Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sai siin päevakese oma autot kohendatud:
ära sai keevitatud kõik tiivaäärtesse tekkinud praod, siis suurem rooste maha lihvitud, veits pahteldatud, krunditud ja uus värv peale lastud.
huvitav on see, et leidsin ajalooürikustest mulluse märtsi spidonäidu ja tõsilugu see, et selle masinaga aasta jooksul läbinud veidi enam kui 10000 km!
lausa ise ka ei usu!
mõni pilt kah:
Lisatud failid
ära sai keevitatud kõik tiivaäärtesse tekkinud praod, siis suurem rooste maha lihvitud, veits pahteldatud, krunditud ja uus värv peale lastud.
huvitav on see, et leidsin ajalooürikustest mulluse märtsi spidonäidu ja tõsilugu see, et selle masinaga aasta jooksul läbinud veidi enam kui 10000 km!
lausa ise ka ei usu!
mõni pilt kah:
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
veel sai ennem värvimist ülevaatusel käidud:
läbi sain, kuigi sportrooli pidin ära vahetama.
aga nalja sai, et läbi sain!!
Lisatud failid
läbi sain, kuigi sportrooli pidin ära vahetama.
aga nalja sai, et läbi sain!!

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jaga see number kohe mõnuga pooleks..Algselt postitas: ivomets
huvitav on see, et leidsin ajalooürikustest mulluse märtsi spidonäidu ja tõsilugu see, et selle masinaga aasta jooksul läbinud veidi enam kui 10000 km!
lausa ise ka ei usu!


Ja ma ei näe küll mingit põhjust, et sa ei peaks ÜV saama..



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Cyber
Ja ma ei näe küll mingit põhjust, et sa ei peaks ÜV saama..Heitgaasid peaks ok olema, segukell ju näitab sul normaalseid numbreid (ja normid on ka suht lõdvad 80 aasta autole. Piduri ja sillapulgad peaks sul korras olema, muidu rajale ju ei läheks, kere näeb ju ka enam-vähem välja nii vana auto kohta..
Peale värvitöid veel parem. Võibolla lörina peale võiksid nad nägu krimpsutada, aga see on ju ennetatav..
![]()
selgituseks:
muide, kõik mis sa kirjutasid on õige;
segu ok, aga HC metsas, oli 2000+, aga ehk sellise nuka puhul peaksi olema?
lörin ei tohiks ka probleem olla, sest sumpa pott on originaal 100%
piduri- ja sillapulgad, need peavad korras olema ja olid ka.
ega mis ei meeldind, oli kere, see nägi just nimelt enam-vähem välja!!!
muidugi roosteprobleeme ei ole, aga välimus ja 2 värvi ei meeldinud.- arvati, et peaks mitmevärviline olema, kuigi mul on passis sinine ja toone oli ka siniseid vaid, seega kohtukeiss;)
veel ei meeldind need tuled, et neid nii palju ja jäävad ette originaalidele osaliselt; samuti tagurdustuli ei sobind kah, see pidi hoopis täistuli olema?? aru ma ei saa, see näitab ju tahapoole

aga ma läksin tegelt lihtsalt piire katsuma....

aga tuleb välja, et piire ei ole...

