Probleem jahutusvedeliku paisupaagiga

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Tarvo86
Postitusi: 38
Liitunud: R Nov 06, 2009 18:09
Asukoht:
Auto:

#1

Terw, autoks sis Saab 9-3 2,2TiD 2003a. Nimelt probleemiks juba pikemat aega see, et kompuutris viskab tihti kirja coolant level low. Kui keerata jahutusvedeliku paisupaagi kork lahti, tuleb paisupaagist välja päris palju rõhku - torudest voolab jahutusvedelikku tagasi paaki ning tase tõuseb ning kaob ka kiri "coolant level low" Kas on võimalik, et paisupaagi kork on tuksis ning ei lase lisarõhku välja ja sellest tuleneb ka probleem?
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#2

See, et kork on tuksis, oleks sinu jaoks aasta parim uudis. Halb on lugu kui kork ei ole tuksis. Samas viimati oli endal sama jama ja siis oli tõesti lugu vaid korgis. Halvemal juhul siis plokikaane jama.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Veesärgis peab olema 1,4bar. rõhk töösooja mootori- ja korras korgiga.Korgi klapp ei kesta üle 3-4 aasta.
Tarvo86
Postitusi: 38
Liitunud: R Nov 06, 2009 18:09
Asukoht:
Auto:

#4

Vahetasin korgi ära ning ikka sama jama. Ega keegi oska öelda, kas minu autol (Saab 9-3 2,2TiD 92 kw ning 2003a) on olemas rõhutasandi või karterituulutus. Kui olemas, ehk viga selles?Või on kuidagi termostaat ühenduses selle kõigega?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Karterituulutus on olemas kõikidel mootoritel,kuid selle seos veesärgiga puudub.
saabikas_93
Postitusi: 1
Liitunud: L Nov 13, 2010 22:31
Asukoht:
Auto:

#6

HI, ka mul sama auto ning taoline probleem. Nimelt pikemat aega ka juba surve paagis olnud. Täna lõppes kõik sellega, et jahutusvedelik, mille valasin sisse (1liitrise pudeli) kadus mõnekümne kilomeetriga nagu tina tuhka. Ühel hetkel lõi mootoritule põlema ning sooja õhu asemel hakkaski ainult tulema külma õhku ning tuleb seda siiani, soojast õhust pole enam jälge ka. Kui aga paisupaagi kork maha keerata, tuleb sealt jube surve välja ning torudest jookseb paak taas rohkem täis vedelikku. Lisaks sellele on soojendusradiaatori mõlemad torud täiesti külmad. Ehk oskab keegi arvata, milles võib viga olla?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Seega on jahutusvedelikku ebapiisavalt ja õhk on süsteemis.Sõita ei tohiks sellise veaga.Võimalikke veapõhjuseid on mitmeid,lase targematel üle vaadata.
jyrr
Postitusi: 3
Liitunud: K Sept 30, 2009 16:28
Asukoht:
Auto:

#8

Hei,
Sarnane häda sabikas_93'ga, aga selle vahega, et mul oli radikas katki- miski pragu oli sees ja sealt jooksis sirinal välja. Nüüd on sees uus radikas, jahutusvedelik ja SID näitab endiselt "fill coolant fluid", peale ~30 km sõitu hakkas ka "check engine" põlema. Jätsin masina ööseks jahtuma (+20 hetkel väljas) ja hommikul kontollisin- paagis oli jahutusvedeliku ikka oma 1cm üle "cold" piiri. Check engine endiselt põles. Lugesin siit selle jutulõnga läbi ja tegin ka korraks paagi korgi lahti, väike "tsuss" survet sealt välja tuli, vedeliku tasemega midagi ei muutunud. SIDis endiselt "fill coolant fluid" ees, aga kui mootori käivitasin kadus seda puhku "check engine" ära. Eks ma katsun ta uuesti töökotta sõidutada. See vend, kes radika vahetas pakkus, et see paak/paagi ujuk või muu sensor on rikkis..
Lugupeetud asjatundjad ja asjaarmastajad, mida sellistest sümptomitest arvata?
:wtf:
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#9

Ujuk irdub oma õigest kohast ja hulbib niisama paagis ringi, parandada ei kannata ja pead uue paagi ostma. Ise eelmine kuu vahetasin 9-5 paaki. Samas kui sind ei häiri see tekst SID-il,mida saab ju hetkega kustutada, siis ei pea. Aga siis on soovitav tähelepanelikumalt jälgida temp.osutit.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
jyrr
Postitusi: 3
Liitunud: K Sept 30, 2009 16:28
Asukoht:
Auto:

#10

SIDi tekst otseselt ei häiri, temp. osutit jälgin hoolega. Lubati üle vaadata võimalus, kas midagi on radikavahetamisel ühemdamata jäänud. Eks näis. See check-engine asi tegi ettevaatlikuks.
kristyyy
Postitusi: 34
Liitunud: P Nov 16, 2008 13:24
Asukoht:
Auto:

#11

endalgi see tuluke seal ees,kuid meil pidi olema andur katki,ja vaja vahetada.
Vasta