9-3 TurboX mootor alt õli-niiske

Vasta
Kasutaja avatar
DGAF
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 28, 2008 13:16
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist,

Mure siis selline ,et sai mindud kanali peale (vana head kuluosa, esipõlle, ära võtma) ja üllatuseks oli mootori esimene vasakpoolne (juhi poolt vaadatuna) alumine nurk õli-niiske. Kuskile samas õli tilkasid parklas jätnud ei ole ja õlitase on ka normis. Siit ka küsimus, kas mõni 9-3 on veel kogenud sarnast muret? Mootoriks siis 2.8 V6 Turbo.


Btw, kas uutel 9-3medel polegi mitte mingit karteri kaitset all?:o
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#2

Paha lugu. Lõhnab Viiking Motorsi järgi ( olex võinud ennem VM-i viia kui garantii läbi sai) Samas sul ju karjub hoiatus lambidega iga väikse asja peale, kas ta õli madalat taset ka karjub?:)
pumps
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: DGAF
Tervist,

Mure siis selline ,et sai mindud kanali peale (vana head kuluosa, esipõlle, ära võtma) ja üllatuseks oli mootori esimene vasakpoolne (juhi poolt vaadatuna) alumine nurk õli-niiske. Kuskile samas õli tilkasid parklas jätnud ei ole ja õlitase on ka normis. Siit ka küsimus, kas mõni 9-3 on veel kogenud sarnast muret? Mootoriks siis 2.8 V6 Turbo.


Btw, kas uutel 9-3medel polegi mitte mingit karteri kaitset all?:o


noh,hakkas lõpuks ikka piinama jah?!:D
Kasutaja avatar
DGAF
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 28, 2008 13:16
Asukoht:
Auto:

#4

Hakkas piinama jah :(

Varem ei ole märganud seda, et niiske ja ühtki hädakisa ta imekombel ei tee....seega ennem garantii lõppu VM on möödas kahjuks.
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#5

Ma sõidaks edasi (arvatavasti laseb tihend imevähe õli läbi). Kui õli tuluke põlema hakkab , siis pöördu VM-i :cool:
Võibolla on see sellest lahtisest kaevuluugist kust sa läbi sõitsid.;)
pumps
Kasutaja avatar
DGAF
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 28, 2008 13:16
Asukoht:
Auto:

#6

Lööki ta saanud ei ole (puudub igasugune kriipimis jälg või muu) seega sellest ei tohiks see tingitud olla. Külje pealt sõideti sisse ka tagaosasse nii, et see ka ei saa kuidagi mõjutada. Ise ma kahtlustasin, et võibolla on karteri juures poltide keere ajapikku veidi järgi andnud ja tinginud kerge immitsemise. Eks ma sõidan edasi ikka aga mingil hetkel tuleb ikkagi lasta asjatundjal pilk peale heita....just in case, ei taha, et mu kullakesega midagi juhtuks :)
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#7

mispidi sul poltide keere järgi annab?...kolm aastat vana auto...

E: ma arvan,et sul auto katki...müü maha..odavalt...:)
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#8

vahetame:freak:
pumps
geneetik
Postitusi: 132
Liitunud: L Mai 19, 2007 11:37
Asukoht:
Auto:

#9

mingi järjekordne tüüpviga?
Kasutaja avatar
DGAF
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 28, 2008 13:16
Asukoht:
Auto:

#10

Ei teagi, kuna pole siiani kuulnud, et kellegil veel oleks ilmnenud samal aastakäigul seda probleemi...samas, kui on siis võiks häält teha :)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

Pole veel näinud mootorit, mis ei ajaks õli välja. Siiski võiksid külastada mõnda eksperti ja lasta üle vaadata see. Parem karta, kui kahetseda. Õlituld pole mõtet ootama jääda. Enamus autodel on siis juba liiga hilja ja kahju tehtud.
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#12

Praktikas on nii, et kuni tolm õlisel kohal peal püsib, pole õlileket olemas.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kasutaja avatar
DGAF
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 28, 2008 13:16
Asukoht:
Auto:

#13

Õnneks paistis seal tolm püsivat, aga kindlasti lasen mõnel experdil pilgu peale visata...eks, kui targemaks saan annan ka siia teada :)
Kasutaja avatar
DGAF
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 28, 2008 13:16
Asukoht:
Auto:

#14

Niisiis ka natuke uuendust, sai laupäeval starditud Tartu suunal ja ei andnud ta jälle rahu. Kose kandis möödasõidul poolgaasiga kiirendades viskas põlema mootori tule, jõud kadus ja mootorist tuli kloppimine (nagu oleks V6-st ainult 3 jäänud). Sai siis kohe teeäärde tõmmatud välja suretatud. Uuesti käivitades kõik korras... veidi hiljem parklas sai kontrollitud ka igaksjuhuks uuesti õlitaset...normis. peale seda töötab jälle ilusti ja imelikul kombel ka kuidagi erksam. Lähiajal igastahes VM-i minek ees.
Vasta