http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8793
Mina olen selle auto uus omanik.
Otsisin odavat, stiilset ja mugavat sõidukit, kuna eelmine auto on sujuvalt kaotanud oma praktilise väärtuse. Saabid on ammusest ajast väga sümpaatsed tundunud.
Juhuslikult leidsin selle kaheliitrise 85kw mootoriga klassiku.
Tänaseks mõnisada km sõidetud ja peoga vigu leitud.
Enne ostmist tuvastasin järgmised vead:
juhi jalgealune märg- salongiradika kraan lekib
veepump on väsinud ja ratas käib vastu korpust
tagumine pidurisadul või mingi osa sellest koliseb-lõgiseb.
esimeste pidurisadulate tüüpviga- kolksumine tagurdades
roostetavad koopaääred ja mõned kohad veel
rehvid tahavad vahetust
Vahepeal selgus, et probleeme on tagumise parema tule massiga
vasakkurivis hakkab (VIST) salongiventikas kuhugi vastu käima. Väike nõks rooliga vastassuunas ja ta vaikib.

pisuke süütelukuprobleem
jahutusradikas annab ilmselt lähitulevikus järgi.
Lisaks tõuseb temperatuur maanteel, mis on kindlasti seotud radika või/ja veepumbaga. Pigem viimane, kuna radikas on suhteliselt leige.
Kohe teisel päeval väsis parem tagumine rehv ära nüüd sõidan abirattaga.
Esimesed asjad, millest lahti tahaks saada on jahutus ja kolina probleemid.
Lisaks tahaks veidi ka audiot parandada ilma, et suuremat ümberehitust peaks tegema. Kas kuskil leidub teemasid/galeriisid headest lahendustest klassiku jaoks?
Kas klassikule on saada ka juhi käetuge? Kas see installeeritakse keskkonsooli või istme külge?
Igasugune abi ja lisainfo minu probleemide kohta on teretulnud;)
Pill on vägev ja stiilne.

Siin siis põhjus esiplaanil ja lahendus tagaplaanil.
Lisatud failid