throttlebody

Vasta
mhmhm
Postitusi: 13
Liitunud: K Mär 16, 2011 22:18
Asukoht:
Auto:

#1

Terv!.
Käisin diagnostikas öeldi, et throttlebody vigane.
Tegin siis lahti selle ise kodus, Puhastasin ja uurisin kõik oli kombes. Aga seal ühel väiksel jubinal pragu sees. tahtsingi küsida kas seda oleks võimalik ise ka tellida kuskilt seda väikest jubinat . Pildi lisan ka, siis saate aimu mida ma mõtlen .
aitähh :)



Lisatud failid
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#2

Terv!.
Käisin diagnostikas öeldi, et throttlebody vigane.
Tegin siis lahti selle ise kodus, Puhastasin ja uurisin kõik oli kombes. Aga seal ühel väiksel jubinal pragu sees. tahtsingi küsida kas seda oleks võimalik ise ka tellida kuskilt seda väikest jubinat . Pildi lisan ka, siis saate aimu mida ma mõtlen .
aitähh :)

viitad solenoidile 5337845..sele hind on küll odav ja 38EUR, ka terve klapi hind on kukkunud juba vaid 400EUR peale
mhmhm
Postitusi: 13
Liitunud: K Mär 16, 2011 22:18
Asukoht:
Auto:

#3


viitad solenoidile 5337845..sele hind on küll odav ja 38EUR, ka terve klapi hind on kukkunud juba vaid 400EUR peale
solenoid selle nimi jh . Nja segusiiber ise jh päris kallis. Pole vist m8tet osta, kui tundub korralik . aitähh sulle igatahes ;)
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#4

solenoid selle nimi jh . Nja segusiiber ise jh päris kallis. Pole vist m8tet osta, kui tundub korralik . aitähh sulle igatahes ;)

palun. reeglina pole viga jah solenoidis ja minipragu ei muuda sõiduomadusi siiski. tavaliselt süveneb mehhaaniline kulumine ning siis juba vaja terve klapp vahetada.puhastused on teretulnud kuid mitte igavesed ja asi lõpeb siiski vahetusega varem või hiljem kahjuks
mhmhm
Postitusi: 13
Liitunud: K Mär 16, 2011 22:18
Asukoht:
Auto:

#5


palun. reeglina pole viga jah solenoidis ja minipragu ei muuda sõiduomadusi siiski. tavaliselt süveneb mehhaaniline kulumine ning siis juba vaja terve klapp vahetada.puhastused on teretulnud kuid mitte igavesed ja asi lõpeb siiski vahetusega varem või hiljem kahjuks
Järsku oskad veel öelda mis pistikuga juhe see sinna solendisse läheb ? see oli mul algus lahti. panin tagasi tuli check engine ette :D v8tsin uuesti ära jäi ikka see p6lema nyyd p6leb check engine koguaeg kui s8idan.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#6

Järsku oskad veel öelda mis pistikuga juhe see sinna solendisse läheb ? see oli mul algus lahti. panin tagasi tuli check engine ette :D v8tsin uuesti ära jäi ikka see p6lema nyyd p6leb check engine koguaeg kui s8idan.

järelikult korjas solenoidi vea sisse ja ..ju siis vajagi vahetada..täpsem info ja selgitus selguks peale diagnoosimist, mis seal õigupoolest toimub:) soovitaks siis soojalt juba meie saabispetsialisti poole pöörduda, kes antud küsimuses minust ilmselt targem

[size=-1]Edit by Iisak: Lõpetage palun see quote-mine.Piisab kui viitate eelmisele postitusele.[/size]
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

See solenoid(limphome oli vist) suhteliselt primitiivne. Silinder, magnet, vedru ja plastikkõrv. Kaheldav, et sel midagi viga on.

Segusiibri enda seest on suur mähis, millega ka eriti midagi juhtuda ei saa. Sisemuses olevate jubinateni on sageli võimatu pääseda, kuna mähisepoldid on nii kõvasti kinni, et pead murduvad ära.
Kaval oleks kogu segusiiber ära vahetada, kui veakoodid sellele viitavad.
mhmhm
Postitusi: 13
Liitunud: K Mär 16, 2011 22:18
Asukoht:
Auto:

#8

See solenoid(limphome oli vist) suhteliselt primitiivne. Silinder, magnet, vedru ja plastikkõrv. Kaheldav, et sel midagi viga on.

Segusiibri enda seest on suur mähis, millega ka eriti midagi juhtuda ei saa. Sisemuses olevate jubinateni on sageli võimatu pääseda, kuna mähisepoldid on nii kõvasti kinni, et pead murduvad ära.
Kaval oleks kogu segusiiber ära vahetada, kui veakoodid sellele viitavad.
tänu selle on pöörded ka vist tyhikäigul mingi 1100-1200 ?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

Kui eemaldasid TB, akkult "-" klkemmi võtsid maha? Kui ei siis ei ole imelik, et check engine põleb.
Kes ja kus tegi diagnoosi?
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

Kui solenoid on ikkagi ära mädanenud ning segusiibri veaga kaasneb ka mõni teine veakood, siis oleks loogiline jah.

