Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]
Jätkuks sellele teemale:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8793
Mina olen selle auto uus omanik.
Otsisin odavat, stiilset ja mugavat sõidukit, kuna eelmine auto on sujuvalt kaotanud oma praktilise väärtuse. Saabid on ammusest ajast väga sümpaatsed tundunud.
Juhuslikult leidsin selle kaheliitrise 85kw mootoriga klassiku.
Tänaseks mõnisada km sõidetud ja peoga vigu leitud.
Enne ostmist tuvastasin järgmised vead:
juhi jalgealune märg- salongiradika kraan lekib
veepump on väsinud ja ratas käib vastu korpust
tagumine pidurisadul või mingi osa sellest koliseb-lõgiseb.
esimeste pidurisadulate tüüpviga- kolksumine tagurdades
roostetavad koopaääred ja mõned kohad veel
rehvid tahavad vahetust
Vahepeal selgus, et probleeme on tagumise parema tule massiga
vasakkurivis hakkab (VIST) salongiventikas kuhugi vastu käima. Väike nõks rooliga vastassuunas ja ta vaikib.
pisuke süütelukuprobleem
jahutusradikas annab ilmselt lähitulevikus järgi.
Lisaks tõuseb temperatuur maanteel, mis on kindlasti seotud radika või/ja veepumbaga. Pigem viimane, kuna radikas on suhteliselt leige.
Kohe teisel päeval väsis parem tagumine rehv ära nüüd sõidan abirattaga.
Esimesed asjad, millest lahti tahaks saada on jahutus ja kolina probleemid.
Lisaks tahaks veidi ka audiot parandada ilma, et suuremat ümberehitust peaks tegema. Kas kuskil leidub teemasid/galeriisid headest lahendustest klassiku jaoks?
Kas klassikule on saada ka juhi käetuge? Kas see installeeritakse keskkonsooli või istme külge?
Igasugune abi ja lisainfo minu probleemide kohta on teretulnud;)
Pill on vägev ja stiilne.
Siin siis põhjus esiplaanil ja lahendus tagaplaanil.
Lisatud failid
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8793
Mina olen selle auto uus omanik.
Otsisin odavat, stiilset ja mugavat sõidukit, kuna eelmine auto on sujuvalt kaotanud oma praktilise väärtuse. Saabid on ammusest ajast väga sümpaatsed tundunud.
Juhuslikult leidsin selle kaheliitrise 85kw mootoriga klassiku.
Tänaseks mõnisada km sõidetud ja peoga vigu leitud.
Enne ostmist tuvastasin järgmised vead:
juhi jalgealune märg- salongiradika kraan lekib
veepump on väsinud ja ratas käib vastu korpust
tagumine pidurisadul või mingi osa sellest koliseb-lõgiseb.
esimeste pidurisadulate tüüpviga- kolksumine tagurdades
roostetavad koopaääred ja mõned kohad veel
rehvid tahavad vahetust
Vahepeal selgus, et probleeme on tagumise parema tule massiga
vasakkurivis hakkab (VIST) salongiventikas kuhugi vastu käima. Väike nõks rooliga vastassuunas ja ta vaikib.
pisuke süütelukuprobleem
jahutusradikas annab ilmselt lähitulevikus järgi.
Lisaks tõuseb temperatuur maanteel, mis on kindlasti seotud radika või/ja veepumbaga. Pigem viimane, kuna radikas on suhteliselt leige.
Kohe teisel päeval väsis parem tagumine rehv ära nüüd sõidan abirattaga.
Esimesed asjad, millest lahti tahaks saada on jahutus ja kolina probleemid.
Lisaks tahaks veidi ka audiot parandada ilma, et suuremat ümberehitust peaks tegema. Kas kuskil leidub teemasid/galeriisid headest lahendustest klassiku jaoks?
Kas klassikule on saada ka juhi käetuge? Kas see installeeritakse keskkonsooli või istme külge?
Igasugune abi ja lisainfo minu probleemide kohta on teretulnud;)
Pill on vägev ja stiilne.
Siin siis põhjus esiplaanil ja lahendus tagaplaanil.
Lisatud failid
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14309
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Käetuge ei ole, ise pead millestki leiutama. Soojakraan peaks mul mingisugune kusagil olema. Audio koha pealt kehtib ilmselt kõik see, mis ka teiste autode kohal, ega mingit universaallahendust pole. Kui normaalsetest tükkidest asja kokku paned, siis on vast piisavalt hea. Kuhugi võistlustele sa ilmselt minema ikka ei hakka sellega..
Audio all pidasin silmas seda, et originaalis on ju vist kõlarid ainult armatuuripeal. Sealt aga mingit arvestatavat heli ei tule.
