Tervist klubilised
Sai eesti krooni ajal ostetud kulgur nimega SAAB.
Saab osutuks valituks oma iseäraliku kiiksu poolest nii seest kui väljast ning esmane kogemus Aero rooli taga andis edasisteks tegutsemisteks tooni juurde
Mulle sobivad värvid olid kas punane, valge või must. Ülejäänud toonid on igavad ja ei tekita emotsioone
Uueks autoks sai Saab 9-5 AERO Estate. Esmane registreerimine toimus 2002 aasta detsembri kuus. Eestisse toodi ta Šveitsist ning võeti arvele 2010 aasta oktoobris ja mina olen siin teine omanik alates 16.11.10.
Auto LS ostuhetkel oli 186 000-km ning enne ostu sai käidud VM-is (daagsi juures ) ostueelsel ülevaatusel kus selgus, et 100 000-km pealt on garantii korras vahetatud mootor. Terve auto va. katus on Eestis üle värvitud ning väidetavalt häiris eelmist omanikku kriimud siin-seal. Tuttava maalri pilgu läbi on töö olnud üpris korralik
Lisadest on olemas automaat kast, roolilt käiguvahetuse võimalus, 2x vent istmed, 3x istmesoojendused, xenonid, parkimisandurid, vihmasensor, tumenev tahavaate peegel, katuseluuk, tagurdamisabi (parem peegel muudab nurka), Saabi navi, originaal subwoofer.
Tuleviku plaanid on nii välimuse, sisu ja heli suhtes olemas kuid enne suve ma ilmselt ei hakka nendega tegelema
Ostuhetkel olid all 3-kodaraga veljed, mis esialgu jäävad suve ootama ning seetõttu sai ostetud korralik komplekt rattaid talve jaoks.
Veljeks sai 17" Saabi BBS-id ja rehvid on Bridgestone Noranza naastud mõõduga 225/45 - head on
AUTO PUHTUS JA KORD ON VÄGA TÄHTSAL KOHAL!
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Olen nüüd mõnda aega saanud seda originaal heli maitsta ja peab tõdema, et see polegi nii inetu nagu ma kartsin. On arvestatavad nii kõrged- kui ka keskmised sagedused. Tehase bassikas toimetab täitsa isuga madalaid sagedusi ja seda üpris eduliseltSaabi navi vahetaks ma näiteks 2DIN multimeediakeskuse vastu. Kasu sellest navist midagi pole.
Kuna süües on isu kasvanud, siis audio poole peal liiguvad sellised mõtted:
1. Korralikud komponendid + võimendi
2. Tehase mürtsutaja vahetada pisut kaasaegsema vastu + võimendi
3. Kõige lõpuks tuleb otsida mõni sobiv multikas praeguse asemele. Siin tuleb vaadata juba visuaalset külge, mis pole ka teab mis lihtne tegevus (Saabil).
Antud lehel on mõni 2DIN masin ja võibolla tuleb nende hulgast midagi valida: http://arcusepito.com/index.php?key=2DIN&page=1
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Nädalavahetusel sai auto kallal veits nokitsetud ning vahetusse läksid esimesed parktule pirnid [size=-2](originaalis sellised plässid kollased xenonite kõrval )[/size] ilusate valgete LED-ide vastu. Nüüd on tulemus selline nagu soovisin - xenon ja parktuli on ühte valkjat tooni
Esimesed suunatule pirnid asendasin kroomläikega pirnide vastu, mistõttu eemalt vaadatuna ei esine suunatulel enam oranši tooni.
Samuti läksid vahetusse tagumised numbrituled ning senise luitunud valguse asemel on valge valge
Salongivalgustus on ka värskendamisel aga kuna hetkel polnud vajalikku kogust LED-e saadaval, siis pildid tulevad peale täielikku installi
Mingil perioodil annab ilmselt ka kõrvalistujapoolne xenon saba mis on juba veits lillakamat tooni kui teine. Enne ma ilmselt kätt külge ei pane kui asi häirima hakkab
Lähiajal on plaanis auto nahahooldajate kätte viia ning siinkohal võib soovitada mõnda pädevat kohta sellel alal! Tartus tean vaid Jazzi kes võiks seda teenust pakkuda kuid kindlasti on ka pädevamaid asutusi, kasvõi Tallinnas
Kas vent istmete olemasolul tuleb mõnele asjale erilist tähelepanu pöörata?