Segusiibri viga peaks ideaalis limp home tekitama, kus tühikäiku enam ültse ei ole. Tech2 osava mehe käes oleks abiks;)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

Kui eemaldasid TB, akkult "-" klkemmi võtsid maha? Kui ei siis ei ole imelik, et check engine põleb.
Akuklemmi eemaldamine või mitte-eemaldamine ei puutu absoluutselt asjasse.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#12

Kui eemaldasid TB, akkult "-" klkemmi võtsid maha? Kui ei siis ei ole imelik, et check engine põleb.
Akuklemmi eemaldamine või mitte-eemaldamine ei puutu absoluutselt asjasse.

:wtf:
Hakkad manuaalidega võibolla veel vaidlema???
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

:wtf:
Hakkad manuaalidega võibolla veel vaidlema???

Polegi vaja vaielda,eriti,kui ei tea teemast eriti midagi:gun: .

edit: nende manuaalidega.mida sa siin silmas pead,võib näiteks end põlma panna.
Akuklemmi näppimisel tõstetakse TB veakood "level" madalamale tasemele,kuna süüte sisselülitamisel Trionic ei "näe" vea ulatust. Ja "limp-home" solenoidi pistiku lahtiktikumine välistab küll LH rakendumise,kuid viga ju ei kao ja mootor normaalselt ei toimi.

Pole mõtet sõna võtta teemadel, milledest ettekujutus puudub.:gun::gun::gun:
mhmhm
Postitusi: 13
Liitunud: K Mär 16, 2011 22:18
Asukoht:
Auto:

#14

Kui solenoid on ikkagi ära mädanenud ning segusiibri veaga kaasneb ka mõni teine veakood, siis oleks loogiline jah.

Segusiibri viga peaks ideaalis limp home tekitama, kus tühikäiku enam ültse ei ole. Tech2 osava mehe käes oleks abiks;)
Noo siis loogiline, kui p88rded yleval. Kui tyhikäiku enam ei ole :eureka:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#15

Ma pidasin silmas seda, et ilma gaasiga mängimata auto ei hoia tühikäiku - sureb välja;)
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#16

Polegi vaja vaielda,eriti,kui ei tea teemast eriti midagi:gun: .

Meistrid eiravad remondi manuaale???
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17


Meistrid eiravad remondi manuaale???


Ei eirata remondimanuaale.Lihtsalt su soovitused on ÄÄRMISELT ebapädevad..

[size=-1]Edit by Iisak: Ei ole vaja tsiteerida KÕIKKI postitusi[/size]
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#18

Mida sa püüad tõestada? Tahad, et kõik töökojad teeksid 100% manuali järgi. Sellisel juhul võiksin mina ka oma väikeste kogemustega töökoja püsti panna, lugedes silmaklapid peas ainult WIS'i.

EDIT: Näiteks mersu manuaal soovitab CLK salongi pirnide vahetamisel ka aku lahti ühendada. Mis sa arvad, kas keegi teeb ka kunagi seda?
mhmhm
Postitusi: 13
Liitunud: K Mär 16, 2011 22:18
Asukoht:
Auto:

#19

Ma pidasin silmas seda, et ilma gaasiga mängimata auto ei hoia tühikäiku - sureb välja;)
njaa siis ei jaga matsu välja :D
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#20

Eks selle jaoks meil spetsialistid ongi... Sageli jookseb endal kokku lihtsalt;)
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#21

Kui eemaldasid TB, akkult "-" klkemmi võtsid maha? Kui ei siis ei ole imelik, et check engine põleb.
Akuklemmi eemaldamine või mitte-eemaldamine ei puutu absoluutselt asjasse.
lihtsalt lobisedes siis minu autol läks ka see mootori tuli põlema kui käigupealt aku juhet sättisin... või vabandut mitte moototi tuli vaid käigukasti oma
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#22

Töötava mootoriga vähe teine asi ju...:wtf:
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#23

Töötava mootoriga vähe teine asi ju...:wtf:
lihtast tahtsin öelda et juhtub nii mõnigat et mootori tuli jne..põleks
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#24

Lõpetage nüüd need vandenõuteooriad :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
anwarr
Postitusi: 27
Liitunud: R Apr 08, 2011 9:28
Asukoht:
Auto:

#25

Ma pidasin silmas seda, et ilma gaasiga mängimata auto ei hoia tühikäiku - sureb välja;)
Mu autol oli ostes (1n.tagasi) sama teema, et käivitades tühikäiku ei olnud. Proovisin TB avariireziimist välja tuua, nagu kuskil videos youtubis aga ei õnnestunud. Mõned päevad tagasi proovisin tööjuures OBDII ühendusega auto arvutile ligi saada ja saingi. Kustutasin vead P1251 ja P1261 ning tõin TB sealt poolikust reziimist välja. Ja asi toimib juba kolmandat päeva. Enda auto puhul arvan, et tuleks puhastada throttle body, kuna eelmised omanikud vaevalt seda tegid. Samas, kui sellise probleemiga kõigepealt teha nagu mina, ja see asi kordub siis vist mõtekam vahetada kogu TB.
Vasta