900 2.0t 1995 ei käivitu
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Tervist. Selline mure: Sõites oli kõik ok, miskit hoiatavat kirja ei ilmunud ja midagi kahtlast ei täheldanud. Vahepeal panin masina kustu nii 1 min, ning siis enam ei käivitunud. Armatuuri jäävad põlema Punane kolmnurk ja "check acs" (õli ja akutuli samuti). Keerad võtit miskid releed teevad plõksu aga ei veeta isegi starterit ringi. Kas immo lolliks läind?
Kas immo mahavõtmise kohapealt oled muidu teadlik?
Armatuuri keskel, tuuleklaasi alaserva ja kliima päikeseanduri lähedal on diood, mis vilgub, kui immo maha võtmata. Kui vajutada võtmepuldil immo nuppu, hakkab tihedamini vilkuma ja siis kustub üldse ja immo ongi maas.
Nii on vähemalt minu '94 autol tehase immoga.
Armatuuri keskel, tuuleklaasi alaserva ja kliima päikeseanduri lähedal on diood, mis vilgub, kui immo maha võtmata. Kui vajutada võtmepuldil immo nuppu, hakkab tihedamini vilkuma ja siis kustub üldse ja immo ongi maas.
Nii on vähemalt minu '94 autol tehase immoga.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sul aku läbi.
muud ei midagi.
voolu jääb väheseks, et laseks starterit ringi vedada jne...
muud ei midagi.
voolu jääb väheseks, et laseks starterit ringi vedada jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Mul oli automaadi alusaegadel umbes sarnane juhtum. Kuskil harjumaa metsade vahel. Selgus, et olin käiguvalitsa unustanud "D" asendisse.....
Kas Sensonic'ul ei pruugi mingit sarnast piirangut olla, et ainult kindlas asendis lääb käima?
Kas Sensonic'ul ei pruugi mingit sarnast piirangut olla, et ainult kindlas asendis lääb käima?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sensonic ju sisuliselt ikkagi manuaalkast, selle lükkad ikka vabakäigu peale...
Surnud aku puhul võiks starterihetkel kõik tuled kustuda kah ja natuke hoiataks ette ka varem, mitte ei sure lihtsalt minutise seismise järel.
"Check acs" on väidetavalt sellesama sensonicu veateade.
http://saabcentral.com/forums/showthread.php?t=21786 näiteks.
Vaata kas vedelikud on olemas veel, äkki läks mingi volle ja lasti mahl välja.
EDIT: ehk aitab Google ja "check ACS sensonic" otsing.
Surnud aku puhul võiks starterihetkel kõik tuled kustuda kah ja natuke hoiataks ette ka varem, mitte ei sure lihtsalt minutise seismise järel.
"Check acs" on väidetavalt sellesama sensonicu veateade.
http://saabcentral.com/forums/showthread.php?t=21786 näiteks.
Vaata kas vedelikud on olemas veel, äkki läks mingi volle ja lasti mahl välja.
EDIT: ehk aitab Google ja "check ACS sensonic" otsing.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Käimari õlitaset kontrolliti Vikingus - oli ok. Uurisin sealt foorumist, et gear position sensor võib olla tuksis. Pidi olema "common fault". Masin Anti juures, loodame et SAAB saab korda....

Algselt postitas: ivomets
sul aku läbi.
muud ei midagi.
voolu jääb väheseks, et laseks starterit ringi vedada jne...
teinekord võib veel juhtuda, et aku klemm ei ole korralikult kinni keeratud. Tuled kõik põlevad aga starterit ringi ei vea.