Salapärane voolu tarbija

Vasta
andres8
Postitusi: 1
Liitunud: P Apr 03, 2011 17:22
Asukoht:
Auto:

#1

Tere. Selline mure, et üle öö tekkis saladuslik voolu tarbija suurusjärgus 3 amprit. Tulemuseks siis hommikune üllatus, et aku tühi ja liikuma ei saa.

Seni tehtud katsed (ampermeeter ühendatud aku "miinus" klemmi ja auto akukaabli vahele):
1) kõik peakaitsmed (aku kõrval, maxi-fuse box 501) korraga välja võetud --> tarbija ei kadunud
2) kõik salongis olevad kaitsmed (main fuse box 22a) ükshaaval välja võetud --> tarbija ei kadunud
3) kõik kapoti all olevad kaitsmed ja releed (main fuse box in engine bay 342a) ükshaaval välja võetud --> tarbija ei kadunud

Ehk on ideid, mis võib sellises suurusjärgus tarbimise tekitada ning kuidas edasi otsida. Tänud.
JaanL
Postitusi: 18
Liitunud: P Sept 21, 2008 12:12
Asukoht:
Auto:

#2

Mul on sarnane probleem helisüsteemiga. Kui auto mootor ei tööta, siis kõlaritest kostub mingi pinin. Kui raadio sisselülitada siis käib kõvem pauk. Kui mitu korda raadiot sisse ja välja lüliitada, siis kaob see pinin ära. Kui seda protseduuri mitte teha, siis kolme päeva jooksul ei saaks autot enam käima. Millegipärast aga voolumõõtja ei näidanud mingeid voolu tarbijaid.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#3

Võib olla et generaatoris on dioodid lühises. Ja tekkitab sulle sellise voolu kao. Seda juhul kui generaatoril ikka kaitset vahel ei ole.
saabikalle
Postitusi: 12
Liitunud: T Apr 05, 2011 20:19
Asukoht:
Auto:

#4

Asi peaks olema signalisatsioonis.
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.:cool:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

Millist massi sa silmas pead?

Muide ECU töötab ca 10-15min peale signa peale panemist. Samuti ka mõningad andurid. Seega kohe peale mootori suretamist on teatud tarbijad taga.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#6

Asi peaks olema signalisatsioonis.
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.:cool:
ma ei ole eriti pädev elektriga, aga kui miinus puudu kuidas saab plus üksinda midagi toita?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Ega saagi ja üpris rumal jutt see: "Asi peaks olema signalisatsioonis.
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.:cool:"
saabikalle
Postitusi: 12
Liitunud: T Apr 05, 2011 20:19
Asukoht:
Auto:

#8

Ma lihtsalt olen sellise asjaga kokku puutunud, jah ainult et teise automargiga.
Kuigi generaatori juhe jookseb ka otse akule?
Ega midagi järjest juhtmed lahti ja tester järgi, küll lõpus üles leiab!!!!!!!:cool:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Ma lihtsalt olen sellise asjaga kokku puutunud, jah ainult et teise automargiga.
Kuigi generaatori juhe jookseb ka otse akule?
Ega midagi järjest juhtmed lahti ja tester järgi, küll lõpus üles leiab!!!!!!!:cool:
Süütelukust läks mass välja eelmise saj. alguse-keskpaiga masinatel,milledel oli alalisvoolu generaator ja + oli ühendet keresse.
saabikalle
Postitusi: 12
Liitunud: T Apr 05, 2011 20:19
Asukoht:
Auto:

#10

Huvitav mis see siis on 2005 aasta Saab 9-5, kui süüde välja keerata ja lukk ei tõusnud ülesse ning vool jooksis maha! Mis see siis on ( minule öeldi et see on mass?????) mis seal siis on? Kas jääb süüde sisse, tabloo ei näita küll midagi!!!!:cool:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

Igal suuremal plokil ja sõlmel on oma mass. See, et süütest ära kaob, ei tähenda, et mujalt jookseb. Kui lukk üles ei tõuse, ei lähe auto nn. magama. Salongi tuled jäävad põlema, raadio jääb tööle jne... See võis tõesti põhjus olla.


EDIT: Tänapäeva autodel mass on kere ja massipunkte lugematu arv.
Vasta