Millal saabub lumi?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#426

Ei ole need jeebivennad nii äpud midagi:angry:
Need "jeebinõkerdajad" olid enamasti naisterahvad igasuguste CRV-de, Sportage, X3 ja muude maasturivälimusega käkkidega.

Just-just selliseid "tegijaid" ma silmas pidasingi ;)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2210
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#427

tegin tiiru hästivarustatud poodidesse ja uurisin lumepuhuri saadavust:) Lubati esimesi masinad jaanuari teiseks pooleks:)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#428

Hmm. Kas ma pean tõesti oma sõiduvõtteid ja arusaamist korrigeerima hakkama? Vist küll. Minu tähelepanek on senini olnud et kui on vaja paigalt võtta ja samal ajal keerata (tavaline kõrvalteelt väljasõit), siis see õnnestub piisavalt kiiresti ainult siis kui tcs on väljas. Nagu pidurdataks tagarattad kinni.

Sinu masinal on ESP. See pidurdab küll kõiki, siis kui heaks arvab.

terv, teager
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#429

Eks see olenebki olukorrast. Kohati tuleb kasuks, kohati kahjuks. Oletame kui on üks kinni sadanud külatee, ja sul on hoovõtuks 15m puhast teed, ja täpselt lumeni jõudmiseks on juba 2 käik sees ja pöördeid piisavalt et sellest "noaterast" üle saada, ehk siis mingi 3k pööret jämedalt. Sel hetkel läheb nö. "läbi murdmiseks" ja siis tuleb kindlasti TCS väljas hoida, sest see pidurdab hoo maha. Aga seda ma ütlen küll, et kui lumi ebanormaalselt kõrge ei ole, siis on võimalik esiveolise sõiduautoga (hea läbitavuse omadusega autoga) ikka päris jõhkrast lumest läbi suruda ennast. Tuleb lihtsalt piisavalt suur hoog sisse saada ja tuleb rattaid nii kiiresti liikumises hoida kui vähegi võimalik. Muidugi igal asjal on piir, aga kui õiget tehnikat kasutada, siis võib vabalt saada läbi kohast, mis esmapilgul võib täiesti läbimatu tunduda.

Veel tuli selline mõte, et huvitav miks autokoolides (lõppastme koolitusel) ei tehta paar sellist tundi, et sõidetakse auto kuhugi vähe sügavama lume sisse ja õpetatakse sealt välja tulemist (manuaalkastiga siis).
Kohe kurb on vaadata neid juhte (nii mehed kui naised), kes annavad õnnõnnnõnnnnnn gaasi ühele poole ja siis jälle õnnnnnõnnnõnnnn (praktiliselt piirajas) tagasi poole. See ei vii neid mitte kuhugi. Kui osata õigesti nõksutamist ja oled käiguvahetuses kiire käega, siis ei ole mingit abi ega lükkamist vaja, saaks kenasti välja selle, aga vot seda ei õpetata kahjuks autokoolides. Minu autot polnud hommikul põhimõtteliselt nähagi lume alt, lumi oli sadanud ööga esituledeni. Auto harjaga lumest puhtaks ja ilma kaevamiseta ja tee ette tegemiseta tuli sellega ilusti välja. Mitte kohe esimese korraga muidugi, aga alguses nõksutasin auto natuke liikuma ja pärast tagasi nõksutamist panin kohe juba 2. käigu ja andsin pöördeid piisavalt et turbo ka taha tuleks ja siis vedas vaikselt aga kindlalt rõvedalt paksust lumest välja.
Kuna ise pidin vähe hiljem ärkama kui naabrimees, siis äratas ta mind kell pool 8 oma 6500 pöördega ja rehvide karjumisega ülesse, mõtlesin et issand mis siin maja ees nüüd lahti on. :D

Siin on ikka küsimus ka selles, mis olukorras tee ees ootab. Kas sama paks lumi 20 meetrit või madalam lumi, mis on läbitav. Läbi lumevalli õnnestub muidugi sõita aga nt. Lasnamäel hoovi parkides pole eriti kuhugi minna kui vaja kuskilt tagant välja saada ja edasi ootab hoovist väljasõit majadevahelisele teele, mis on koristamata. Natuke õnnestub liikuda ja siis jääd lihtsalt põhja peale kinni. Aitab ainult lumekoristus. Kui hoog õnnestub sisse saada, siis võib vedada ja jõuad suurema teeni välja. Täna oli aga ka see koristamata.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#430

Ei ole need jeebivennad nii äpud midagi:angry:
Need "jeebinõkerdajad" olid enamasti naisterahvad igasuguste CRV-de, Sportage, X3 ja muude maasturivälimusega käkkidega.

