9-5 soojendustemperatuurid

Vasta
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#1

Tervitus,

niisama huvi pärast uurin, et kas keegi teine 9-5 omanik ka veel oskab kommenteerida pragu külmal talvel selle sõiduriista salongisoojenduse temperatuure.

Nimelt pean ise nentima, et isegi töötemperatuuri saavutades ja kliimal temperatuuri HI peale kruttides puhub avadest vaid ikka sellist kuumempoolset leiget õhku.

Termostaat saanud autol ära vahetada ja muidu pasitab jahutussüsteemiga kõik ok olevat aga kui ma siin võrdlen näiteks Mondeo või Hyundaiga siis neil puhub põhja keerates sellist kuuma, et kõrveta või näpud ära.


Lihtsalt mõtlen siin, et kas võib olla Itaaliast toodud masinal midagi teistmoodi soojandusradikate suurustega vms äkki?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

võimalus , et külma puhub ainult juhipoolt.
muidu ikka 9-5 läheb soojaks ikka ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

Ei tea, mis see "kuumemapoolne leige" täpselt on, aga minu Griffin ka päris tulist ei puhu, samas salong läheb kiiresti soojaks. Ise arvan, et võibolla ACC ei lasegi päris kuuma tuppa, ei meeldi see tulikuum ju ei klaasile ega inimestele.
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#4

Ei tea, mis see "kuumemapoolne leige" täpselt on, aga minu Griffin ka päris tulist ei puhu, samas salong läheb kiiresti soojaks. Ise arvan, et võibolla ACC ei lasegi päris kuuma tuppa, ei meeldi see tulikuum ju ei klaasile ega inimestele.

Antud "kuumemapoolne leige" on selline temperatuur- et noh käega katsudes on umbes sama kui soojuspump sooja puhub toas või midagi sellist kui kellegi seostub sellega.

Külmema ilmaga olen märganud ka seda veel, et linnaliikluses hakkab temperatuuriseier keskohast uuesti allapoole liikuma kui salongiventilaator pea maksimumvõimsusel on- justkui see 9-5 mootor ei tekitaks väga palju üleliigset sooja vms :eureka:

Noh, termomeeter on vast igaühel olemas, võime ju väikese võrdluse teha ja ära mõõta kui kuuma kõige kuumema astme peal puhub kellelgi.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#5

kust poolt jahedamat tuleb?Kui mõlemilt poolt siis peaks jahutusvedeliku kontrollima, kui juhipoolt siis on juba tuntud viga, endal on see klapp katki ja olen talveks ta soojapeale jätnud(väikese ratsiga), aga muidu puhub 9-5 ikka kuuma õhku
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#6

...kui ma siin võrdlen näiteks Mondeo või Hyundaiga siis neil puhub põhja keerates sellist kuuma, et kõrveta või näpud ära.

Lihtsalt mõtlen siin, et kas võib olla Itaaliast toodud masinal midagi teistmoodi soojandusradikate suurustega vms äkki?
Leidsid ka millega võrrelda! Eelmise Mondeo kliima oli nii loll et mitmed kirusid-kiruvad seda kuuma õhku, mis ta auto režiimis otse juhi jala peale puhub! :wall: Saabi kliima insenerid on rohkem sõitjate mugavuse peale mõelnud kui Fordi omad.

Mul ka Itaalia turule tehtud 9-5 ja VÄGA kiirelt läheb salong soojaks! HI peale pole kunagi vaja panna. Ja pole sellist mõtetki tulnud et kas sooja õhu temp on ikka piisav või ei. Eesmärk ei ole ju autos ihukarvu kõrvetada või plasti kärsatada. Vaja tuba soojaks saada ja see käib kiirelt.
Vasta