http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 4b27ed71e8
Tere siis ka minu poolt kõigile.
Mis te rahvas arvate sellest autost -hinna ja kvaliteedi suhtest?
Kas odokas võib olla tagasi keeratud , sest auto ikkagi 2005 aasta ja saksast toodud.
jään ootama igasugust tagasisidet.
Saab 9-3 ARC 1.9 Tid 110kW
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
koht on usaldusväärne.
sealt hoovist saad valida vähemalt 20 saabi vahel , seepärast soovitan julgelt kohale minna.
sealt hoovist saad valida vähemalt 20 saabi vahel , seepärast soovitan julgelt kohale minna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 3
- Liitunud: T Nov 09, 2010 17:16
- Asukoht:
- Auto:
Mis arvate konkreetselt selle Saabi kohta
Piltide järgi tundub ju igati korras ja kobe olema, kuid tasub ikkagi oma silmaga ära kaeda. Kui ostmiseks läheb siis ka tehniline pool üle kontrollida mõnes töökojas, et pärast mingeid üllatusi ei oleks. Kui hooldusraamat olemas siis peaks VM seda ka kontrollida saama, saadavad päringu.
Konkreetse isendi kohta ei oska midagi arvata, kuna ei tea tema ajalugu. Mugavusvarustus jne on muidugi tasemel ning see hind ei tundu kaugeltki üle mõistuse olevat. Iseenesest on minu teada tegemist aga seni kõige ökonoomsema mootoriga Saabiga üldse, millel minek samuti täitsa korralik, auto välimus väga
Nõustun aga RStormiga, et igaks juhuks tasuks ikka lasta tehniline pool töökojas üle vaadata, et hiljem üllatusi ei ilmneks.

Räägin nüüd oma kogemusi, küll uuema mudeliga aga mul oli ka 1.9Tid moto.
Noh, selle mootori osas...mina oma autol pole küll selliseid numbreid kunagi kätte saanud. Kõige parem oli 5.5l/100km. Suvel, maanteel, ühtlaselt sõites. Ja mul oli veel 88kw variant, mis peaks ökom isegi olema. Ei saa öelda, et midagi katki oleks olnud, auto koguaeg hooldustes käind ja kõik korras. Linnas oli ikka mingi 8+ kütte kulu koguaeg. Oleks siis mootor ergas aga alla 2000 pööret oli ikka väga uimane pill, pm 6 käiguga maanteel 100pealt kiirendust ei toimunudki, 4nda käiguga hakkas liikuma alles. Niiet jah imelik mootor (lugesin foorumitest ka, et siis pidi uimane olema, kui egr klapp kinni on aga see sai lahti võetud ja kõik oli korras). Igastahes mulle ei meeldinud see mootor üldse (Võin linna küttekulu võrrelda oma endise Octavia RS, 2.0 TSFI 200hp, mõlemal oli ca 10l 100-le normaalsel sõidul, vahe oli selles, et RS liikus, kui vaja oli, Saab ei suutnud, ainult kütet oskas võtta). EI taha nüüd uskuda, et kõik 1.9tid motod sellised on aga mulle see mootor ei istunud üldse. Praegune Avensis (2009 2.2 d4d) võtab ikka oluliselt vähem kütust ja on kõvasti parema astumisega (ja ka vaiksem, kuigi Saabis oli mul lisa mürasummutus tehtud).
Võibolla mul oli ikka kuskilt otsast katkine isend. Tõin lihtsalt välja mõned asjad, mis mulle ei meeldinud Saabi juures. Aga ülejäänud auto kohapealt ei saa väga kurda, istmed on mugavad, helisüsteem sai ka järele aidatud korralike kõlarite ja võimenditega, välimus on väga ilus. Võibolla kui proovin kunagi Aero varianti, siis hakkab ka mootor meeldima. Ahjaa, käiguvahetus oli ka imelik, selline ebatäpne vms.