Just-just selliseid "tegijaid" ma silmas pidasingi ;)

Pean häbiga tunnistama aga eile õnnestus mul Ahtri parklas kinni jääda omast lollusest ja see mis mind välja tõmbas oli just uus CR-V.

Lund oli naduge alla põlve ja ma olen ülitänulik sellele Cr-V vennale kes mind päästis olukorrast.
Mu arvamus Cr-V koha pealt muudus, ehki tal on poolik 4x4 nagu enamustel maasturidel. Aga ajab asja ära.

Kahju et Saabil korraliku 4x4 pole(v.a 9-2x)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#431


Kahju et Saabil korraliku 4x4 pole(v.a 9-2x)
Defineeri mulle palun sõna "korralik"
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Mere
Postitusi: 236
Liitunud: K Mär 25, 2009 12:18
Asukoht:
Auto:

#432

9-3SSiga ei julge hästi sõitma minna kuna üleelmine aasta kippus põhja peale kinni jääma.. 9-5 3.0 on minu arust tõeline loom loodud talvistesse tingimustesse ning pole kordagi veel , ptüi ptüi ptüi, kinni jäänud, ei põhja ega katuse peale
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#433


Kahju et Saabil korraliku 4x4 pole(v.a 9-2x)
Defineeri mulle palun sõna "korralik"

Pidev 4x4 ,50%-50%. Nagu 9-2X-il

Võib olla korralik on vales sõna :red: , mõtlesin rohkem pidev AWD
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#434


Kahju et Saabil korraliku 4x4 pole(v.a 9-2x)
Defineeri mulle palun sõna "korralik"
Vb mõtles ta, et ei ole tegeletud embleemi vahetusega. 9-2X paistab väga vanema impreza moodi.. See ka mingi muu embleemiga?

E:
Nii see ongi. 'The car's design was developed from the Subaru Impreza with a modified body, suspension, and interior.' Seega polegi midagi?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#435

Hmm. Kas ma pean tõesti oma sõiduvõtteid ja arusaamist korrigeerima hakkama? Vist küll. Minu tähelepanek on senini olnud et kui on vaja paigalt võtta ja samal ajal keerata (tavaline kõrvalteelt väljasõit), siis see õnnestub piisavalt kiiresti ainult siis kui tcs on väljas. Nagu pidurdataks tagarattad kinni.
Töölt koju tulles tegin 50km loomkatseid. Kõige huvitavam oli üks tallinna lumine tõus, kiirus vähenes aeglase jalutamise temponi. Lülitasin tcs välja ja auto hakkas rõõmsalt uuesti kiirust koguma.
Ei, ma ei muuda oma seniseid sõiduvõtteid.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#436

Mullune mõõt (pildil) on Pärnumaal veel saavutamata, nagu ma olen kuulnud. Seevastu põhjarannik on valusalt pihta saanud :head:

Ausaltöeldes, ei usuks kui oma silmaga ei näeks, et kaks talve järjest selline lumi! :headbang:

Lisatud failid
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#437

Hmm. Kas ma pean tõesti oma sõiduvõtteid ja arusaamist korrigeerima hakkama? Vist küll. Minu tähelepanek on senini olnud et kui on vaja paigalt võtta ja samal ajal keerata (tavaline kõrvalteelt väljasõit), siis see õnnestub piisavalt kiiresti ainult siis kui tcs on väljas. Nagu pidurdataks tagarattad kinni.
Töölt koju tulles tegin 50km loomkatseid. Kõige huvitavam oli üks tallinna lumine tõus, kiirus vähenes aeglase jalutamise temponi. Lülitasin tcs välja ja auto hakkas rõõmsalt uuesti kiirust koguma.
Ei, ma ei muuda oma seniseid sõiduvõtteid.

