Probleem jahutusvedeliku paisupaagiga
Terw, autoks sis Saab 9-3 2,2TiD 2003a. Nimelt probleemiks juba pikemat aega see, et kompuutris viskab tihti kirja coolant level low. Kui keerata jahutusvedeliku paisupaagi kork lahti, tuleb paisupaagist välja päris palju rõhku - torudest voolab jahutusvedelikku tagasi paaki ning tase tõuseb ning kaob ka kiri "coolant level low" Kas on võimalik, et paisupaagi kork on tuksis ning ei lase lisarõhku välja ja sellest tuleneb ka probleem?
Veesärgis peab olema 1,4bar. rõhk töösooja mootori- ja korras korgiga.Korgi klapp ei kesta üle 3-4 aasta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vahetasin korgi ära ning ikka sama jama. Ega keegi oska öelda, kas minu autol (Saab 9-3 2,2TiD 92 kw ning 2003a) on olemas rõhutasandi või karterituulutus. Kui olemas, ehk viga selles?Või on kuidagi termostaat ühenduses selle kõigega?
Karterituulutus on olemas kõikidel mootoritel,kuid selle seos veesärgiga puudub.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: L Nov 13, 2010 22:31
- Asukoht:
- Auto:
HI, ka mul sama auto ning taoline probleem. Nimelt pikemat aega ka juba surve paagis olnud. Täna lõppes kõik sellega, et jahutusvedelik, mille valasin sisse (1liitrise pudeli) kadus mõnekümne kilomeetriga nagu tina tuhka. Ühel hetkel lõi mootoritule põlema ning sooja õhu asemel hakkaski ainult tulema külma õhku ning tuleb seda siiani, soojast õhust pole enam jälge ka. Kui aga paisupaagi kork maha keerata, tuleb sealt jube surve välja ning torudest jookseb paak taas rohkem täis vedelikku. Lisaks sellele on soojendusradiaatori mõlemad torud täiesti külmad. Ehk oskab keegi arvata, milles võib viga olla?
Seega on jahutusvedelikku ebapiisavalt ja õhk on süsteemis.Sõita ei tohiks sellise veaga.Võimalikke veapõhjuseid on mitmeid,lase targematel üle vaadata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hei,
Sarnane häda sabikas_93'ga, aga selle vahega, et mul oli radikas katki- miski pragu oli sees ja sealt jooksis sirinal välja. Nüüd on sees uus radikas, jahutusvedelik ja SID näitab endiselt "fill coolant fluid", peale ~30 km sõitu hakkas ka "check engine" põlema. Jätsin masina ööseks jahtuma (+20 hetkel väljas) ja hommikul kontollisin- paagis oli jahutusvedeliku ikka oma 1cm üle "cold" piiri. Check engine endiselt põles. Lugesin siit selle jutulõnga läbi ja tegin ka korraks paagi korgi lahti, väike "tsuss" survet sealt välja tuli, vedeliku tasemega midagi ei muutunud. SIDis endiselt "fill coolant fluid" ees, aga kui mootori käivitasin kadus seda puhku "check engine" ära. Eks ma katsun ta uuesti töökotta sõidutada. See vend, kes radika vahetas pakkus, et see paak/paagi ujuk või muu sensor on rikkis..
Lugupeetud asjatundjad ja asjaarmastajad, mida sellistest sümptomitest arvata?
:wtf:
Sarnane häda sabikas_93'ga, aga selle vahega, et mul oli radikas katki- miski pragu oli sees ja sealt jooksis sirinal välja. Nüüd on sees uus radikas, jahutusvedelik ja SID näitab endiselt "fill coolant fluid", peale ~30 km sõitu hakkas ka "check engine" põlema. Jätsin masina ööseks jahtuma (+20 hetkel väljas) ja hommikul kontollisin- paagis oli jahutusvedeliku ikka oma 1cm üle "cold" piiri. Check engine endiselt põles. Lugesin siit selle jutulõnga läbi ja tegin ka korraks paagi korgi lahti, väike "tsuss" survet sealt välja tuli, vedeliku tasemega midagi ei muutunud. SIDis endiselt "fill coolant fluid" ees, aga kui mootori käivitasin kadus seda puhku "check engine" ära. Eks ma katsun ta uuesti töökotta sõidutada. See vend, kes radika vahetas pakkus, et see paak/paagi ujuk või muu sensor on rikkis..
Lugupeetud asjatundjad ja asjaarmastajad, mida sellistest sümptomitest arvata?
:wtf:
Ujuk irdub oma õigest kohast ja hulbib niisama paagis ringi, parandada ei kannata ja pead uue paagi ostma. Ise eelmine kuu vahetasin 9-5 paaki. Samas kui sind ei häiri see tekst SID-il,mida saab ju hetkega kustutada, siis ei pea. Aga siis on soovitav tähelepanelikumalt jälgida temp.osutit.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü