Saabihaigus levib ja tahetakse veel Saabi. Kuigi turbobensukatega olen ma juba pädevamaks hakanud saama, siis diislite koha pealt ei tea ma veel midagi. Kas keegi oskab öelda kuidas see 2.2-ne turbodiisel on. Kõige üldisemas ja tutvustavamas võtmes.
Konkreetselt plaaniks vaatama minna seda: http://www.auto24.ee/used/789380
Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Diiselmootorid
Seal on vist suht palju juba lahatud neid asju.

Põhiteemad, mida loe/otsi puudutavad käivitumist ja kõrgsurvepumba võimalikku katki minemist. Üldiselt on tegemist rootorpumba ja otsepritsega mootoriga, mis korras olles on suht. ökonoomne ja momenti on nagu ka aga ta on päris traktorlik.
Omades ise samasuguse mootoriga isendit ei saa suurt midagi laita. Minek on normaalne ja samas masin suhteliselt ökonoomne, nagu juba öeldud. Ise pole ka mingisuguseid käivitusprobleeme kogenud, ehkki foorumis päris paljud sellest kirjutavad. Traktorlik võib ta olla vaid mootori hääle mõttes linnas sõites, aga maanteel see ei häiri nt sugugi.
Ostetud. Igati sile masin tundus. Läbisõit (155 000) tundus ka õige olevat kõigsugu õlikleepsude, hooldusraamatu ja nahksisu enda järgi. Turbo Anniversary mudel ka, seega kenad kerelaiendused, turbo sildid ja nahast uksepolstrit. Kõik tundus toimivat.
Eks ma teen sellest autost varsti uue teema ka, piltide ja jutuga.
Seniks aga kas keegi võib seletada selle lisasoojenduse tööpõhimõtet? Oli nagu selline webasto moodi (teine firma ainult, nime ei mäleta) kobakas seal kapoti all, millest jooksid väikese jahutusvedelikuringe torud läbi. Ruttu läks soojaks küll, mis on diisli puhul hea pluss. Aga küsimus tuli selline, et kas seda EELsoojendina ei saa kasutada?
Eks ma teen sellest autost varsti uue teema ka, piltide ja jutuga.
Seniks aga kas keegi võib seletada selle lisasoojenduse tööpõhimõtet? Oli nagu selline webasto moodi (teine firma ainult, nime ei mäleta) kobakas seal kapoti all, millest jooksid väikese jahutusvedelikuringe torud läbi. Ruttu läks soojaks küll, mis on diisli puhul hea pluss. Aga küsimus tuli selline, et kas seda EELsoojendina ei saa kasutada?
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Ja kui suveka kirjeldatu ei anna tulemust siis saab selle eelsoojendiks ümber ehitada. Kunagi sai seda teed mindud kui veel disla oli.
Eelsoojendi käivitamine: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1776
Eelsoojendi käivitamine: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1776
Aga mis tähendab suhteliselt ökonoomne?
Omades sama mootoriga nii 9-5 kui ka 9-3, siis suhtliselt ökömoomne, tähendab minu mõlema auto puhul talvisel ajal 7-8l/100km. Peab muidugi arvestama ka seda, et lisasoojendid tarbivad samuti kütust. Suvisel ajal on keskmine kulu 6,5l.
Mäletan, et volvo awd oma 2,4 l diisliga tarbis suvisel ajal kõigest 5l, sealt tulebki see suhteline. Samas oleneb ka parema jala raskusest ja tee oludest, minu jalg on kerge aga saabas vääga raske:red:
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Õnnitlused, vist, sest ei tea ju mis ootamatused võivad kasutatud autoga ees oodata. Diislilt ju kardetakse veel enam neid ootamatult suuri väljaminekuid.
Ise tahaks ka veel ökomat praegusest, aga mitte ainult kütusekulu vaid remont ei tohiks ka ülejõukäia. OG9-3 lõrin seistes on seni mind hirmutanud, võibolla oleks pidanud ivometsa diisliga ikka diili ära tegema
Eile pool päeva vahtisin diiselovlovisi...
Ise tahaks ka veel ökomat praegusest, aga mitte ainult kütusekulu vaid remont ei tohiks ka ülejõukäia. OG9-3 lõrin seistes on seni mind hirmutanud, võibolla oleks pidanud ivometsa diisliga ikka diili ära tegema

Kui neil diislitel natuke EDC`d- ja turbot tuunida,saab need tavakasutuses veelgi ökomaks ning "vajutades" veelgi võimsamaks.Eriti kehtib see veidi uuemate mootorite,milledel juba VNT kompressor kasutuses on puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui neil diislitel natuke EDC`d- ja turbot tuunida,saab need tavakasutuses veelgi ökomaks ning "vajutades" veelgi võimsamaks.Eriti kehtib see veidi uuemate mootorite,milledel juba VNT kompressor kasutuses on puhul.
vot see on küll hea uudis; aga kes see teeb seda ??
proovin siis sellise auto ka osta, et seda kohe järele proovida!

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Opeli foorumites ju küllaga neid teemasid lahatud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Jutt käib ikka Opeli 2.2tiD mootorist,mitte Fiati 1,9`st siin.Kindlasti pakutakse ka neile diislitele kõiksuguseid lahendusi,mina neist palju ei tea.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989