Saab 900 97a. rool väga raske.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Marko_L
Postitusi: 5
Liitunud: P Okt 03, 2010 20:47
Asukoht:
Auto:

#1

Nimelt autol rool väga raske kui kohapeal keerata, rõhutan väga raske. Õli on ja kusagilt midagi ei leki.
Kui võtta isend millel pole roolivõimu siis Saab-il tuleb kõvasti rohkem jõudu rakendada kui keerata vaja kohapeal.

Viga arvatavasti roolilatis aga mis seda põhjustab kui keegi oskab kommenteerida, ning kas seda on mõistlik/saab taastata kuna uus maksab 17 000- vist:conf:

Igasugune info on teretulnud.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Alustaks ikka kõigepealt pumba vahetusest.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Siin ju 97 aasta autoga tegu..:) Järelikult vale alafoorum, liigutasin õigesse kohta
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

Ega roolilatiklambrit pole üle pingutanud? Kas on viimasel ajal näpitud?
Sent from my Monte Carlo using B236
Marko_L
Postitusi: 5
Liitunud: P Okt 03, 2010 20:47
Asukoht:
Auto:

#5

Tänud õigese alafoorumise paigutamise pärast;)

Pump on vahetatud ja midagi pole roolilatil näppinud, kuna ei tea kust/mida otsast alustada, kas saab oleva korda kui leida viga või tuleb töökorras kasut. vastu vahetada:conf:

Kui on mingeid võimalusi midagi teha, et läheks kergemaks:conf:
Vasta