Täiesti võimalik, et see osa, mis sa tõmbad ja tundub, et peaks pidama, aga ei pea on sellest, et ühe poole tross on kinni kiilunud ja ühte ratast ainult pingutab, või on mõlemad trossid kinni kiilunud trumlipoolses otsas ja tundub, et nüüd on peal, ehkki klotse pole tross üldse liigutanudki.
Lisaks trossi kinnikiilumisele, sest trumlipoolses kummijullad (nagu ka põhja all) on purunenud ja tross kõrisse roostetanud või selle plastikkaitse purunenud ja kiilub kõrisse kinni on klotside vananemine ja kulumine halva haarde põhjuseks. Kui klots on väga kulunud, siis ei anna ka teda enam eriti peale keerata, et kangist tõmmates kohe algusest võtma saaks. Trumli liigne kulumine ei tohiks küll probleem olla. Minul on väga kulunud trummel ja korralike klotsidega ja trossid liikuma pannes hakkas kõik tööle nagu peab.
Klotse vahetades soovitan kui mitte trumli siseseid vedrusid vahetada, siis vähemalt seda vedru, mis trossi tagasi tõmbab väljaspool trumlit ja seega ketta ka klotside haardest vabastab.
Klotside reguleerimisest peaks siin otsinguga juhendeid välja tulema küll. Klotside vahetuse juures oli minu jaoks suurim ooper trumlisiseste vedrude tagasi paigutamine, pisikesed ja kõvad teised suhteliselt ja lisaks kokku surumisele tuleb veel "kauss" peale saada ja 90 kraadi keerata.
EDIT: Proovin siis siia ka kirjeldada klotside reguleerimist. Võtad ratta alt ära ja kas poldiaugust või trumlis olevast lisaaugust ajad kruvikeeraja sisse, võib olla nii lai lapik kruuvar kui august sisse mahub. Õige koht on peaaegu all, veidi auto tagumiku poole. Süsteem on selline, et hammasratta moodi asja tuleb kruuvariga nö ühe hamba kaupa keerata üles või allapoole, see omakorda keerab ühe poldi laiali ja too hoiab klotside alumist osa teineteisest kaugemal, mistõttu on ülalt klotside liigutamiseks vajalik maa lüheb ja klotsid ongi lähemal
Otsin tollest vidinast mingi pildi ehk ka, võibolla aitab illustratsioon ka paremini aru saada.