Foorumist jäid sellised firmad silma:
www.minismart.ee
www.smartservice.ee
www.smartkosmeetik.ee
Esimesed suunatule pirnid asendasin kroomläikega pirnide vastu, mistõttu eemalt vaadatuna ei esine suunatulel enam oranši tooni.
Samuti läksid vahetusse tagumised numbrituled ning senise luitunud valguse asemel on valge valge
Salongivalgustus on ka värskendamisel aga kuna hetkel polnud vajalikku kogust LED-e saadaval, siis pildid tulevad peale täielikku installi
Mingil perioodil annab ilmselt ka kõrvalistujapoolne xenon saba mis on juba veits lillakamat tooni kui teine. Enne ma ilmselt kätt külge ei pane kui asi häirima hakkab
Lähiajal on plaanis auto nahahooldajate kätte viia ning siinkohal võib soovitada mõnda pädevat kohta sellel alal! Tartus tean vaid Jazzi kes võiks seda teenust pakkuda kuid kindlasti on ka pädevamaid asutusi, kasvõi Tallinnas
Kas vent istmete olemasolul tuleb mõnele asjale erilist tähelepanu pöörata?
Foorumist jäid sellised firmad silma:
www.minismart.ee
www.smartservice.ee
www.smartkosmeetik.ee
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Ma teen sul naha ilusaks puhtaks ja pehmeks kui soovi on
MiniSMART autode ilusalong http://www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenused http://www.cleanservice.ee
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Hea teada!Tartus tehakse seal Riiamaanteel kiirabi kõrval ka täitsa asjalikku nahahooldust. Erinevad autoaiad käivad ka seal tegemas.
Käin läbi ja uurin asja
Kuna ma pole varem nahksisu omanud, siis kas vent istmeid on tava nahk istmetest ka kuidagi keerulisem hooldada või ei ole olulist vahet? Pean silmas just aukudega istmepatja ja seljatuge!Ma teen sul naha ilusaks puhtaks ja pehmeks kui soovi on
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Käidud!Hea teada!Tartus tehakse seal Riiamaanteel kiirabi kõrval ka täitsa asjalikku nahahooldust. Erinevad autoaiad käivad ka seal tegemas.
Käin läbi ja uurin asja
Kogu naha hoole läheb 30€
Kuna juhi istmel üks külgtugi vajab värskendamist ja värvimist, siis selle hind on 40€.
Nüüd olengi kahevahel, et kas lasen Tartus 70€-ga asjad ära teha või on MiniSmartil parema pakkumine (võin istmetest ka pildid teha)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
aga seda pakkumist võid ju nende käest küsida(MiniSmart)
Käidud!Hea teada!Tartus tehakse seal Riiamaanteel kiirabi kõrval ka täitsa asjalikku nahahooldust. Erinevad autoaiad käivad ka seal tegemas.
Käin läbi ja uurin asja
Kogu naha hoole läheb 30€
Kuna juhi istmel üks külgtugi vajab värskendamist ja värvimist, siis selle hind on 40€.
Nüüd olengi kahevahel, et kas lasen Tartus 70€-ga asjad ära teha või on minismartil parema pakkumine (võin istmetest ka pildid teha)
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kuna inimene MiniSmartist pakkus ise oma teenust, siis võib antud teemat siin edasi arendadaaga seda pakkumist võid ju nende käest küsida(MiniSmart)Nüüd olengi kahevahel, et kas lasen Tartus 70€-ga asjad ära teha või on minismartil parema pakkumine (võin istmetest ka pildid teha)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Suurt vahet pole. Ikka enne puhtaks ja siis uus määre peale. Perfonaha puhul ma lisan hooldusvahendit väiksemates kogustes, et augud seda täis ei läheks.Kuna ma pole varem nahksisu omanud, siis kas vent istmeid on tava nahk istmetest ka kuidagi keerulisem hooldada või ei ole olulist vahet? Pean silmas just aukudega istmepatja ja seljatuge!
Kui sa oled Tartus siis usun, et parem sul ikka lasta Tartus se asi ka ära teha
MiniSMART autode ilusalong http://www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenused http://www.cleanservice.ee
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ilusat ilma ära kasutades sai täna suurem osa pigist maha pestud ning välise puhtuse huvides tuleb liigelda kas hommikul või õhtul, sest praktiliselt kõik teed on märjad ja rõvedalt näkased
Samuti tegelesin natuke pirni majandusega.
