Tervitus,
niisama huvi pärast uurin, et kas keegi teine 9-5 omanik ka veel oskab kommenteerida pragu külmal talvel selle sõiduriista salongisoojenduse temperatuure.
Nimelt pean ise nentima, et isegi töötemperatuuri saavutades ja kliimal temperatuuri HI peale kruttides puhub avadest vaid ikka sellist kuumempoolset leiget õhku.
Termostaat saanud autol ära vahetada ja muidu pasitab jahutussüsteemiga kõik ok olevat aga kui ma siin võrdlen näiteks Mondeo või Hyundaiga siis neil puhub põhja keerates sellist kuuma, et kõrveta või näpud ära.
Lihtsalt mõtlen siin, et kas võib olla Itaaliast toodud masinal midagi teistmoodi soojandusradikate suurustega vms äkki?
9-5 soojendustemperatuurid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
võimalus , et külma puhub ainult juhipoolt.
muidu ikka 9-5 läheb soojaks ikka ka.
muidu ikka 9-5 läheb soojaks ikka ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ei tea, mis see "kuumemapoolne leige" täpselt on, aga minu Griffin ka päris tulist ei puhu, samas salong läheb kiiresti soojaks. Ise arvan, et võibolla ACC ei lasegi päris kuuma tuppa, ei meeldi see tulikuum ju ei klaasile ega inimestele.
-
pluggerxxx
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Ei tea, mis see "kuumemapoolne leige" täpselt on, aga minu Griffin ka päris tulist ei puhu, samas salong läheb kiiresti soojaks. Ise arvan, et võibolla ACC ei lasegi päris kuuma tuppa, ei meeldi see tulikuum ju ei klaasile ega inimestele.
Antud "kuumemapoolne leige" on selline temperatuur- et noh käega katsudes on umbes sama kui soojuspump sooja puhub toas või midagi sellist kui kellegi seostub sellega.
Külmema ilmaga olen märganud ka seda veel, et linnaliikluses hakkab temperatuuriseier keskohast uuesti allapoole liikuma kui salongiventilaator pea maksimumvõimsusel on- justkui see 9-5 mootor ei tekitaks väga palju üleliigset sooja vms
Noh, termomeeter on vast igaühel olemas, võime ju väikese võrdluse teha ja ära mõõta kui kuuma kõige kuumema astme peal puhub kellelgi.
kust poolt jahedamat tuleb?Kui mõlemilt poolt siis peaks jahutusvedeliku kontrollima, kui juhipoolt siis on juba tuntud viga, endal on see klapp katki ja olen talveks ta soojapeale jätnud(väikese ratsiga), aga muidu puhub 9-5 ikka kuuma õhku
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Leidsid ka millega võrrelda! Eelmise Mondeo kliima oli nii loll et mitmed kirusid-kiruvad seda kuuma õhku, mis ta auto režiimis otse juhi jala peale puhub!...kui ma siin võrdlen näiteks Mondeo või Hyundaiga siis neil puhub põhja keerates sellist kuuma, et kõrveta või näpud ära.
Lihtsalt mõtlen siin, et kas võib olla Itaaliast toodud masinal midagi teistmoodi soojandusradikate suurustega vms äkki?
Mul ka Itaalia turule tehtud 9-5 ja VÄGA kiirelt läheb salong soojaks! HI peale pole kunagi vaja panna. Ja pole sellist mõtetki tulnud et kas sooja õhu temp on ikka piisav või ei. Eesmärk ei ole ju autos ihukarvu kõrvetada või plasti kärsatada. Vaja tuba soojaks saada ja see käib kiirelt.
