3.0Tid veepumba ressurss

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
san987
Postitusi: 13
Liitunud: N Aug 05, 2010 12:25
Asukoht:
Auto:

#1

Kui pikk on 9-5 3.0Tid veepumba ressurss :conf: ,mis service manual kirjutab. Sellel mootoril pumba käitamine mitte just päris tavaline ehk mõnel spetsialistil ka selle kohta infi.
P.s Milline on sama mootori termostaadi avanemis temp originaalis.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Termostaat avaneb 89 kraadi juures (+-2 kraadi).
Ressursi all mõtled pumba võimsust?
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#3

arvan,et ressursi all mõeldi seda,et kaua veepump kestab - millal peaks vahetama.
san987
Postitusi: 13
Liitunud: N Aug 05, 2010 12:25
Asukoht:
Auto:

#4

Jah veepumba ressursi all mõeldud just seda, kui palju service raamat annab pumba läbisõiduks ehk millal käsib uue veepumba paigaldada.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: san987
Jah veepumba ressursi all mõeldud just seda, kui palju service raamat annab pumba läbisõiduks ehk millal käsib uue veepumba paigaldada.

Ei ole ette nähtud pumba vahetust - ehk siis vahetada tuleb siis kui ära sureb :wtf:

Isegi masinatel, millel on ettenähtud hammasrihmavahetus, ka neil pole ettenähtud veepumba vahetust; kuigi sama töö tuleb ära teha.

Ketiga mootoritel on mõistlik veepumpa vahetada alati koos lisaseadmete rihmaga (generaatoririhm maakeeli). Kui muidugi nii kaua vastu peab (5 aastat / 120.000 km).

terv, teager
tan666
Postitusi: 15
Liitunud: E Nov 15, 2010 19:28
Asukoht:
Auto:

#6

Tervitused.

Ka mul probleem sama mootori veepumbaga. Nimelt vaja vahetada aga probleem selles et ei saa täpselt aru kus see asub.
Ehk targemad oskavad seletada v äkki on kellegil selle (3.0 v6 diisel 130kw) mootori manuali v mingeid jooniseid.

Ettetänades Tanel.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Hammasrihma kaane all.
tan666
Postitusi: 15
Liitunud: E Nov 15, 2010 19:28
Asukoht:
Auto:

#8

seal ainult hammasrihma rullikud ju :s
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: tan666
seal ainult hammasrihma rullikud ju :s
See tähendab, et sa oled alles poolel teel veepumbani:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
tan666
Postitusi: 15
Liitunud: E Nov 15, 2010 19:28
Asukoht:
Auto:

#10

Sellest sain aru jah et alles poolel teel , kahjuks.
Nagu ma aru saan siis nende rullikute all on veel üks kaane moodi asi ja mis lääb alla vända juurde välja. Eeldan et seal all see krt pump ongi.

Aga jama selles et selle kaane eemaldamiseks tuleb ka vända otsas olev rullik kätte saaada. Ja see sama rullik hakkas vastu täna ja ei saanudgi seda lahti. Loogika ütleb et vänta paigal hoida (sellel mootoril) tuleb kõrgsurve pumba rullikust. Muialt nagu ei kannata seda teha. Aga käib see mutikas seal vända otsas ikka õigetpidi keermega......Ja kas keegi ons seda ise ka ära võtnud??:conf: Ja äkki on keegi leidnud netis selle mootori manuali?

Tänud jälle
tom3
Postitusi: 4
Liitunud: K Dets 08, 2010 0:12
Asukoht:
Auto:

#11

Mul ka pisike mure, millest saab suur. Nimelt lekib rihmaliini kandist jahutusvedelik, kas tõesti võib see pump olla? (Olgugi asub eraldi kaane all, ja lekkima hakates peaks ju õli ää rikkuma). Nii et küsimus, mis lekib sealt kaane alt? Kas kaanetihend või pump? Kindlasti olete sama jama ees seisnud. Ettetänades
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Õli rikkumisega pole veepumba lekkel mingit seost.Võib olla pump,või lekib kusagilt ülalt veetorudest.
Vasta