Nimelt sai Fasten Belts lambid töökorda tehtud ning regullitava kohtvalgusti sisse sättisin valge LED-i!
Lahti kakkumise käigus tekkisid mõned küsimused:
1. Kas lae lülititel pole mõnda valgustavat kontuuri mis pimedas võiks märku anda lüliti asukohast?
2. Mis oluline jubin selle resti all olla võiks? Mikrofon?
Kehva üllatusena kooles täna üks xenon ära!
Nüüd tuleb välja selgitada kas läbi on pirn või plokk
Muus osas olen autoga igati rahul...aga tuleks see suvi nüüd kiiremini
Samuti tegelesin natuke pirni majandusega.
Nimelt sai Fasten Belts lambid töökorda tehtud ning regullitava kohtvalgusti sisse sättisin valge LED-i!
Lahti kakkumise käigus tekkisid mõned küsimused:
1. Kas lae lülititel pole mõnda valgustavat kontuuri mis pimedas võiks märku anda lüliti asukohast?
2. Mis oluline jubin selle resti all olla võiks? Mikrofon?
Kehva üllatusena kooles täna üks xenon ära!
Nüüd tuleb välja selgitada kas läbi on pirn või plokk
Muus osas olen autoga igati rahul...aga tuleks see suvi nüüd kiiremini
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mida soojemaks ilmad muutuvad seda rohkem ige paljaks läheb
Selgus, et otsa sai siiski pirn ise Kärvanud xenoni välja võttes oli näha, et juhipoolne oli "noname" ning teine Osrami toodang!
Et asi hea saaks, vahetasin mõlemad xenonid ära ning kummardused DB-HP-le (IvarR ja Airo) erilise hinna eest (Osramid needki)
Ostuhetkest saadik on mootoritulega lood nii ja naa - vahest põleb/vahest ei põle!
Mootori töös see tule asi igatahes ei kajastu, kõik töötab ilusasti ja ühtlaselt.
Kuna küünlad võivad veateadet põhjustada, siis sai need ära vahetatud! Muutusi ei ole täheldanud, pigem andis hingerahu juurde
Ilmselt tuleb uue DI peale üle kolida ja rahu majas...Tech näitab samuti DI viga.
Vanad küünlad:
Uute küünalde karp:
Järgmise korrani...
PS! Nädalavahetusel jõudis minuni tellitud asi välismaalt ning mõne päeva pärast läheb installiks
Selgus, et otsa sai siiski pirn ise Kärvanud xenoni välja võttes oli näha, et juhipoolne oli "noname" ning teine Osrami toodang!
Et asi hea saaks, vahetasin mõlemad xenonid ära ning kummardused DB-HP-le (IvarR ja Airo) erilise hinna eest (Osramid needki)
Ostuhetkest saadik on mootoritulega lood nii ja naa - vahest põleb/vahest ei põle!
Mootori töös see tule asi igatahes ei kajastu, kõik töötab ilusasti ja ühtlaselt.
Kuna küünlad võivad veateadet põhjustada, siis sai need ära vahetatud! Muutusi ei ole täheldanud, pigem andis hingerahu juurde
Ilmselt tuleb uue DI peale üle kolida ja rahu majas...Tech näitab samuti DI viga.
Vanad küünlad:
Uute küünalde karp:
Järgmise korrani...
PS! Nädalavahetusel jõudis minuni tellitud asi välismaalt ning mõne päeva pärast läheb installiks
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tegus nädalavahetus selja taga ja võib natuke jälle tegemistest pajatada...
Kuna tagumine osa vajas natuke agressiivsemat välimust, siis sai tellitud tagumisele luugile väike riiul! On põhjust tänada DB-HP-d, kelle kaudu asi kohale tuli ning kasutaja portost, kes tegeles värvimise- ja paigaldusega
Et "esimene" õlivahetus oli vaja ära teha siis sai see ka tehtud ning sisse läks Castroli täissünt. Esimest korda nägin autot ka põhja alt ning vaade oli päris ilus ja korralik - viimane pütt on praktiliselt uus ning veermiku kontrolli käigus ei ilmnenud ühtegi viga
Ühel hetkel lakkasid stabiilselt töötamast esimeste uste kõlarid ning oli põhjust jälle nokitseda...
