900 2.0t 1995 ei käivitu

Teemad elektroonikast...
Vasta
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#1

Tervist. Selline mure: Sõites oli kõik ok, miskit hoiatavat kirja ei ilmunud ja midagi kahtlast ei täheldanud. Vahepeal panin masina kustu nii 1 min, ning siis enam ei käivitunud. Armatuuri jäävad põlema Punane kolmnurk ja "check acs" (õli ja akutuli samuti). Keerad võtit miskid releed teevad plõksu aga ei veeta isegi starterit ringi. Kas immo lolliks läind?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

ahjaa, masin siis Sensonic kastiga. Samal päeval käis masin Vikingus ostueelsel kontrollil ka. Öeldi et mootori kohapealt oli ok.
Kasutaja avatar
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#3

Kas immo mahavõtmise kohapealt oled muidu teadlik?

Armatuuri keskel, tuuleklaasi alaserva ja kliima päikeseanduri lähedal on diood, mis vilgub, kui immo maha võtmata. Kui vajutada võtmepuldil immo nuppu, hakkab tihedamini vilkuma ja siis kustub üldse ja immo ongi maas.

Nii on vähemalt minu '94 autol tehase immoga.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#4

tundub, et immo oli ikkagi käivitamise hetkel maas...Tuli ei vilkunud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

sul aku läbi.
muud ei midagi.
voolu jääb väheseks, et laseks starterit ringi vedada jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Mul oli automaadi alusaegadel umbes sarnane juhtum. Kuskil harjumaa metsade vahel. Selgus, et olin käiguvalitsa unustanud "D" asendisse.....
Kas Sensonic'ul ei pruugi mingit sarnast piirangut olla, et ainult kindlas asendis lääb käima?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Sensonic ju sisuliselt ikkagi manuaalkast, selle lükkad ikka vabakäigu peale...
Surnud aku puhul võiks starterihetkel kõik tuled kustuda kah ja natuke hoiataks ette ka varem, mitte ei sure lihtsalt minutise seismise järel.

"Check acs" on väidetavalt sellesama sensonicu veateade.
http://saabcentral.com/forums/showthread.php?t=21786 näiteks.
Vaata kas vedelikud on olemas veel, äkki läks mingi volle ja lasti mahl välja.

EDIT: ehk aitab Google ja "check ACS sensonic" otsing.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#8

Käimari õlitaset kontrolliti Vikingus - oli ok. Uurisin sealt foorumist, et gear position sensor võib olla tuksis. Pidi olema "common fault". Masin Anti juures, loodame et SAAB saab korda....:cool:
Kasutaja avatar
tram
Postitusi: 33
Liitunud: K Mär 16, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: ivomets
sul aku läbi.
muud ei midagi.
voolu jääb väheseks, et laseks starterit ringi vedada jne...

teinekord võib veel juhtuda, et aku klemm ei ole korralikult kinni keeratud. Tuled kõik põlevad aga starterit ringi ei vea.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#10

Kahjuks seekord akus asi ei ole. "Check ACS" ikkagi Sensonicu teema, miski andur paneb arvatavasti näkku.
Vasta