Tere. Selline mure, et üle öö tekkis saladuslik voolu tarbija suurusjärgus 3 amprit. Tulemuseks siis hommikune üllatus, et aku tühi ja liikuma ei saa.
Seni tehtud katsed (ampermeeter ühendatud aku "miinus" klemmi ja auto akukaabli vahele):
1) kõik peakaitsmed (aku kõrval, maxi-fuse box 501) korraga välja võetud --> tarbija ei kadunud
2) kõik salongis olevad kaitsmed (main fuse box 22a) ükshaaval välja võetud --> tarbija ei kadunud
3) kõik kapoti all olevad kaitsmed ja releed (main fuse box in engine bay 342a) ükshaaval välja võetud --> tarbija ei kadunud
Ehk on ideid, mis võib sellises suurusjärgus tarbimise tekitada ning kuidas edasi otsida. Tänud.
Salapärane voolu tarbija
Mul on sarnane probleem helisüsteemiga. Kui auto mootor ei tööta, siis kõlaritest kostub mingi pinin. Kui raadio sisselülitada siis käib kõvem pauk. Kui mitu korda raadiot sisse ja välja lüliitada, siis kaob see pinin ära. Kui seda protseduuri mitte teha, siis kolme päeva jooksul ei saaks autot enam käima. Millegipärast aga voolumõõtja ei näidanud mingeid voolu tarbijaid.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Apr 05, 2011 20:19
- Asukoht:
- Auto:
Asi peaks olema signalisatsioonis.
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.

Ega saagi ja üpris rumal jutt see: "Asi peaks olema signalisatsioonis.
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.
"
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Apr 05, 2011 20:19
- Asukoht:
- Auto:
Ma lihtsalt olen sellise asjaga kokku puutunud, jah ainult et teise automargiga.
Kuigi generaatori juhe jookseb ka otse akule?
Ega midagi järjest juhtmed lahti ja tester järgi, küll lõpus üles leiab!!!!!!!
Kuigi generaatori juhe jookseb ka otse akule?
Ega midagi järjest juhtmed lahti ja tester järgi, küll lõpus üles leiab!!!!!!!
Süütelukust läks mass välja eelmise saj. alguse-keskpaiga masinatel,milledel oli alalisvoolu generaator ja + oli ühendet keresse.Ma lihtsalt olen sellise asjaga kokku puutunud, jah ainult et teise automargiga.
Kuigi generaatori juhe jookseb ka otse akule?
Ega midagi järjest juhtmed lahti ja tester järgi, küll lõpus üles leiab!!!!!!!![]()
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Apr 05, 2011 20:19
- Asukoht:
- Auto:
Huvitav mis see siis on 2005 aasta Saab 9-5, kui süüde välja keerata ja lukk ei tõusnud ülesse ning vool jooksis maha! Mis see siis on ( minule öeldi et see on mass?????) mis seal siis on? Kas jääb süüde sisse, tabloo ei näita küll midagi!!!!
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Igal suuremal plokil ja sõlmel on oma mass. See, et süütest ära kaob, ei tähenda, et mujalt jookseb. Kui lukk üles ei tõuse, ei lähe auto nn. magama. Salongi tuled jäävad põlema, raadio jääb tööle jne... See võis tõesti põhjus olla.
EDIT: Tänapäeva autodel mass on kere ja massipunkte lugematu arv.
EDIT: Tänapäeva autodel mass on kere ja massipunkte lugematu arv.