Tervist,
Mure siis selline ,et sai mindud kanali peale (vana head kuluosa, esipõlle, ära võtma) ja üllatuseks oli mootori esimene vasakpoolne (juhi poolt vaadatuna) alumine nurk õli-niiske. Kuskile samas õli tilkasid parklas jätnud ei ole ja õlitase on ka normis. Siit ka küsimus, kas mõni 9-3 on veel kogenud sarnast muret? Mootoriks siis 2.8 V6 Turbo.
Btw, kas uutel 9-3medel polegi mitte mingit karteri kaitset all?:o
9-3 TurboX mootor alt õli-niiske
Algselt postitas: DGAF
Tervist,
Mure siis selline ,et sai mindud kanali peale (vana head kuluosa, esipõlle, ära võtma) ja üllatuseks oli mootori esimene vasakpoolne (juhi poolt vaadatuna) alumine nurk õli-niiske. Kuskile samas õli tilkasid parklas jätnud ei ole ja õlitase on ka normis. Siit ka küsimus, kas mõni 9-3 on veel kogenud sarnast muret? Mootoriks siis 2.8 V6 Turbo.
Btw, kas uutel 9-3medel polegi mitte mingit karteri kaitset all?:o
noh,hakkas lõpuks ikka piinama jah?!:D
Lööki ta saanud ei ole (puudub igasugune kriipimis jälg või muu) seega sellest ei tohiks see tingitud olla. Külje pealt sõideti sisse ka tagaosasse nii, et see ka ei saa kuidagi mõjutada. Ise ma kahtlustasin, et võibolla on karteri juures poltide keere ajapikku veidi järgi andnud ja tinginud kerge immitsemise. Eks ma sõidan edasi ikka aga mingil hetkel tuleb ikkagi lasta asjatundjal pilk peale heita....just in case, ei taha, et mu kullakesega midagi juhtuks 

- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Pole veel näinud mootorit, mis ei ajaks õli välja. Siiski võiksid külastada mõnda eksperti ja lasta üle vaadata see. Parem karta, kui kahetseda. Õlituld pole mõtet ootama jääda. Enamus autodel on siis juba liiga hilja ja kahju tehtud.
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Praktikas on nii, et kuni tolm õlisel kohal peal püsib, pole õlileket olemas.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Niisiis ka natuke uuendust, sai laupäeval starditud Tartu suunal ja ei andnud ta jälle rahu. Kose kandis möödasõidul poolgaasiga kiirendades viskas põlema mootori tule, jõud kadus ja mootorist tuli kloppimine (nagu oleks V6-st ainult 3 jäänud). Sai siis kohe teeäärde tõmmatud välja suretatud. Uuesti käivitades kõik korras... veidi hiljem parklas sai kontrollitud ka igaksjuhuks uuesti õlitaset...normis. peale seda töötab jälle ilusti ja imelikul kombel ka kuidagi erksam. Lähiajal igastahes VM-i minek ees.