Split zorroh auto teemast (kuidas siis ikkagi auto remondi eest raha julgetakse küsida)

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#26

Vaadates hinna tabelit, esimene asi mis jääb silma on 10,25h tööd:o ja see on teeninduses kus igapäev tegelettakse SAABidega! Ma just vahetasin ÜKSI! plokikaane tihendi ja mul kulus vaevalt üle 8h ja see suitsupausidega ja lõunaga(kiiret ei olnud kuhugi, teine auto ka olemas). Töötunnid on ikka need mille jooksul autoga tegelettakse, aga mitte, et auto seisab ja tunnid tiiksuvad! Töötundidega oli mul ka Carringis üks ebameeldiv situatsioon jõudsin 15min varem kohale ja andsin võtmed ära ise vaatasin lehti seal, autot võeti 15min tähtajas hiljem sisse ja lõppus arvel oli kirjas see aeg kui ma andsin võtmed ära (1/2 tundi puhtat petmist), see sai loomulikkult kohe maha võetud!

Siis plokikaane tihend, võibolla on 9-5 kallim, minu oma OEM maksab 540 koos käibemaksuga loomulikkult(sellest sai ka veel natukene allahindlust Carringis).

Plokikaanest siis ise andsin ka lihvima ja klappide pesad ülefreesida (Tartus, Võru ja Aardla tn ristmiku kõrval, Siiriuse taga garaazides) 75EEKi klapp ja + 500 lihvimine = 1700EEKi.

Korduv kõsimus hr. zorroh-ille Kus Tartus autot remondid?

Miks ülde kirjutasin siia: sest Hr. Iisakuga oli ka üks ebameeldiv diil, kui vajasin Aerole käigukasti, siis Hr. Iisak pakkus seda 4k-ga kui kasti tõi kohale(seda keegi ei palunud!) kasti hind tõusis kohe 5k peale:freak: Hiljem selgus, et see üldse on vabaõhuhingava kast ja veel defektiga! 2.0 vabaõhuhingava kast mul oli endalgi! Hr. Iisak loomulikkult ei tunnistanud selles oma süüd ja keegi raha ei tagastanud! Defektile(teine käik läks pidevalt krõksuga ja raskelt sisse) öeldi, et see on paigalduse viga:gun:

Nüüd võite ka minu peale laimida! Aga Iisaku kätte ma oma utot kunagi ei anna!
IMHO!!!

Ja kuhu kadus üldse see reegel, et kliendil on alati õigus?!:facts:
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#27

Algselt postitas: D116
Vaadates hinna tabelit, esimene asi mis jääb silma on 10,25h tööd:o ja see on teeninduses kus igapäev tegelettakse SAABidega! Ma just vahetasin ÜKSI! plokikaane tihendi ja mul kulus vaevalt üle 8h ja see suitsupausidega ja lõunaga(kiiret ei olnud kuhugi, teine auto ka olemas).
Peab lahmima??? Eespool seletati kuhu see aeg läheb. Kas sina vahetasid 9-5-l tihendit või 9000-l? Kaks eri autot ju. Ja sa arvad, et mehed teevad kahekesi ühte autot seal või?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#28

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: D116
Vaadates hinna tabelit, esimene asi mis jääb silma on 10,25h tööd:o ja see on teeninduses kus igapäev tegelettakse SAABidega! Ma just vahetasin ÜKSI! plokikaane tihendi ja mul kulus vaevalt üle 8h ja see suitsupausidega ja lõunaga(kiiret ei olnud kuhugi, teine auto ka olemas).
Peab lahmima??? Eespool seletati kuhu see aeg läheb. Kas sina vahetasid 9-5-l tihendit või 9000-l? Kaks eri autot ju. Ja sa arvad, et mehed teevad kahekesi ühte autot seal või?

Mis seal nii erilist on? Praktiliselt samad mootorid peal.
Ma vahetasin 9000-l
__In Boost We Trust__
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: D116
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: D116
Vaadates hinna tabelit, esimene asi mis jääb silma on 10,25h tööd:o ja see on teeninduses kus igapäev tegelettakse SAABidega! Ma just vahetasin ÜKSI! plokikaane tihendi ja mul kulus vaevalt üle 8h ja see suitsupausidega ja lõunaga(kiiret ei olnud kuhugi, teine auto ka olemas).
Peab lahmima??? Eespool seletati kuhu see aeg läheb. Kas sina vahetasid 9-5-l tihendit või 9000-l? Kaks eri autot ju. Ja sa arvad, et mehed teevad kahekesi ühte autot seal või?

