse, siis pidi käima minema, ja et iga silinder pidi 1 paugu tegema...
ühesõnaga palju möla ja väga palju äraproovitud asju ja veel koos spetiga::::
siis ma tõesti ei viitsinud( tahtnud) enam asjasse süveneda , kui mingid tundmatud tegelased KÕIK asjad juba üle käind, suure tõenäosusega ei teadnud ka mida tegid.
seepärast targem alati mitte puutuda asju, mida ei tunne.
samas juba üks sõber küsis jupi nime ja numbrit ja proovis uurida, et kas tellida midagi saab, aga praeguse seisuga ei saa.
selle kohapealt tuleb meeldeumbes nädal tagasi mulle tehtud telefonikõne, kus keegi saabi omav iski palus nõu, et tal ei käivitu...
pakkusin lambist, et 3 varianti: pump, di , või vända andur.
siis kohe sain teada, et pumpa , nad proovisid; panid teilse masinale peale ja töötas;
ja muude asjadega oli ka nii, et proovisid ja töötas
ja kolmandate asjadega ka nii, et uurisid, proovisid ja töötas;
aga autot käima ei saa... ja ikka keegi sõber, kes asja jagas vaatas ka üle; ja ikka käima ei saa.
AGA kui süstlaga bensiini panna karburaatorisse, siis pidi käima minema, ja et iga silinder pidi 1 paugu tegema...
ühesõnaga palju möla ja väga palju äraproovitud asju ja veel koos spetiga::::
siis ma tõesti ei viitsinud( tahtnud) enam asjasse süveneda , kui mingid tundmatud tegelased KÕIK asjad juba üle käind, suure tõenäosusega ei teadnud ka mida tegid.
seepärast targem alati mitte puutuda asju, mida ei tunne.
samas juba üks sõber küsis jupi nime ja numbrit ja proovis uurida, et kas tellida midagi saab, aga praeguse seisuga ei saa.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Partsforsaabs-is on näiteks terve tihendite komplekt müügis:
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2349
Ja küsi äkki Viki'lt Troostist, ta kliimadega piisavalt tegelenud, et teada, kust mõnda tihendit saab.
Mul võibolla on ka miskit alles aga tihendid tasuks ikka uued panna (kui sa muidugi mõtled tihendite all neid väikseid kummirõngaid...).
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2349
Ja küsi äkki Viki'lt Troostist, ta kliimadega piisavalt tegelenud, et teada, kust mõnda tihendit saab.
Mul võibolla on ka miskit alles aga tihendid tasuks ikka uued panna (kui sa muidugi mõtled tihendite all neid väikseid kummirõngaid...).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
neid o-ringe saada ja vahetada pole probleem, vaja ikka tihendeid, mis kondi pumba enda vahele käivad ja sinna sisse kuskile..
aga eks ma korra proovin vikit ka tyydata.
aga eks ma korra proovin vikit ka tyydata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
neid o-ringe saada ja vahetada pole probleem, vaja ikka tihendeid, mis kondi pumba enda vahele käivad ja sinna sisse kuskile..
aga eks ma korra proovin vikit ka tyydata.
Ahsoo, aga ma võin sulle oma vana kliimapumba anda, ehk saad sealt mingeid tihendeid. Mul on tunne, et sel on mingi laager kinni jooksnud, kuna väga raskelt käib ringi (aga pump muidu ise ei lekkinud kuskilt).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson