P.s Milline on sama mootori termostaadi avanemis temp originaalis.
3.0Tid veepumba ressurss
Kui pikk on 9-5 3.0Tid veepumba ressurss
,mis service manual kirjutab. Sellel mootoril pumba käitamine mitte just päris tavaline ehk mõnel spetsialistil ka selle kohta infi.
P.s Milline on sama mootori termostaadi avanemis temp originaalis.
P.s Milline on sama mootori termostaadi avanemis temp originaalis.
Algselt postitas: san987
Jah veepumba ressursi all mõeldud just seda, kui palju service raamat annab pumba läbisõiduks ehk millal käsib uue veepumba paigaldada.
Ei ole ette nähtud pumba vahetust - ehk siis vahetada tuleb siis kui ära sureb
Isegi masinatel, millel on ettenähtud hammasrihmavahetus, ka neil pole ettenähtud veepumba vahetust; kuigi sama töö tuleb ära teha.
Ketiga mootoritel on mõistlik veepumpa vahetada alati koos lisaseadmete rihmaga (generaatoririhm maakeeli). Kui muidugi nii kaua vastu peab (5 aastat / 120.000 km).
terv, teager
Tervitused.
Ka mul probleem sama mootori veepumbaga. Nimelt vaja vahetada aga probleem selles et ei saa täpselt aru kus see asub.
Ehk targemad oskavad seletada v äkki on kellegil selle (3.0 v6 diisel 130kw) mootori manuali v mingeid jooniseid.
Ettetänades Tanel.
Ka mul probleem sama mootori veepumbaga. Nimelt vaja vahetada aga probleem selles et ei saa täpselt aru kus see asub.
Ehk targemad oskavad seletada v äkki on kellegil selle (3.0 v6 diisel 130kw) mootori manuali v mingeid jooniseid.
Ettetänades Tanel.
Hammasrihma kaane all.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sellest sain aru jah et alles poolel teel , kahjuks.
Nagu ma aru saan siis nende rullikute all on veel üks kaane moodi asi ja mis lääb alla vända juurde välja. Eeldan et seal all see krt pump ongi.
Aga jama selles et selle kaane eemaldamiseks tuleb ka vända otsas olev rullik kätte saaada. Ja see sama rullik hakkas vastu täna ja ei saanudgi seda lahti. Loogika ütleb et vänta paigal hoida (sellel mootoril) tuleb kõrgsurve pumba rullikust. Muialt nagu ei kannata seda teha. Aga käib see mutikas seal vända otsas ikka õigetpidi keermega......Ja kas keegi ons seda ise ka ära võtnud??:conf: Ja äkki on keegi leidnud netis selle mootori manuali?
Tänud jälle
Nagu ma aru saan siis nende rullikute all on veel üks kaane moodi asi ja mis lääb alla vända juurde välja. Eeldan et seal all see krt pump ongi.
Aga jama selles et selle kaane eemaldamiseks tuleb ka vända otsas olev rullik kätte saaada. Ja see sama rullik hakkas vastu täna ja ei saanudgi seda lahti. Loogika ütleb et vänta paigal hoida (sellel mootoril) tuleb kõrgsurve pumba rullikust. Muialt nagu ei kannata seda teha. Aga käib see mutikas seal vända otsas ikka õigetpidi keermega......Ja kas keegi ons seda ise ka ära võtnud??:conf: Ja äkki on keegi leidnud netis selle mootori manuali?
Tänud jälle
Mul ka pisike mure, millest saab suur. Nimelt lekib rihmaliini kandist jahutusvedelik, kas tõesti võib see pump olla? (Olgugi asub eraldi kaane all, ja lekkima hakates peaks ju õli ää rikkuma). Nii et küsimus, mis lekib sealt kaane alt? Kas kaanetihend või pump? Kindlasti olete sama jama ees seisnud. Ettetänades
Õli rikkumisega pole veepumba lekkel mingit seost.Võib olla pump,või lekib kusagilt ülalt veetorudest.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