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Tsitaat:
" huvitav on see, et leidsin ajalooürikustest mulluse märtsi spidonäidu ja tõsilugu see, et selle masinaga aasta jooksul läbinud veidi enam kui 10000 km!
lausa ise ka ei usu! "
Sul käisid rattad jäärajal palju tühjalt ringi !!!:P
" huvitav on see, et leidsin ajalooürikustest mulluse märtsi spidonäidu ja tõsilugu see, et selle masinaga aasta jooksul läbinud veidi enam kui 10000 km!
lausa ise ka ei usu! "
Sul käisid rattad jäärajal palju tühjalt ringi !!!:P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
peale selle kui sai auto väljast tehtud korda sai ronitud ka põhja alla.
kõik lahtine mastiks sai eemaldatud, siis augud keevitatud( õnneks oli vaid 1 koht mootoriruumi ja tulemüüri juurest, kus topeltplekk oli läbi roostetand) ja kogu põhi mastiksiga üle tehtud. topeltpleki servadesse sai pandud segu 7-t ehk mootoriõli ja bituumeni segu, pintsliga, ja siis sai peale lastud sprayst ka 5 purki bituumeni mastiksit.
loodame, et aastakese kestab ja kere hullemaks ei tee.
väga huvitav, see on 79 või 80 aasta masin ja bituumenmastiksiga põhi tehtud.
ja sealt kust mastiks lahti koorund ei roosteta kah. ikka mingi spetsvärvi või asjaga üle tehtud. tehase poolt.
sellest masinast võiks veel keegi kunagi miskit ilusat originaali teha!!!
siis veel kõiksugu tagumiste porilapakate kinnitused tugevaks keevitatud ja sumbuti kinnitus kah.
pärast veel sumbutaja kah kõvasti alla.
ja täna sai siis segukella kasutades segu kah õigesse auku.
peale sisselaske tegemist läks segu rikkaks; tykk aega mõtlesin ja ei osanud põhjust leida, nyyd vist leidsin kah omaarust:
klapid ennem ei pidanud. ah?
mullu sai klapid tehtud käsitööga, nüüd kallis pingis. peale selle ka sai pandud klapipesad ja 2 juhtpuksi kah.
eks näha ole, mis peale 1000 km saab.
kõik lahtine mastiks sai eemaldatud, siis augud keevitatud( õnneks oli vaid 1 koht mootoriruumi ja tulemüüri juurest, kus topeltplekk oli läbi roostetand) ja kogu põhi mastiksiga üle tehtud. topeltpleki servadesse sai pandud segu 7-t ehk mootoriõli ja bituumeni segu, pintsliga, ja siis sai peale lastud sprayst ka 5 purki bituumeni mastiksit.
loodame, et aastakese kestab ja kere hullemaks ei tee.
väga huvitav, see on 79 või 80 aasta masin ja bituumenmastiksiga põhi tehtud.
ja sealt kust mastiks lahti koorund ei roosteta kah. ikka mingi spetsvärvi või asjaga üle tehtud. tehase poolt.
sellest masinast võiks veel keegi kunagi miskit ilusat originaali teha!!!
siis veel kõiksugu tagumiste porilapakate kinnitused tugevaks keevitatud ja sumbuti kinnitus kah.
pärast veel sumbutaja kah kõvasti alla.
ja täna sai siis segukella kasutades segu kah õigesse auku.
peale sisselaske tegemist läks segu rikkaks; tykk aega mõtlesin ja ei osanud põhjust leida, nyyd vist leidsin kah omaarust:
klapid ennem ei pidanud. ah?
mullu sai klapid tehtud käsitööga, nüüd kallis pingis. peale selle ka sai pandud klapipesad ja 2 juhtpuksi kah.
eks näha ole, mis peale 1000 km saab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eile sai siis peale mootori sättimist tehtud Pärnu-Tallinn-Pärnu reis.
ja masin pidas kenasti vastu. ainuke häda, et sumbutajatorustik hakkas kuskilt vastu keret käima ja sellest meeletu müra ja vibratsioon mingitel pööretel. ( õigemini mingitel pööretel ca 3600 ainult ei olnud)
masina dünaamilised omadused on peale ümberehitust ikka muutunud ka natukene. veel ei ole paaki täis pannud ja mõõtnud kytusekulu, aga tundub, et jääb sinna 10 kanti vaid. peaks vist hea olema kiire maantesõidu jaoks. koju tagasi sõites tallinnast õismäelt pärnu kesklinna 1.15 min.
Tallinna minek oli veel hullem, sai mingi ferraariga koos sõidetud. ferrari paagn ei saanud häid möödasõite teha, kuna rool oli valel pool ja ei näinud hästi võimalusi...
Aga päris lahe, kui 96 ga kellegile järele võtad, siis hakatakse ees ka vajutama
segu kell näitas kiirusel 110 umbes 14,4 kanti, kiirusel 120 14,6 kanti ja kiirusel 130 15,0 kanti, ehk ühesõnaga ei mingit liigset rikast segu;
samas kui gaasi siis anda ja 2 kambri lahti teeb, siis kohe 12,6 ja masin hakkab mõnusalt jõurama.
see süütehetke ja vaakumregulaatori töö tahaks veel uurimist ja katsetamist; 100 pealt peene gaasiga ja seguga 14,4 kiirendab ka hästi ehk isegi paremini, kui põhjagaasiga; ju see vaakumregulaator tõmmab süütre täisgaasi puhul liiga varajaseks?! tegelikult seda v-regulaatorit eiratakse hoopis, aga eile ei viitsinud toru lahti võtta ja proovida.
varsti võiks kuksile dünosse ka minna ja graafikuid teha.
ja miili sõitma haapsallu paari nädala pärst.
ja masin pidas kenasti vastu. ainuke häda, et sumbutajatorustik hakkas kuskilt vastu keret käima ja sellest meeletu müra ja vibratsioon mingitel pööretel. ( õigemini mingitel pööretel ca 3600 ainult ei olnud)
masina dünaamilised omadused on peale ümberehitust ikka muutunud ka natukene. veel ei ole paaki täis pannud ja mõõtnud kytusekulu, aga tundub, et jääb sinna 10 kanti vaid. peaks vist hea olema kiire maantesõidu jaoks. koju tagasi sõites tallinnast õismäelt pärnu kesklinna 1.15 min.
Tallinna minek oli veel hullem, sai mingi ferraariga koos sõidetud. ferrari paagn ei saanud häid möödasõite teha, kuna rool oli valel pool ja ei näinud hästi võimalusi...
Aga päris lahe, kui 96 ga kellegile järele võtad, siis hakatakse ees ka vajutama