Ei saa ikkagi aru, kust sa enda masinal selle TCS leiad :freak:

terv, teager
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#438

See nupp seal vasakul pool rooliratast on nii roolitaga peidus, et kui aus olla, ma ei teagi mis sinna kirjutatud on. Aga ta funktsioneerib.
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#439

Äkki on sinna kirjutatud ESP. Kooslus,hea rehv ja ESP teeb nii korralikult oma töö,et auto juhtimine selliste ilmadega on imelihtne! Just lihtne,mitte põnev!Õnneks on jäetud võimalus see välja lülitada!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#440

Ausaltöeldes, ei usuks kui oma silmaga ei näeks, et kaks talve järjest selline lumi! :headbang:

Ju sa oled siis nii noor:P

Ega see 4x4 ka nüüd hull asi ei ole, aga tunduvalt parem on liigelda. Kusjuures suutsin ma eile, s.o. 9.12.2010 oma auto 2 korda kinni jätta, ja jälle oli oma Ranger see, mis mind välja sikutas. Krt, see on ikka nii, et kui hoogu ei ole ja elektroonika #juhib#, siis pole masin essugi väärt...:eureka:
Aaaga mudu on tore olla
Ja tegelt on see lugu, et 4x4 ei ole asi, ...kui difrilukke ei ole siis on ikka tsipa vähe. Aga no ju ma olen juba "rikutud".

Ok, sauna tulete siis vä?
Sai ju lubatud üritusel, et SAAB, no nüüd saabki...:poke:
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#441

Väike ring läbi Tallinna kesklinna näitas, et tänane lumesadu on ikka päris korraliku põntsu pannud - seal kus ridu kolm, on alles kaks, seal kus ridu kaks, seal alles üks... jne.

Ahjaa ja olge väikestel tänavatel ettevaatlikud, kus soojatrassid üle sõidutee lähevad, need on jäätunud "lamavateks politseinikeks" kõrgusega 10-15 cm. Üks on näiteks Luha tänaval, kohe kui Pärnu mnt-lt ära keerata.
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#442

Eelmisel nädalal Järvevana teel oli vastupidi, seal kus 4 ridu, mõned autod leidsid ka viiendat :)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#443

Väljaspool Tallinna on kõik hea! Tulin täna hommikul provintsist tagasi.
Talv!
Lumi!
Valged teed!
Valged väikesed vabalt sõidetavad teed!
Päkapikud ja Jõuluvanad olid kahjuks puudu!

Siis saabus Tallinn!
Kollakas lumi!
Mootorite kiunudes jääd sulatavad autod...

Tahan maale tagasi!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#444

Täna käis naine ühte ja sama hästi talvist marsruuti sõitmas kahe erineva Saabiga, tavaline tonnine ja 9-5 Aero. Testi võitis ülekaalukalt tonnine! Aero on uuem (aga suurema läbisõiduga), moodsam, mõnusam, ägedam jne jne. Aga tonnine oli oluliselt stabiilsem ja oluliselt parema läbivusega. Seal kus tonnine läks kindlalt otse, kippuvat Aero "saba liputama".
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#445

Esiveolisel kipub saba liputama siis kui esirehvid on tagarehvidest parema pidamisega.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#446

Rehvid on head, sarnased ja vähese kulumisega mõlemal autol.
unine
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 09, 2007 1:03
Asukoht:
Auto:

#447

lumel siis: nr.1- http://www.elu24.ee/?id=359499
nr.2-4wd
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#448

Vahelduseks käisin Mainzis, kiirteed siledad, lund pole ollagi, väga meeldiv. 6 kuud lund aastas hakkab üle viskama ja siis peab ära käima. Nägin kogu nädala jooksul ainult ühte Saabi.
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#449

Taas sajab valget lund,
väljas.. jne

Häid pühi!
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#450

Järvevanal tegi kell 22 paiku Ülemiste poole liikunud Opel 100m enne mind pirueti teisest reast enda poolsesse lumevalli... Hea, et vastassuunda ei lennanud.
Vasta