Mis seal nii erilist on? Praktiliselt samad mootorid peal.
Ma vahetasin 9000-l

Mitu tikkpolti sina vahetasid ja kui sirge või kõver oli sinu vl. kollektor ja kas sa seda üldse sirgeks ajasid?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Marx
Postitusi: 112
Liitunud: L Aug 28, 2010 1:14
Asukoht:
Auto:

#30

Kui palju oli siis alguses kokku lepitud töötunnid kaane tihendi vahetuseks ?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#31

Algselt postitas: Factor


Mitu tikkpolti sina vahetasid ja kui sirge või kõver oli sinu vl. kollektor ja kas sa seda üldse sirgeks ajasid?

Polte ei vahetanudki. Naguöeldi, et kõik oli suht sirge, lihtsal kui maas juba siis ikka kõik võimallik ärateha korraga.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#32

Algselt postitas: Marx
Kui palju oli siis alguses kokku lepitud töötunnid kaane tihendi vahetuseks ?

esimestes postitustes oli ju kirjas:
plokikaane lihvi töö ja tihendi vahetus oli algselt 5k jutt aga lõpuks oli miski 8.5k..
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

Saage aru inimesed, et ainult margiesindus teeb töid normtundide alusel. Tootja ütleb, et asja vahetus kestab 3 tundi, siis nii ongi. Ühelgi teisel töökojal ei ole kohustust sedasama poliitikat järgida ja oma aega kulutades selle eest vähem raha võtta. Kui ikkagi reaalne töö võtab kauem aega (mainitud tikud, lihvimised jms), siis ei ole mingit alust inimeselt vähem raha võtta, kui selleks kulus... KUI neid asju poleKS olnud vaja teha, siis oleKS ka tunde vähem. Mis siin keerulist on? Lihtsalt peale vaadates ei saa öelda sendi täpsusega hinda. Mingi varasem kogemus ütleb, et läheb 5h ja X summa, no tore. Aga ei saa eeldada, et see alati nii on. Mõnel läheb hoopis vähem, mõnel hoopis rohkem, no sorry, juhtub.
Algselt postitas: D116
Ja kuhu kadus üldse see reegel, et kliendil on alati õigus?!:facts:
Reegel? Mul on tunne, et seal Tartus pumbatakse mingeid kemikaale õhku? Põikpäiselt silmad ruutus nõudma on kõvad mehed kõik, aga mõistlikku juttu ajada ja asi KOKKU LEPPIDA, vat see käib millegipärast üle jõu... mingi jalgutrampiv ja kuningas olemist nõudev "klient" visatakse lihtsalt välja. Asjal on alati 2 poolt.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: D116
Algselt postitas: Factor


Mitu tikkpolti sina vahetasid ja kui sirge või kõver oli sinu vl. kollektor ja kas sa seda üldse sirgeks ajasid?

Polte ei vahetanudki. Naguöeldi, et kõik oli suht sirge, lihtsal kui maas juba siis ikka kõik võimallik ärateha korraga.
No vat aga siit ju ka töötundide vahe tulebki...
Arvan, et kui sinul oleksid samad probleemid olnud, siis oleks võibolla sinul veel rohkemgi aega läinud.
Aga jah oleks tädil till oleks ta onu!


Lisaks arvan ka mina, et Audaceri mõnevõrra kallim teenindus kui nurgatagustes kohtades seisnebki nende töö kvaliteedis.
Miskipärast on mul tunne, et ega paljudes nurgatagustes kohtades isegi ei vaadata näiteks antud juhul, et kui kõver kollektor üldse on. Et kui sai kokkulepitud kollektori tihendi vahetus, siis seda ka tehakse, aga et kollektor kõver on ja hiljem sealt ka koos tihendiga seetõttu läbilaskma võib hakata ei huvita kedagi. Tellisid ju tihendivahetruse!
Olen märganud, et nendejaoks on see töö loomulik osa ja seega ka pisut rohkem töötunde, abimaterjale jne...
See kollektori teema on lihtsalt antud teemas hea näide.