segu kell näitas kiirusel 110 umbes 14,4 kanti, kiirusel 120 14,6 kanti ja kiirusel 130 15,0 kanti, ehk ühesõnaga ei mingit liigset rikast segu;
samas kui gaasi siis anda ja 2 kambri lahti teeb, siis kohe 12,6 ja masin hakkab mõnusalt jõurama.
see süütehetke ja vaakumregulaatori töö tahaks veel uurimist ja katsetamist; 100 pealt peene gaasiga ja seguga 14,4 kiirendab ka hästi ehk isegi paremini, kui põhjagaasiga; ju see vaakumregulaator tõmmab süütre täisgaasi puhul liiga varajaseks?! tegelikult seda v-regulaatorit eiratakse hoopis, aga eile ei viitsinud toru lahti võtta ja proovida.
varsti võiks kuksile dünosse ka minna ja graafikuid teha.
ja miili sõitma haapsallu paari nädala pärst.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pärast 100 aastat otsimist sai täna auto endale läikiva grilli.
Tänud toojale
Lisatud failid
Tänud toojale

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täna, Kiltsil, sai selgeks, et sumbutaja on saatanast; samamoodi ka õhufilter!
see on ikka lahe, et selline võimalus on torud tühjaks puhuda! suured tänud audiklubilastele!~!
ja eriti hea oli see, et 3 katset oli.
kahjuks 3 katse jaoks endam suurt kohapeal midagi teha ei saanud. 2 katse puhul oli segu lahja. 14,5 kanti vaid.
suure hädaga tõstsin ujuki taset maksimaalselt kõrgemale aga sellest ei aidanud. vaid käima ei taha enam hästi minna ja tyhikäigul rikas segu.
mullused tulemused olid: 157 ja 158
selle aasta omad: 159; 168 ja 170.
ja napilt taas poodiumilt välja!!
ja veel: kiirendus 0...100 km/h sai mõõdetud 11,2 ja11,1 sek.
üks video kah 3 sõidu stardist( kaamerataga ill) ; http://www.youtube.com/watch?v=yzzON1NRzlo
see on ikka lahe, et selline võimalus on torud tühjaks puhuda! suured tänud audiklubilastele!~!
ja eriti hea oli see, et 3 katset oli.
kahjuks 3 katse jaoks endam suurt kohapeal midagi teha ei saanud. 2 katse puhul oli segu lahja. 14,5 kanti vaid.
suure hädaga tõstsin ujuki taset maksimaalselt kõrgemale aga sellest ei aidanud. vaid käima ei taha enam hästi minna ja tyhikäigul rikas segu.
mullused tulemused olid: 157 ja 158
selle aasta omad: 159; 168 ja 170.
ja napilt taas poodiumilt välja!!