Sarnaselt ummistunud radikale võib olla ka veepumba tootlikkus madal.
Kuhu soovitavad siinsed pöörduda mõistliku hinnaga remonttöödeks?
Võtaks esimesena ette radika, veepumba ja kraani. Kogenud inimesel ei tohiks see ju teab mis keeruline töö olla. Kõik peaks olema lihtsasti vahetatav.
Sarnaselt ummistunud radikale võib olla ka veepumba tootlikkus madal.
Kuhu soovitavad siinsed pöörduda mõistliku hinnaga remonttöödeks?
Võtaks esimesena ette radika, veepumba ja kraani. Kogenud inimesel ei tohiks see ju teab mis keeruline töö olla. Kõik peaks olema lihtsasti vahetatav.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14309
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Taga on ka ikka kõlarid. Minu meelest tuli klassikust täitsa noormalset heli, kui sinna normaalsed kõlarid panna.
Mul on millegipärast tunne, et ega sul omal ka just pöial keset pihku ei kasva, saad vast ise hakkama nende asjadega..
Mul on millegipärast tunne, et ega sul omal ka just pöial keset pihku ei kasva, saad vast ise hakkama nende asjadega..
Mõtlesin, et ehk leiab mõne huvitava lahenduse, kuidas mahutab veits suuremad spiikrid armatuurile või on keegi samuti mõelnud panna laulja armatuurile ja pool bändist taha aknapeale.
Varem olid kenad ruumid, kus seda teha, nüüd aga majatagune hoovipealne. Pole selle pilguga eriti vaadanud, kas saan hakkama või mitte. Eks peab pilgu peale viskama.
Kust üldse selline "tunne"?
Varem olid kenad ruumid, kus seda teha, nüüd aga majatagune hoovipealne. Pole selle pilguga eriti vaadanud, kas saan hakkama või mitte. Eks peab pilgu peale viskama.
Kust üldse selline "tunne"?
Noh.. Alfa ja OT on ainukesed, kus ma aktiivne olen olnud.
Enivei, kas keegi pakub soodsamalt, kui 1600.- radikat?
Mis hinnaga härrad mulle kraani loovutaksid. Cyberi ja Trionicu klaviatuur kirjutas, et neil on.
Praegu sõidab auto abirattaga ringi, kuna ostuhetkel all olnud rehvid nägid välja, nagu oleksid nad olnud autol all juba esindusest välja sõites ning igasuguseid kahjustusi täis.
Kui kellelgi on pakkuda kiiremas korras 185/65 R15 korralikke lamelle siis võib julgelt pakkuda. Ei hakka suvekaid igaks juhuks ostma, kuna järgmine suvi on plaan autot "tuunida".
Enivei, kas keegi pakub soodsamalt, kui 1600.- radikat?
Mis hinnaga härrad mulle kraani loovutaksid. Cyberi ja Trionicu klaviatuur kirjutas, et neil on.
Praegu sõidab auto abirattaga ringi, kuna ostuhetkel all olnud rehvid nägid välja, nagu oleksid nad olnud autol all juba esindusest välja sõites ning igasuguseid kahjustusi täis.
Kui kellelgi on pakkuda kiiremas korras 185/65 R15 korralikke lamelle siis võib julgelt pakkuda. Ei hakka suvekaid igaks juhuks ostma, kuna järgmine suvi on plaan autot "tuunida".
Tak.
Homme hommikul läheb radiaator, kraan ja veepump vahetusse.
Vahepeal avastasin, et autol on plokisoojendus, kas see ka töötab, ei tea veel.
Juhi istme kontstruktsioon on veits teistsugune, kui kõrvalistuja oma. Juhi jalge juures on mingi kang, mida tõmmates iste kõigub mingis suunas. Täpselt ei ole selle funktsioonist veel aru saanud. Mismoodi ta peaks töötama?
Tagumise seljatoe saab alla lasta, kas istmepõhjaga saab ka midagi teha?
Homme hommikul läheb radiaator, kraan ja veepump vahetusse.
Vahepeal avastasin, et autol on plokisoojendus, kas see ka töötab, ei tea veel.
Juhi istme kontstruktsioon on veits teistsugune, kui kõrvalistuja oma. Juhi jalge juures on mingi kang, mida tõmmates iste kõigub mingis suunas. Täpselt ei ole selle funktsioonist veel aru saanud. Mismoodi ta peaks töötama?