Noh, selle mootori osas...mina oma autol pole küll selliseid numbreid kunagi kätte saanud. Kõige parem oli 5.5l/100km. Suvel, maanteel, ühtlaselt sõites. Ja mul oli veel 88kw variant, mis peaks ökom isegi olema. Ei saa öelda, et midagi katki oleks olnud, auto koguaeg hooldustes käind ja kõik korras. Linnas oli ikka mingi 8+ kütte kulu koguaeg. Oleks siis mootor ergas aga alla 2000 pööret oli ikka väga uimane pill, pm 6 käiguga maanteel 100pealt kiirendust ei toimunudki, 4nda käiguga hakkas liikuma alles. Niiet jah imelik mootor (lugesin foorumitest ka, et siis pidi uimane olema, kui egr klapp kinni on aga see sai lahti võetud ja kõik oli korras). Igastahes mulle ei meeldinud see mootor üldse (Võin linna küttekulu võrrelda oma endise Octavia RS, 2.0 TSFI 200hp, mõlemal oli ca 10l 100-le normaalsel sõidul, vahe oli selles, et RS liikus, kui vaja oli, Saab ei suutnud, ainult kütet oskas võtta). EI taha nüüd uskuda, et kõik 1.9tid motod sellised on aga mulle see mootor ei istunud üldse. Praegune Avensis (2009 2.2 d4d) võtab ikka oluliselt vähem kütust ja on kõvasti parema astumisega (ja ka vaiksem, kuigi Saabis oli mul lisa mürasummutus tehtud).
Võibolla mul oli ikka kuskilt otsast katkine isend. Tõin lihtsalt välja mõned asjad, mis mulle ei meeldinud Saabi juures. Aga ülejäänud auto kohapealt ei saa väga kurda, istmed on mugavad, helisüsteem sai ka järele aidatud korralike kõlarite ja võimenditega, välimus on väga ilus. Võibolla kui proovin kunagi Aero varianti, siis hakkab ka mootor meeldima. Ahjaa, käiguvahetus oli ka imelik, selline ebatäpne vms.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No diisel vs bensiin võrdlus on pisut kohatu..Algselt postitas: LauriJ
(Võin linna küttekulu võrrelda oma endise Octavia RS, 2.0 TSFI 200hp, mõlemal oli ca 10l 100-le normaalsel sõidul, vahe oli selles, et RS liikus, kui vaja oli, Saab ei suutnud, ainult kütet oskas võtta).

Ja kusagilt on mulle meelde jäänud, et see mootor ongi kuidagi ebadiisellik, tahab pöördeid saada jms.
Lauri juttu kommenteeriks nii, et ei anna kuidagi võrrelda vana 88 kW ja uuemat 110 kW turbodiislit. Sel viimasel on erksust küllaga, võin kinnitada. Ja ka ökonoomsuselt on ta vanast 88 kW-sest tõepoolest üle, ehkki see võib tunduda veidi uskumatu.
Cyberil on õigus, et antud mootor tundub veidi ebadiisellik, seda just heas mõttes (pöörete ja erksuse tõttu). Samas eks see ole kõigi uuemate diislite eripära, mingit vanamoodi traktori kombel madalatel pööretel ködistamist need ei taha, tahmab erinevad seadmed-klapid ära ja igasugu jamad ei lase siis kaua oodata.
Ahjaa, tegelikult on 6-käiguline manuaalkast sellel ka väga mõnusalt käepärane võrreldes nt varasema (2.2Tid) 5-käigulise nätskevõitu manuaaliga, mida ise oman.
Cyberil on õigus, et antud mootor tundub veidi ebadiisellik, seda just heas mõttes (pöörete ja erksuse tõttu). Samas eks see ole kõigi uuemate diislite eripära, mingit vanamoodi traktori kombel madalatel pööretel ködistamist need ei taha, tahmab erinevad seadmed-klapid ära ja igasugu jamad ei lase siis kaua oodata.
Ahjaa, tegelikult on 6-käiguline manuaalkast sellel ka väga mõnusalt käepärane võrreldes nt varasema (2.2Tid) 5-käigulise nätskevõitu manuaaliga, mida ise oman.
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: T Nov 09, 2010 17:16
- Asukoht:
- Auto:
Aga suurimad tänud teile, et viicisite vastu kirjutada.
Nüüd on asi nii kaugel , et auto tõstei üles ja lähen kaema seda ja reedel peaks veel vikingis diagnostika ka olema , kus siis saab auto kohta kõik teada.
Kus muidu saaks kontrollida vin koodi järgi auto ajalugu?
Tnx teile !
Nüüd on asi nii kaugel , et auto tõstei üles ja lähen kaema seda ja reedel peaks veel vikingis diagnostika ka olema , kus siis saab auto kohta kõik teada.
Kus muidu saaks kontrollida vin koodi järgi auto ajalugu?
Tnx teile !
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pohimotteliselt ei saagi. Juhul kui tead, kus autot hooldatud on, siis on lootust sealt mingi ajalugu saada, aga valismaalt toodute puhul on see suht harv juhus.Algselt postitas: kriimsilm5
Kus muidu saaks kontrollida vin koodi järgi auto ajalugu?
Saabil pole tsentraalset andmebaasi tootja juures selleks tarbeks.