ja veel: kiirendus 0...100 km/h sai mõõdetud 11,2 ja11,1 sek.
üks video kah 3 sõidu stardist( kaamerataga ill) ; http://www.youtube.com/watch?v=yzzON1NRzlo
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
valju auto saab peatselt uue sumbutaja tagaosa.
esimest osa ma olen vist korda 4 ümberteind ja nüüd on 3 variant tagumist osa.
kes kuumajooki joonud saab aru, et pikk reso on tehtud 99 kroonistest termostest.( hea odav; valmistehtud asjad otse kuusakoskist)
ja pytt ise samuti roostvabast. materjalihind 125 kr. ( oma tööd tundi 6.)
mõlemad otse läbi toru: resol, toru asendatud roostevabast traadist võrguga.
niisama otsa topitult oli päris vaikne, samas kui asjad üksikult otsas, siis jäi liiga kõvaks.
eks lähipäevad annavad selguse.
Edit: muidugi kõige raskem on läikiva summutiotsa valimine
Lisatud failid
esimest osa ma olen vist korda 4 ümberteind ja nüüd on 3 variant tagumist osa.
kes kuumajooki joonud saab aru, et pikk reso on tehtud 99 kroonistest termostest.( hea odav; valmistehtud asjad otse kuusakoskist)
ja pytt ise samuti roostvabast. materjalihind 125 kr. ( oma tööd tundi 6.)
mõlemad otse läbi toru: resol, toru asendatud roostevabast traadist võrguga.
niisama otsa topitult oli päris vaikne, samas kui asjad üksikult otsas, siis jäi liiga kõvaks.
eks lähipäevad annavad selguse.
Edit: muidugi kõige raskem on läikiva summutiotsa valimine

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pütt sai tehtud plekist, mille laius 40 cm.
originaalis oli ümbermõõt ca 37 cm. ja pikkus ca 46 cm.
natukene ovaalne jääb.
praegu ühendamisega tegelen.
2 nurgaga toru vaja veel paika ajada ja siis tuld peale anda ja siis saaks kuulda häält.
originaalis oli ümbermõõt ca 37 cm. ja pikkus ca 46 cm.
natukene ovaalne jääb.
praegu ühendamisega tegelen.
2 nurgaga toru vaja veel paika ajada ja siis tuld peale anda ja siis saaks kuulda häält.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sain asjad alla .
hääle kõvadus/ vaiksus on väga hea! võib linnas täiesti ilma häbenemata sõita!
umes sarnane nagu originaal süsteemiga.
( muidugi ma vaid autost kuulnud, taga sumpa juures pole seisnud)
nüüd vaja veel mõelda ( ma ei tea juba mitmes kord) sumpsitoru keskosa kinnitus: mis oleks piisavalt tugev ja mitte jäik, et vibrat salongi ei annaks.
ja seda värki kah, et need kummitripid ära ei põleks.
ma ei saa aru, kuidas teistel masinatel nad ära ei põle??:evil:
tagumise püta kinnitustrippide aasa vahele tegin yhe vahetüki nagu radiaatoriks.... äkki aitab?!
hääle kõvadus/ vaiksus on väga hea! võib linnas täiesti ilma häbenemata sõita!
umes sarnane nagu originaal süsteemiga.
( muidugi ma vaid autost kuulnud, taga sumpa juures pole seisnud)
nüüd vaja veel mõelda ( ma ei tea juba mitmes kord) sumpsitoru keskosa kinnitus: mis oleks piisavalt tugev ja mitte jäik, et vibrat salongi ei annaks.
ja seda värki kah, et need kummitripid ära ei põleks.
ma ei saa aru, kuidas teistel masinatel nad ära ei põle??:evil:
tagumise püta kinnitustrippide aasa vahele tegin yhe vahetüki nagu radiaatoriks.... äkki aitab?!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
dünos käidud. veel puudub igasugune asjadest arusaam.
graafikud leiab siit: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 557&page=5
erinevus standardmotoga on:
võimsus: 48...50 Kw standardis; minul praegu 61 KW
väändemoment: 113Nm/3000 p/min standardis; minul 129 N/m.
Huvitav, kas kuskil mõne rally 96 graafikuid või andmeid ka oleks? siiani pole veel leidnud ;(
Segu oli 11,5, ehk väga rikas.... muud veel ei tea...
aga mõlemat numbrit võiks ikka kasvatada 20+ numbrit suuremaks.
graafikud leiab siit: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 557&page=5
erinevus standardmotoga on:
võimsus: 48...50 Kw standardis; minul praegu 61 KW
väändemoment: 113Nm/3000 p/min standardis; minul 129 N/m.
Huvitav, kas kuskil mõne rally 96 graafikuid või andmeid ka oleks? siiani pole veel leidnud ;(
Segu oli 11,5, ehk väga rikas.... muud veel ei tea...
aga mõlemat numbrit võiks ikka kasvatada 20+ numbrit suuremaks.