Lahti võtmine oli suht lihtne ja loogiline ning mis peamine, asjad jäid terveks
Kui kõlar oli juba käes siis ei tulnud sealt tõesti piuksugi. Et mõnda vabat kõlarit ligidalt võtta polnud, tuli tagumine uks ka lahti lõhkuda. Toppisin tagumise kõlli siis esimese pistiku taha ning tulemus oli positiive, seejärel sättisin esimese taha ja tulemus oli veelgi positiivsem sest kõlar näitas juba elumärke
Ainsaks loogiliseks sammuks oli kontaktide puhastamine, peale mida ärkasid mõlemad kõlarid "ellu" ning helipilt muutus totaalselt ilusamaks
Lisaks tõi sära silma ka tõsiasi, et tegemist on Harman Kardon elementidega ning helipakett omab nimetust AS3 (7+1)
Selle nädala jooksul on veel üks suurem muudatus plaanis aga sellest juba siis, kui asi sealmaal...
Kuna tagumine osa vajas natuke agressiivsemat välimust, siis sai tellitud tagumisele luugile väike riiul! On põhjust tänada DB-HP-d, kelle kaudu asi kohale tuli ning kasutaja portost, kes tegeles värvimise- ja paigaldusega
Et "esimene" õlivahetus oli vaja ära teha siis sai see ka tehtud ning sisse läks Castroli täissünt. Esimest korda nägin autot ka põhja alt ning vaade oli päris ilus ja korralik - viimane pütt on praktiliselt uus ning veermiku kontrolli käigus ei ilmnenud ühtegi viga
Ühel hetkel lakkasid stabiilselt töötamast esimeste uste kõlarid ning oli põhjust jälle nokitseda...
Lahti võtmine oli suht lihtne ja loogiline ning mis peamine, asjad jäid terveks
Kui kõlar oli juba käes siis ei tulnud sealt tõesti piuksugi. Et mõnda vabat kõlarit ligidalt võtta polnud, tuli tagumine uks ka lahti lõhkuda. Toppisin tagumise kõlli siis esimese pistiku taha ning tulemus oli positiive, seejärel sättisin esimese taha ja tulemus oli veelgi positiivsem sest kõlar näitas juba elumärke
Ainsaks loogiliseks sammuks oli kontaktide puhastamine, peale mida ärkasid mõlemad kõlarid "ellu" ning helipilt muutus totaalselt ilusamaks
Lisaks tõi sära silma ka tõsiasi, et tegemist on Harman Kardon elementidega ning helipakett omab nimetust AS3 (7+1)
Selle nädala jooksul on veel üks suurem muudatus plaanis aga sellest juba siis, kui asi sealmaal...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Naastude huvides tuli alla panna suve rehvid Aero velgedel. Sõidu müra vähenes üpris palju (aga mitte piisavalt). Kui aega on rohkem käes, siis kindlasti plaanin autosse ka mõned matid laduda
Mida rohkem ma selle autoga sõitsin, seda enam tundsin puudust toonitud klaasidest. Et esiklaas oli ka juba suht täkkeline, siis sai 2 asja korraga lahendatud. Uus esiklaas sai valitud toonitud sirmiga ja see on ka üks oluline lisa, millest puudust tundsin
Esimesed klaasid läksid kerge tooni alla ning tagumine ring sai pisut äkilisem.
Uuteks kojameesteks valisin Trico raamita asjad.
Selle brändiga mul kogemused puudusid ja loodetavasti ei pea pettuma
Infoks veel niipalju, et vanad luuad olid 580mm, uued 600mm
Mida rohkem ma selle autoga sõitsin, seda enam tundsin puudust toonitud klaasidest. Et esiklaas oli ka juba suht täkkeline, siis sai 2 asja korraga lahendatud. Uus esiklaas sai valitud toonitud sirmiga ja see on ka üks oluline lisa, millest puudust tundsin
Esimesed klaasid läksid kerge tooni alla ning tagumine ring sai pisut äkilisem.
Uuteks kojameesteks valisin Trico raamita asjad.
Selle brändiga mul kogemused puudusid ja loodetavasti ei pea pettuma
Infoks veel niipalju, et vanad luuad olid 580mm, uued 600mm
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4263
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
TänudIlus auto, linnapeal olen ikka näinud. Endale meeldivad need talveveljed rohkem kui hetke suve omad.
Ega ma nendest ratastest ka väga vaimustuses pole aga tegelen asjaga
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab