Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#1

Saabihaigus levib ja tahetakse veel Saabi. Kuigi turbobensukatega olen ma juba pädevamaks hakanud saama, siis diislite koha pealt ei tea ma veel midagi. Kas keegi oskab öelda kuidas see 2.2-ne turbodiisel on. Kõige üldisemas ja tutvustavamas võtmes.

Konkreetselt plaaniks vaatama minna seda: http://www.auto24.ee/used/789380
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Diiselmootorid :D Seal on vist suht palju juba lahatud neid asju.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#3

Olgu, eks ma hakkan siis tuhlama, sest homme hommikul oleks juba minek. Aga küsin siis lihtsalt konkreetse auto kohta, et kuidas kellelegi tundub ja kas keegi on vaatamas käinud?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#4

Põhiteemad, mida loe/otsi puudutavad käivitumist ja kõrgsurvepumba võimalikku katki minemist. Üldiselt on tegemist rootorpumba ja otsepritsega mootoriga, mis korras olles on suht. ökonoomne ja momenti on nagu ka aga ta on päris traktorlik.
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#5

Omades ise samasuguse mootoriga isendit ei saa suurt midagi laita. Minek on normaalne ja samas masin suhteliselt ökonoomne, nagu juba öeldud. Ise pole ka mingisuguseid käivitusprobleeme kogenud, ehkki foorumis päris paljud sellest kirjutavad. Traktorlik võib ta olla vaid mootori hääle mõttes linnas sõites, aga maanteel see ei häiri nt sugugi.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#6

Ostetud. Igati sile masin tundus. Läbisõit (155 000) tundus ka õige olevat kõigsugu õlikleepsude, hooldusraamatu ja nahksisu enda järgi. Turbo Anniversary mudel ka, seega kenad kerelaiendused, turbo sildid ja nahast uksepolstrit. Kõik tundus toimivat.
Eks ma teen sellest autost varsti uue teema ka, piltide ja jutuga.

Seniks aga kas keegi võib seletada selle lisasoojenduse tööpõhimõtet? Oli nagu selline webasto moodi (teine firma ainult, nime ei mäleta) kobakas seal kapoti all, millest jooksid väikese jahutusvedelikuringe torud läbi. Ruttu läks soojaks küll, mis on diisli puhul hea pluss. Aga küsimus tuli selline, et kas seda EELsoojendina ei saa kasutada?
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#7

Jäta auto seisma ja vajuta + või - märki ja vaata kas tuleb midagi heateriga seonduvat, kui tuleb, saad ka eelsoojendina kasutada.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#8

Ja kui suveka kirjeldatu ei anna tulemust siis saab selle eelsoojendiks ümber ehitada. Kunagi sai seda teed mindud kui veel disla oli.

Eelsoojendi käivitamine: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1776
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#9

Aga mis tähendab suhteliselt ökonoomne?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#10

Maanteel 5,5 umbes, kokku keskmine oli mul 7 kandis.
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#11

Sellisel juhul tuleb tunnistada, et öko tõesti :)
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#12

Aga mis tähendab suhteliselt ökonoomne?

Omades sama mootoriga nii 9-5 kui ka 9-3, siis suhtliselt ökömoomne, tähendab minu mõlema auto puhul talvisel ajal 7-8l/100km. Peab muidugi arvestama ka seda, et lisasoojendid tarbivad samuti kütust. Suvisel ajal on keskmine kulu 6,5l.
Mäletan, et volvo awd oma 2,4 l diisliga tarbis suvisel ajal kõigest 5l, sealt tulebki see suhteline. Samas oleneb ka parema jala raskusest ja tee oludest, minu jalg on kerge aga saabas vääga raske:red:
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#13

Õnnitlused, vist, sest ei tea ju mis ootamatused võivad kasutatud autoga ees oodata. Diislilt ju kardetakse veel enam neid ootamatult suuri väljaminekuid.

Ise tahaks ka veel ökomat praegusest, aga mitte ainult kütusekulu vaid remont ei tohiks ka ülejõukäia. OG9-3 lõrin seistes on seni mind hirmutanud, võibolla oleks pidanud ivometsa diisliga ikka diili ära tegema :red: Eile pool päeva vahtisin diiselovlovisi...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Kui neil diislitel natuke EDC`d- ja turbot tuunida,saab need tavakasutuses veelgi ökomaks ning "vajutades" veelgi võimsamaks.Eriti kehtib see veidi uuemate mootorite,milledel juba VNT kompressor kasutuses on puhul.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

Kui neil diislitel natuke EDC`d- ja turbot tuunida,saab need tavakasutuses veelgi ökomaks ning "vajutades" veelgi võimsamaks.Eriti kehtib see veidi uuemate mootorite,milledel juba VNT kompressor kasutuses on puhul.

vot see on küll hea uudis; aga kes see teeb seda ??
proovin siis sellise auto ka osta, et seda kohe järele proovida! :love:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Opeli foorumites ju küllaga neid teemasid lahatud.
Marno
Postitusi: 20
Liitunud: N Mai 27, 2004 13:06
Asukoht:
Auto:

#17

endal 1,9Tid, kas seda ka ökonoomsemaks ja väheke võimsamaks saaks tuunida. Millistest Opeli foorumitest, neid ju nii palju. Kui tead mõnda, annad äkki lingi. Tänud
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Jutt käib ikka Opeli 2.2tiD mootorist,mitte Fiati 1,9`st siin.Kindlasti pakutakse ka neile diislitele kõiksuguseid lahendusi,mina neist palju ei tea.
Vasta