Lisaks olen täheldanud just Trionicu puhul eripära, kus on mingi osa tarvis väljavahetada ja ta pakub sulle uut osa, mis on ütleme hinnaga X.
Otsin ise netist või poodidest ja leian selle varuosa, teiselt tootjalt, hinnaga X- mingi summa ehk siis odavamalt.
Ja palun tungival soovil Trionicul asendada selle odavama varuosaga, mida ta oma perfektsionismi juures ei tee hea näoga. Aga mõneaja möödudes pean taaskord piinlikusega sisseastuma Audaceri uksest, laskma kõrvad lonti ja oma uhkuse alla suruma ning teatama, et äkki tellite selle kallima varjandi ära ja vahetame uuesti kuna odavam on lihtsalt koleruttu otsa saanud.
Samas ei ole see ka alati nii, mõningate varuosade puhul on see jälle vastupidi, öeldakse et mis sa paned sellest kallist, sellel kohal just see odav tootja peab sama hästi ja vaata et pareminigi veel.

Pikk ja lohisev jutt sai müüd aga mida ma selle viimasega öelda tahtsin, on see, et sealsetel meestel on suured kogemused ja nad teavad mis kestab ja mis mitte. Kuna (ütleme, et 80% juhtudest) on korralik varuosa kallim on ka nende meeste varuosa nimekiri ka võibolla pisut kallim.

Kui see nüüd ka teemasse panna, siis on suund tagasilla pukside ringile, mida hinnati kalliks. Tegemist oli uretaanidega, mitte nn. tavalist puksidega. Uretaanid maksavadki niipalju ja ka kestavad oi kui kaua.
Või ei saanud klient aru, mis vahe on Uretaanidel ja tavalistel.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
37Viggen
Postitusi: 74
Liitunud: E Jaan 11, 2010 21:29
Asukoht:
Auto:

#35

Jutu moraal!

Kui viid auto remonti, lepi kokku hinnas. See, kes teeb, töö teeb hinnapakkumise, mis paberil kirjas, nii näeb välja hea-tava. Lisatööd, mis tulevad ilmsiks töö ajal on ka vaja kokkuleppida, lisatöid mis kokku ei lepita ja tehaks omapead - tuleb töö teostajal endal kanda, kliendil on õigus neist keelduda.
Kui hinnapakkumine oli antud loo puhul suusõnaline, siis süüdistada saab ainult klient ennast ise.
Töö tehtud, raha makstud. Hilisemad pretensioonid ....
Soovitaja
Postitusi: 79
Liitunud: L Aug 14, 2010 17:28
Asukoht:
Auto:

#36

Nüüd jääb oodata ,millal "moded" selle "järjejutu" ära kustutavad,nii see paraku käib siin foorumis :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#37

Algselt postitas: Soovitaja
Nüüd jääb oodata ,millal "moded" selle "järjejutu" ära kustutavad,nii see paraku käib siin foorumis :)

Miks peaks?
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#38

Huvitav, kas osad autoomanikud kobisevad ka siis, kui hambaarstile helistavad ja küsivad, kui palju ühe hamba plommimine maksab ja vastus siis näiteks 1000.- on. Arsti juures selgub, et seal veel vaja plommida ja ehitada ja arve tuleb 1500.- ning soovitatakse veel 2000.- eest oma õõnsust remontida!
Võrdlus pole küll eriti hea aga põhimõte ju sama, et ega enne asjadest täit pilti saa, kui asi lahti kaevatakse. Ja loomulikult selgub siis tõde, mis teinekord omanikule väga valus ja kibe!!! Minu jutu mõte see, et selles hiljem "arsti" süüdistada on küll üsna nagla!
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#39

:evil: See oli hea vastus!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#40

Algselt postitas: Soovitaja
Nüüd jääb oodata ,millal "moded" selle "järjejutu" ära kustutavad,nii see paraku käib siin foorumis :)

Minuteada pole ammu juba siin foorumis midagi ära kustutatud. Reeglina tekitavad tühje auke kasutajad, kes mingil hetkel on ennast ogaraks vihastanud ja kõik oma postitused ise ära kustutanud.