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kopeerime siia ka küüliku numbrid



75.8 obest rattast (83 mootorist e. 61kW) ja 129Nm mootorist (see oli vist 95 lb/ft rattast). Ilmselt sai segu pisut rammus. Kella peal oli ca 11.5 segu näidanud... Peale 6k rpm-i pole väga mõtet vajutada, sest graafik kukub väga järsult... teisel pildil on näha, viimane tõmme sai pisut kaugemale lastud.



75.8 obest rattast (83 mootorist e. 61kW) ja 129Nm mootorist (see oli vist 95 lb/ft rattast). Ilmselt sai segu pisut rammus. Kella peal oli ca 11.5 segu näidanud... Peale 6k rpm-i pole väga mõtet vajutada, sest graafik kukub väga järsult... teisel pildil on näha, viimane tõmme sai pisut kaugemale lastud.
Millest järeldad, et väga rikas? Kui ta sul maanteel nii näitab siis küll aga dünos pole see äkki nii hull.Algselt postitas: ivomets
Segu oli 11,5, ehk väga rikas.... muud veel ei tea...
aga mõlemat numbrit võiks ikka kasvatada 20+ numbrit suuremaks.![]()
Sealt see vääne ju tuleb - rikkamast segust.
Keegi (vist TFK) kunagi ütles oma kuulsa lause, et alati on rikas parem, kui vaene

Näiteks turbosaabil täiskoormusel 11AFR on veel suht normaalne. Kuni pööreteni 6500. Mida 96 kohta pajatavad?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
maxim ise ütles, et 13,5 oleks hea.
eks peab hakkama mõne võidusõitjaga nõu pidama....
eks peab hakkama mõne võidusõitjaga nõu pidama....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vabalthingava jaoks on see 11.5 ikka vist palju. Nina järgi võis juba aru saada, et bensiiniga kokku ei hoita.
Ja see number on ikka täisgaasil, mitte kulgedes. Turbode puhule peab natuke teistmoodi seda arvestama (ülerõhud jms), seda ma loomulikuilt ei mäleta täpselt, kuidas. Aga vist turboclub-i foorumis oli see materjal olemas kusagil. Natuke on seal ka vabalthingavate juttu

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siin lehe peal/ http://www.performance96.co.uk/tuningladder.html /
annabki teada, et kui need asjad mis mul tehtud, saab võimsuseks 85...90 Hj.
ja minu 81 Hj rikka segu puhul ehk on täitsa OK.
/ mis ei tähenda, et ma sellega lepiks!!!/
annabki teada, et kui need asjad mis mul tehtud, saab võimsuseks 85...90 Hj.
ja minu 81 Hj rikka segu puhul ehk on täitsa OK.
/ mis ei tähenda, et ma sellega lepiks!!!/

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


