Summuti ühenduskohtade tihendamine
Kuidas oleks kõige mõistlikum liitekohti tihendada? Eelmine aasta lasin uue summuti alla panna, kuid ülevaatusel märgiti, et ühendused lasevad läbi - õnneks said oma vajalikud mõõtmised tehtud. See aasta peaks vist probleemi kõrvaldama.. Kas peab lahti võtma ja pasta vahele panema või mismoodi asjale läheneda? Lahti võtmata ei ole vist mõtet por.ot tegema hakata?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
900 puhul kipub tagumine ühenduskoht lihtsalt läbi põlema.
kui torud terved ega siis muud midagi pole kui lahti võtta , korralikult puhastada ja siis kokku tagasi panna. kui tõesti liiga suured roostetamise jäljed kuskil ühenduskohtades sees, siis võib mingit möginat vahele ka panna ja siis kokku korralikult ühtlaselt tõmmata.
mögin peab siis vastu ja on asja eest kui kogu summutisüsteem on korrekselt ja korralikult kinni ja ripub nagu peab, et ta kuskilt midagi väänama ei hakka.
edit. lugesin, et systeem uus, siis tõenäoliselt piisab korreksest kokkupanemisest.
kui torud terved ega siis muud midagi pole kui lahti võtta , korralikult puhastada ja siis kokku tagasi panna. kui tõesti liiga suured roostetamise jäljed kuskil ühenduskohtades sees, siis võib mingit möginat vahele ka panna ja siis kokku korralikult ühtlaselt tõmmata.
mögin peab siis vastu ja on asja eest kui kogu summutisüsteem on korrekselt ja korralikult kinni ja ripub nagu peab, et ta kuskilt midagi väänama ei hakka.
edit. lugesin, et systeem uus, siis tõenäoliselt piisab korreksest kokkupanemisest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Tegemist on vast Muflex-i summutiga, nendel ongi need ühenduskohad viletsad. Teiste summutiga nagu Bosal ja Walker selliseid asju tavaliselt ei esine.
__In Boost We Trust__
Mina vahetasin ka aasta tagasi uute Mufflefi torude vastu välja vana süsteemi. Katalüsaatori ja reso vaheline ühenduskoht läheb ilusti kokku, aga tagumist ühenduskohta ei saanudki pidama. Sai oma 10 korda seda uuesti katsetatud ise ja teiste poolt, aga keegi ei saanud hakkama. Löpuks tegin suvel nii, et löikasin need huulikud seal relakaga maha , sai asemele sobivad torud keevitatud ja nii kokku pandud. Veidike tuli parem kokkuvõttes.
ka bosali sumps tuleks ikkagi selle korraliku pastaga kokku panna.
Siis peaks ka pidama jääma. Mul muide pandi kunagi Autopartneri Peterburi tee töökojas uus Bosali sumps alla ja kuigi neile ise korraliku pasta kaasa panin, kasutasid nad mingit silikooni vist. Haises kuude viisi jubedalt ja igalt poolt lasi läbi.
Siis peaks ka pidama jääma. Mul muide pandi kunagi Autopartneri Peterburi tee töökojas uus Bosali sumps alla ja kuigi neile ise korraliku pasta kaasa panin, kasutasid nad mingit silikooni vist. Haises kuude viisi jubedalt ja igalt poolt lasi läbi.