Saabike käib korralikult, aga roolivõim jukerdab
Õlled saada mulle,las NoFear teeb neegritöö;)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Väga hea tähelepanek cilbi mees:P. Nüüd on siis selline viga, et tagant tuli alguses korraks sinist ja siis läks üle valgeks. Valge suits võttis silmad kipitma, niiet see ikka puhas veeaur ei olnud. NO FEARiga kruttisime süüdet ka aga tulemusi ei andnud. Asi siis selles, et gaasi andes ei lähe ta kohe pöördesse, tekib selline tühi koht ja õhupuhastise lööb ka vahepeal. Ja Trionic selle õlle värgi teeme kunagi veel teoks kui mul Tallinnasse vaja tulla on(ja võib olla varsti peangi sinu juurest läbi tulema). Igatahes praegu kõigile abistajatele 

vaata,et sa üksi seal jooma ei hakka:drink:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
temp andur asub sisselaskekollektori all 2 ja 3 silindri vahel
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jahutusvent peaks käima hakkama, kui radika kyljes oleva anduri juhtmed kokku pista.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Check engine viga on kõrvaldatud (pistik oli lahti jäänud). Vent hakkas ka tööle kui juhtmed kokku panin. Siiani on nagu kõik hästi läinud:D. Nüüd veel pöörded liiga kõrged 1500rpm. Kas sellest piisab kui ma tühikäigu kruvi keeran või peab ka gaasiklapi asendi andurit näppima?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
yks mees teadis kunagi rääkida, et gaasiklapi andur peab olema selliselt , et kui hakkad nati gaasitrossi tõmbama, siis peab väike klõps käima. et siis ennem klõpsu on aju jaoks selge, et gaas on maas ja et on tyhikäik. peale klõpsu gaas peal.
vot seda klõpsu tuleb kuulata. yhel teisel mehel oli gaasitross peale keeratud nii, et klõpsu ei käinudki seega tross peab olema lõtv.
vot seda klõpsu tuleb kuulata. yhel teisel mehel oli gaasitross peale keeratud nii, et klõpsu ei käinudki seega tross peab olema lõtv.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei tea mis kruvi see on , sellel mehe autodel pole olnud yhtegi kruvi sellise koha peal. aga yks võimalus on, et on tyhikäigu pöörete kruvi.(pildi peal gaasiklapi juures)
teine asi, et yks mees teadis rääkida, kuidas gaasiglapi algasendit reguleeritakse :
et see suur, et keerataklapi piirdekruvi niipalju välja, et kruvi ja klapitoe vahele jääb pilu. siis keerata piirdekruvi sissepoole, kuni see puudutab klapi tuge. siis veel 1/2 pööret sissepoole.siis kontramutter kinni.siis klõps reguleerida
ja alles siis tyhikäigu pöördeid kruttima.
teine asi, et yks mees teadis rääkida, kuidas gaasiglapi algasendit reguleeritakse :
et see suur, et keerataklapi piirdekruvi niipalju välja, et kruvi ja klapitoe vahele jääb pilu. siis keerata piirdekruvi sissepoole, kuni see puudutab klapi tuge. siis veel 1/2 pööret sissepoole.siis kontramutter kinni.siis klõps reguleerida
ja alles siis tyhikäigu pöördeid kruttima.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



ei pea(ei tohi)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kruttimine on vägisi käima panemine .otsi keegi,kes jagab asja ja lase sellel teha-mis vaja.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Minu mälu järgi just hammasratastes oligi peamine probleem, kuna need kuluvad pehme materjali tõttu kiirelt.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1249
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1249
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Krt jama siis ju, kallid ju
.
EDIT: Kett on lahtine st otsad on lahti ja väikse kilekotiga on kaasas keti lukk (sellist jama pole autode juures küll enne näind:freak: ). Kas see võib nii olla või on see lihtsalt mingi odav kaup. Ja kui suur on tõenäosus, et just see kett uuesti laiali jookseb (sealt ühendus kohast)

EDIT: Kett on lahtine st otsad on lahti ja väikse kilekotiga on kaasas keti lukk (sellist jama pole autode juures küll enne näind:freak: ). Kas see võib nii olla või on see lihtsalt mingi odav kaup. Ja kui suur on tõenäosus, et just see kett uuesti laiali jookseb (sealt ühendus kohast)
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
ostsin siis sama keti eelmisel korral ja kuna ma otsakaant lahti ei võtnud, siis oli seda ülihea vahetada. hammakaid ma aga kahjuks ei vahetanud ja seda ma tegelt kuulsin kohe peale käivitamist...
soovitan seega soojalt...
