Boost ebaühtlane
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 871
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Tahaks sellel Speedpartsi apc-l boosti kruttida, aga pole vahendeid. Äkki keegi oskab nõu anda. Siit leidsin midagi, aga vastavad mõõteriistad ikka puuduvad: http://www.900aero.com/main/tech_main_apcmod.htm
Ei saa nagu aru, milles probleem on ja mis mõõteriistu sa silmas pead?
See on vist mu vana APC, mäletamist mööda toimis mu autol enamvähem.
See on vist mu vana APC, mäletamist mööda toimis mu autol enamvähem.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Äkki lööb boosti liiga üles ja tekib hoopis fuel cutoff ?
Mis rõhuni tõuseb (kas sul boostikell on) ?
Huvitav, kuidas Lucase puhul see cutoff tekib, mis seda lülitab?
Bosch LH2.4-l on see ecu-s lahendatud, aitas ühe takisti jootmine AMM-i mingi juhtme vahele.
Vanematel Bosch-idel on rõhulüliti, mille saab lahti ühedada (või sillata, ei mäleta kumbapidi see töötas).
Mis rõhuni tõuseb (kas sul boostikell on) ?
Huvitav, kuidas Lucase puhul see cutoff tekib, mis seda lülitab?
Bosch LH2.4-l on see ecu-s lahendatud, aitas ühe takisti jootmine AMM-i mingi juhtme vahele.
Vanematel Bosch-idel on rõhulüliti, mille saab lahti ühedada (või sillata, ei mäleta kumbapidi see töötas).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Hmm, cutoff on ikka jõhker "jõnks", kui sa ütled et lihtsalt jõnksutab, siis võib asi muus olla.
3 komponenti, süüde, kütus ja boost tuleb omavahel klappima saada ja kuna süsteemid on klassikul kõik eraldiseisvad, ei ole see ülesanne just lihtne...
Kütuse jälgimiseks oleks parim WB lambda.
Süüde tuleks üle kontrollida nii tühikäigul kui ka vaakumregulaatori toimimisel (turbokal töötab see kahte pidi nii vaakumile kui ka ülerõhule).
Ja cutoff ei sõltu segu koostisest vaid puhtalt rõhust. Segu võib sul korras olla (chip annab rohkem peale), kuid kui rõhk läheb üle piiri, siis katkestatakse kütuse pealevool sellest hoolimata.
Tere tulemast klassikutuunimise huvitavasse maailma
3 komponenti, süüde, kütus ja boost tuleb omavahel klappima saada ja kuna süsteemid on klassikul kõik eraldiseisvad, ei ole see ülesanne just lihtne...
Kütuse jälgimiseks oleks parim WB lambda.
Süüde tuleks üle kontrollida nii tühikäigul kui ka vaakumregulaatori toimimisel (turbokal töötab see kahte pidi nii vaakumile kui ka ülerõhule).
Ja cutoff ei sõltu segu koostisest vaid puhtalt rõhust. Segu võib sul korras olla (chip annab rohkem peale), kuid kui rõhk läheb üle piiri, siis katkestatakse kütuse pealevool sellest hoolimata.
Tere tulemast klassikutuunimise huvitavasse maailma

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
olen ka paar päeva püüdnud ühel 8 klapilisel turborõhku üles saada; aga millegipärast üles minna ei taha.
kmuidu turbiinil jäksu küll, kui veistgeiti minev toru kinni panna
sai apc plokk ära tuunitud ja valikuliselt f- ja p- potekat krutitud aga ei midagi erilist, seier vaid sinna kollase poole peale ja langeb veel kohe
samas see plokk teise auto peal lasi ilusti boosti punasesse.
äkki mingeid ideid??
kmuidu turbiinil jäksu küll, kui veistgeiti minev toru kinni panna
sai apc plokk ära tuunitud ja valikuliselt f- ja p- potekat krutitud aga ei midagi erilist, seier vaid sinna kollase poole peale ja langeb veel kohe
samas see plokk teise auto peal lasi ilusti boosti punasesse.
äkki mingeid ideid??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