Teemasse siis:

No kurat mina ei saa aru, mis ajuhiiglased siia nüüd vaidlema on tulnud. Audaceri esindaja ütles selge sõnaga, et plokikaanetihendi remont läks 5000.- maksma. Hoopis teine ooper on väljalaskekolle tihendi vahetus. Minu autol kulus selleks 6,5 tundi. Mõne mehe arvestustele tuginedes oleks mul juba 14,5 tundi koos. Ja kogu arve oleks sellisel juhul 10 203.-

EDIT: Mõni mees vist ei tea veel, et vl. kolle polte välja keerata on pea võimatu 9-5 puhul. Need on reeglina nii ära ussitanud, et enamus tuleb välja puurida...
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#41

Ei taha iisaku, Trionicu ega audaceri kohta midagi öelda, küsin iisakult ikka hindu ja need käivad mul lihtsalt üle jõu, kuna ma vist vaene olen. Aga tahtsin Etsi teksti kommenteerida. Kui kirurgiga on 1000 krooni kokku lepitud mul ühe tarkusehamba väljatõmbamine, siis seda ma ka saan ja kas ta kulutab 15 minutit või tunnikese on tema proffessionaalsuse küsimus. Ja lisaks ei tee ta mulle soodapesu vms. Kuigi, hambaarstid kirjutavad ka mõnelauselise soovituse eest kohe vist mingi nõustamistasu otsa. Mulle endale küll meeldib pigem konkreetne hind kui tunnihind, aga see selleks.

Ja üks koht võib soovitada nö ideaalset, näiteks hambakirurg hammaste rittaajamist et naeratus oleks nagu tommkruiisil ja teine ei soovita sulle midagi, ehkki võiks soovitada igasugu asju. Autoga sama.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#42

Algselt postitas: iisak
Ma panen siia nüüd arve koopia üles.
Pidage meeles, et 5000.- oli PUHTALT KAANETIHENDI VAHETUSE JA KAANE LIHVIMISE HIND KOOS TIHENDI JA KKK TIHENDIGA.
Vaadake, palju asju arve peal on ja otsustage ise.

njah:) kaesin asja üle ja tutvusin teemaga.arves küll midagi kummalist ei näe. pigem kadestan endisi oma töötajaid, et suudavad konkurentsivõimelise hinnaga vastavat teenust pakkuda.meil, kardan,et oleks kujunenud kulukamakski:notworthy:

eks tõde selles, et alati ei ole eelnevad kokkulepped võimalikud, sest ilmnevad lisaprobleemid töö käigus ja siis jääb variant- kas lükata pooleliolev töö ukse taha..või jätkata ja hind kerkib...keegi pole hiromant..ainus võiamlik probleem, mida esineb aeg ajalt on suhtlusprobleem.

loomulikult on ka variant: täitsime kliendi tellimuse 100%- 5000 eest tihend vahetatud, kuid kahujuks tuleb kliendil kodus jätkata iseseisvalt tikkpoltide puurimist jne, kuna kinnitasime kollektorid paari poldiga ,sest sellist tööd ei tellitud:D seega mootor plärtsub pisut ja keerake raadio kõvemaks kui häririb:P

kes ei tahaks siis kokkulepitud summa eest KÕIKE korda saada
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#43

Kui küsimus nüüd niipidi esitada, siis meeldiks mullegi fikseeritud hind, AGA annan endale ka aru, et vähegi keerukama teenuse ostmist ei saa võrrelda saia ostmisega poest ja täpse hinna ütlemine võib olla päris suur osa tööst, mida keegi kinni maksta ei taha. Töötan küll teisel alal, aga tean ka oma kogemustest, et kui klient soovib konkreetset hinda, aga ei soovi maksta analüüsi(auto remondi/hoolduse kontekstis nimetatakse seda enamasti diagnostikaks või defekteerimiseks) eest olenemata sellst, kas ta pärast töö tellib või mitte, siis võetakse mingi hind, mis töö ideaalolukorras maksta võiks, vaadatakse lakke ja võetakse sealt üks ilus number, mis enamasti jääb kuhugi 1.5 ja 2.5 vahele, korrutatakse hind sellega ja saadaksegi pakkumine. Siinkohal ei tohiks unustada, et selle laest võetud numbriga tehakse viga enamasti kindlamale poole ehk tunnihinnaga makstes tuleks hind enamasti odavam.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#44

Ma kirjutan siia ühe näite eilsest "hea ja odava" koha pealt.
Inimene tõi auto(ei ole Saab) teatud detaili vahetusse. Meie poolt pakutavat detaili (A-osa) põlati kalliks.
Tõi ise(2X odavam ja Noname tootja) ja leppisime vahetuse hinna kokku. Veel enne vahetust sai tehtud selgitustööd, et ABS ei pruugi korrektselt tööle hakata selle tundmatu tootega.
Sai detail vahetatud ja üllatus-üllatus! Loomulikult ABS EI TÖÖTA!
Kõne kliendile, et varuosa vahetatud aga auto ei ole ikka ekspluatatsioonikõlbulik. Mis teeme?
Kas viid auto ära või paneme kvaliteetosa? Tükk aega muigutamist ja siis "et pange õige asi". Ma veel küsisin, et kas sellest ikka saate aru, et tööraha tuleb nüüd X2 pluss diagnostika(sai tehtud selleks, et kindlasti veenduda Y-osa sobimatuses)? Mis te arvate, mis sealt vastuseks tuli?
"Miks ma topelt pean maksma? Ega mina süüdi ei ole, et Y-toode halva kvaliteediga on..."
Ma ei osanud selle peale enam midagi kosta:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#45