Tagumise seljatoe saab alla lasta, kas istmepõhjaga saab ka midagi teha?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Mart900
See juhi istme kang on oma ette leiutis, sellest saab alla-alla, üles-alla, üles-üles ja alla-üles kui hästi tahta Peab lihtsalt katsetama, üles suundade jaoks peab taguotsa kõvasti kergitama. Kena klassik!
just, just selle kangi abil saab istme esi- ja tagaosa omavahel üles alla liigutada. 4 asenditnagu mart ütles,
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Naguma aru sain, siis on see MY87.
Mismoodi nende piduritega oli? Vanemal on ees? Minuomal on ka ees.
Eelmise omaniku postitustest lugesin välja:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 2-door Sedan
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B201 8V
Model year: 1987
Assembly plant: Nystad, Finland
Serial number: 002290
Control symbol: Passed
SRS: none
Mismoodi nende piduritega oli? Vanemal on ees? Minuomal on ka ees.
Eelmise omaniku postitustest lugesin välja:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 2-door Sedan
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B201 8V
Model year: 1987
Assembly plant: Nystad, Finland
Serial number: 002290
Control symbol: Passed
SRS: none
Kas keegi, kes täpselt teab, mis toimub, selgitaks neid asjaolusid.
Saan aru, et 87 juhtus midagi. Sai flatnose otsa vist? Mis sellega kaasnes?
Minu masinal on 114,3 x 4 poldivalem ja käsipidur ees. Need käivad koos? Mis aastast see muudatus toimus?
Misvärk on sellega, et väga paljud kohad ütlevad, et mu autol on 87kw mootor, kui passis ja mõnes teises varuosakataloogis on 85kw? B201 pritsega mootor siis.
Vahepeal selgus, et plokisoojendus töötab, vähemalt veekeetja häält tuleb. Talveks lükkan juhtme siis aknavahelt välja
Juhi istme regullist küll aru ei saa. Esimene ots püsib enam-vähem üleval aga tagumine liigub küll raputamise peal nii kuidas jumal juhatab.
PS: Kas on lootust leida eesti pinnalt 16 või 17 tolliseid laiemaid plekkvelgi sellise poldivalemiga ja keskavaga?
Saan aru, et 87 juhtus midagi. Sai flatnose otsa vist? Mis sellega kaasnes?
Minu masinal on 114,3 x 4 poldivalem ja käsipidur ees. Need käivad koos? Mis aastast see muudatus toimus?
Misvärk on sellega, et väga paljud kohad ütlevad, et mu autol on 87kw mootor, kui passis ja mõnes teises varuosakataloogis on 85kw? B201 pritsega mootor siis.
Vahepeal selgus, et plokisoojendus töötab, vähemalt veekeetja häält tuleb. Talveks lükkan juhtme siis aknavahelt välja
Juhi istme regullist küll aru ei saa. Esimene ots püsib enam-vähem üleval aga tagumine liigub küll raputamise peal nii kuidas jumal juhatab.
PS: Kas on lootust leida eesti pinnalt 16 või 17 tolliseid laiemaid plekkvelgi sellise poldivalemiga ja keskavaga?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14309
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
87 tuli uus nina vana kere külge ja 88-st alates muutus ka see piduriteema. 4x114.3 käib jah kokku ees oleva kässariga, hilisematel on 4x108 (sama mis tonnisel)
ja see 85 vs 87.. vahet ju pole.. Ilmselt on tegu mingite eri maade kilovattidega..
Miks sul 16 või 17 tolli PLEKKvelge vaja on?
ja see 85 vs 87.. vahet ju pole.. Ilmselt on tegu mingite eri maade kilovattidega..
Miks sul 16 või 17 tolli PLEKKvelge vaja on?
87 oli jah facelift, ka käsipidur kolis tagaratastela, ning polivalem muutus. Pamprid, tuled, iluvõre muutus.
16;17 tolliseid velgi sellise poldivalemiga on küllaltki keeruline leida, kui siis ehk mingitel Volvodel oli sama valem, ainult, et pead keskava suuremaks freesima
16;17 tolliseid velgi sellise poldivalemiga on küllaltki keeruline leida, kui siis ehk mingitel Volvodel oli sama valem, ainult, et pead keskava suuremaks freesima
Klassikule on raske laiemaid velgi alla aretada,sest koopa ehitus on selline,et hakkavad koopasse.Mul olid 6" originaalid,needki tahtsid jäigemaid vedrusid.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14309
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
see käib hoobilt vastu igale poole. AndrusFJR oli sunnitud oma cabriole 16" valudele vist mingid 195/50 rehvid peale ajama, sest muidu käis vastu ...
Mul on ka kunagi klassikule korra 205/65/15 all olnud (ostes oli all) kraapas korralikult koopaserva.
Mul on ka kunagi klassikule korra 205/65/15 all olnud (ostes oli all) kraapas korralikult koopaserva.