Summuti ühenduskohtade tihendamine

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#1

Kuidas oleks kõige mõistlikum liitekohti tihendada? Eelmine aasta lasin uue summuti alla panna, kuid ülevaatusel märgiti, et ühendused lasevad läbi - õnneks said oma vajalikud mõõtmised tehtud. See aasta peaks vist probleemi kõrvaldama.. Kas peab lahti võtma ja pasta vahele panema või mismoodi asjale läheneda? Lahti võtmata ei ole vist mõtet por.ot tegema hakata?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#2

Kuna asud Pärnus mine I.Metsa juurest läbi.Loodetavasti oskab aidata.(Lihtsalt soovitus)
:drive:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

900 puhul kipub tagumine ühenduskoht lihtsalt läbi põlema.

kui torud terved ega siis muud midagi pole kui lahti võtta , korralikult puhastada ja siis kokku tagasi panna. kui tõesti liiga suured roostetamise jäljed kuskil ühenduskohtades sees, siis võib mingit möginat vahele ka panna ja siis kokku korralikult ühtlaselt tõmmata.
mögin peab siis vastu ja on asja eest kui kogu summutisüsteem on korrekselt ja korralikult kinni ja ripub nagu peab, et ta kuskilt midagi väänama ei hakka.

edit. lugesin, et systeem uus, siis tõenäoliselt piisab korreksest kokkupanemisest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Tegemist on vast Muflex-i summutiga, nendel ongi need ühenduskohad viletsad. Teiste summutiga nagu Bosal ja Walker selliseid asju tavaliselt ei esine.
__In Boost We Trust__
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#5

Mina vahetasin ka aasta tagasi uute Mufflefi torude vastu välja vana süsteemi. Katalüsaatori ja reso vaheline ühenduskoht läheb ilusti kokku, aga tagumist ühenduskohta ei saanudki pidama. Sai oma 10 korda seda uuesti katsetatud ise ja teiste poolt, aga keegi ei saanud hakkama. Löpuks tegin suvel nii, et löikasin need huulikud seal relakaga maha , sai asemele sobivad torud keevitatud ja nii kokku pandud. Veidike tuli parem kokkuvõttes.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#6

ka bosali sumps tuleks ikkagi selle korraliku pastaga kokku panna.
Siis peaks ka pidama jääma. Mul muide pandi kunagi Autopartneri Peterburi tee töökojas uus Bosali sumps alla ja kuigi neile ise korraliku pasta kaasa panin, kasutasid nad mingit silikooni vist. Haises kuude viisi jubedalt ja igalt poolt lasi läbi.
Vasta