Ei ole need jeebivennad nii äpud midagi
Need "jeebinõkerdajad" olid enamasti naisterahvad igasuguste CRV-de, Sportage, X3 ja muude maasturivälimusega käkkidega.
Just-just selliseid "tegijaid" ma silmas pidasingi

Ei ole need jeebivennad nii äpud midagi
Need "jeebinõkerdajad" olid enamasti naisterahvad igasuguste CRV-de, Sportage, X3 ja muude maasturivälimusega käkkidega.
Hmm. Kas ma pean tõesti oma sõiduvõtteid ja arusaamist korrigeerima hakkama? Vist küll. Minu tähelepanek on senini olnud et kui on vaja paigalt võtta ja samal ajal keerata (tavaline kõrvalteelt väljasõit), siis see õnnestub piisavalt kiiresti ainult siis kui tcs on väljas. Nagu pidurdataks tagarattad kinni.
Eks see olenebki olukorrast. Kohati tuleb kasuks, kohati kahjuks. Oletame kui on üks kinni sadanud külatee, ja sul on hoovõtuks 15m puhast teed, ja täpselt lumeni jõudmiseks on juba 2 käik sees ja pöördeid piisavalt et sellest "noaterast" üle saada, ehk siis mingi 3k pööret jämedalt. Sel hetkel läheb nö. "läbi murdmiseks" ja siis tuleb kindlasti TCS väljas hoida, sest see pidurdab hoo maha. Aga seda ma ütlen küll, et kui lumi ebanormaalselt kõrge ei ole, siis on võimalik esiveolise sõiduautoga (hea läbitavuse omadusega autoga) ikka päris jõhkrast lumest läbi suruda ennast. Tuleb lihtsalt piisavalt suur hoog sisse saada ja tuleb rattaid nii kiiresti liikumises hoida kui vähegi võimalik. Muidugi igal asjal on piir, aga kui õiget tehnikat kasutada, siis võib vabalt saada läbi kohast, mis esmapilgul võib täiesti läbimatu tunduda.
Veel tuli selline mõte, et huvitav miks autokoolides (lõppastme koolitusel) ei tehta paar sellist tundi, et sõidetakse auto kuhugi vähe sügavama lume sisse ja õpetatakse sealt välja tulemist (manuaalkastiga siis).
Kohe kurb on vaadata neid juhte (nii mehed kui naised), kes annavad õnnõnnnõnnnnnn gaasi ühele poole ja siis jälle õnnnnnõnnnõnnnn (praktiliselt piirajas) tagasi poole. See ei vii neid mitte kuhugi. Kui osata õigesti nõksutamist ja oled käiguvahetuses kiire käega, siis ei ole mingit abi ega lükkamist vaja, saaks kenasti välja selle, aga vot seda ei õpetata kahjuks autokoolides. Minu autot polnud hommikul põhimõtteliselt nähagi lume alt, lumi oli sadanud ööga esituledeni. Auto harjaga lumest puhtaks ja ilma kaevamiseta ja tee ette tegemiseta tuli sellega ilusti välja. Mitte kohe esimese korraga muidugi, aga alguses nõksutasin auto natuke liikuma ja pärast tagasi nõksutamist panin kohe juba 2. käigu ja andsin pöördeid piisavalt et turbo ka taha tuleks ja siis vedas vaikselt aga kindlalt rõvedalt paksust lumest välja.
Kuna ise pidin vähe hiljem ärkama kui naabrimees, siis äratas ta mind kell pool 8 oma 6500 pöördega ja rehvide karjumisega ülesse, mõtlesin et issand mis siin maja ees nüüd lahti on.
Ei ole need jeebivennad nii äpud midagi
Need "jeebinõkerdajad" olid enamasti naisterahvad igasuguste CRV-de, Sportage, X3 ja muude maasturivälimusega käkkidega.
Just-just selliseid "tegijaid" ma silmas pidasingi![]()
Defineeri mulle palun sõna "korralik"
Kahju et Saabil korraliku 4x4 pole(v.a 9-2x)
Vb mõtles ta, et ei ole tegeletud embleemi vahetusega. 9-2X paistab väga vanema impreza moodi.. See ka mingi muu embleemiga?Defineeri mulle palun sõna "korralik"
Kahju et Saabil korraliku 4x4 pole(v.a 9-2x)
Töölt koju tulles tegin 50km loomkatseid. Kõige huvitavam oli üks tallinna lumine tõus, kiirus vähenes aeglase jalutamise temponi. Lülitasin tcs välja ja auto hakkas rõõmsalt uuesti kiirust koguma.Hmm. Kas ma pean tõesti oma sõiduvõtteid ja arusaamist korrigeerima hakkama? Vist küll. Minu tähelepanek on senini olnud et kui on vaja paigalt võtta ja samal ajal keerata (tavaline kõrvalteelt väljasõit), siis see õnnestub piisavalt kiiresti ainult siis kui tcs on väljas. Nagu pidurdataks tagarattad kinni.
Töölt koju tulles tegin 50km loomkatseid. Kõige huvitavam oli üks tallinna lumine tõus, kiirus vähenes aeglase jalutamise temponi. Lülitasin tcs välja ja auto hakkas rõõmsalt uuesti kiirust koguma.Hmm. Kas ma pean tõesti oma sõiduvõtteid ja arusaamist korrigeerima hakkama? Vist küll. Minu tähelepanek on senini olnud et kui on vaja paigalt võtta ja samal ajal keerata (tavaline kõrvalteelt väljasõit), siis see õnnestub piisavalt kiiresti ainult siis kui tcs on väljas. Nagu pidurdataks tagarattad kinni.
Ei, ma ei muuda oma seniseid sõiduvõtteid.
Ausaltöeldes, ei usuks kui oma silmaga ei näeks, et kaks talve järjest selline lumi!