No ega inimene ei olegi süüdi, et Y-toode ei tööta. Inimene läheb selle peale Y-toote müüja juurde ja nõuab raha tagasi. Kui väga karjub, äkki kompenseeritakse ka see osa töörahast, mis Y-toote paigaldamise peale kulus, aga see on juba kahtlasem. Kardetavasti tuleb inimesel see summa siiski koolituskuludeks maha kanda :)
djstallion
Postitusi: 269
Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
Asukoht:
Auto:

#46

Täiesti masendav, kui ogaraks inimesed kohati minna võivad, soovides iga krooni kokku hoida. Paraku võin ka enda kogemustest öelda, et selline "kokkuhoid" läheb tihtipeale oluliselt kulukamaks, kui kohe korraliku asja või teenuse ostmine.

Kõige masendavam on selliseid teemasid lugeda siit foorumist, kuna kindlasti ei ole Saab automargina inimestele, kes eeldavad maksimaalset kokkuhoidu ja võimalikult madalaid ülalpidamiskulusid. Ostke endale riisirakett või vana odav sakslane, kui soovite odavate juppidega väga lihtsat autot, mida iga Vasja suudab "karaasinurgas" kõpitseda.
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#47

Täiesti masendav, et Saab automargina ei suuda tagada kvaliteeti ja madalaid ülalpidamiskulusid. Täna bensukas srvisin kaanel ilutseva 9-5 pildiga ajakirja kus kirjas, et küttekulu linnas 16l sajale.
Mis imetehnoloogia seda liigutab ei saanudki teada. Ei tahtnudki enam midagi teada.
djstallion
Postitusi: 269
Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
Asukoht:
Auto:

#48

Ei no hakkab uuesti pihta... See uue 9-5 kütusekulu tundub küll pigem NSR uudisteagentuuri väide olevat. Ja sinu vana 900 on muidugi kvaliteedietalon, mida remontima ei pea või kui peabki, siis vana volkari juppide hinnaga? Ning ka kütusekulu on nagu eesrindlikul riisiraketil?
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#49

Mõttetu vana klassikat konteksti rebida, oled sa kuulnud mõnd vana usaraua omanikku suurt küttekulu imeks panevat, ega vist.
Muidugi, täitsa mõistan kohe kui inimene uuelt, tava-neljaukseliselt pereautolt mõistlikke kulusid eeldab - sellise pihta vaja kohe riisiraketiga tuld anda.
Margus.2
Postitusi: 56
Liitunud: K Aug 22, 2007 21:56
Asukoht:
Auto:

#50

Ma saan küll aru zorroh murest vastupidiselt mõnedest komenteerijatest. Kui ennast tema olukorda panna, siis tundub ju kummaline et puksid ja ketid juba vaja vahetada, kui ülevaatusel alles käidud ja ka teised remontijad ei näe selleks vajadust. Milles zorroh süüdi on, et ta ei ole spetsialist ja püüdis asjas targemaks saada. Nõrgemat togida on nagu inetu. Võiks parem nõu anda- mis nagu võiks selle foorumi point olla. Siiamaani ei saa ma aru mis seisus kett ja need puksid siis ikkagi on? Üks ütleb, et kett ei kolise, teine ütleb et koliseb. See kõlab nagu Vilja maja rekonstrueerimisena.

Audacerist saan ma ka aru. Eks neile oleks kogu see pakutud töö kasu toonud ja loogiline et nad sellise pakkumise tegid- peab ju ennast müüma, et raha teenida. Mõni klient ehk sellise teenindusega väga rahul.

Selles küll Audacer süüdi pole, et zorroh nö "poole rohkem" raha maksis kui nii oli kokku lepitud. Ja sellele järgnevat reklaami pole ka vaja teha. Soovitav on küsida pakkumisi kas või kahest kohast, et tekiks võrdlusmoment ja saaks aimu kas hind on vastuvõetav.
Vasta