
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Ärge nüüd hirmutage 
Varsti kontollime kas nikesound ikka on uste sees omal kohal alles. Eks tähtis on ka aluspinna puhastamine õlist jm. rasvasest. Bensiiniga, piiritusega jne.
Seni aga uste plekkidele koputades tundub, et on siiski püsinud vaatamata külmadele...

Varsti kontollime kas nikesound ikka on uste sees omal kohal alles. Eks tähtis on ka aluspinna puhastamine õlist jm. rasvasest. Bensiiniga, piiritusega jne.
Seni aga uste plekkidele koputades tundub, et on siiski püsinud vaatamata külmadele...
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Raporteerin vahepeal, et esialgu jäi sisselaskekolle tihend vahetamata. Avastasime, et pihustite rõngad lasevad kolinal läbi. Kuna antud Dekad on pikemad, kui originaalid, siis fuelrail oli viltu peal. Kiskus ka pihusteid viltu. Pistsin kinnituste alla 3 seibi ja otseks ta läkski. Esialgu oli tühikäik endine, kui Audacerist minema sõitsin aga nüüd on paks silikoonmääre ära kuivanud ja leke ka sellega ära likvideeritud.
Nõme on sisselaset survestada, kui terve süsteem on nagu Šveitsi juust. Pisut suurema surve juures hakkas juba igalt poolt läbi ajama.
Karterituulest nii palju, et süüdlane oli valge tagasivoolu klapp, mis enam survet ei pidanud.
Sel nädalavahetusel kisun kõik salongivaibad välja. Nimelt oskas kalapuljongi purk taga põrandal lekkida. Mõnus vine on endiselt sees. Kui aega jääb, matitan tagumise põranda ja pagassi ka ära.
Nõme on sisselaset survestada, kui terve süsteem on nagu Šveitsi juust. Pisut suurema surve juures hakkas juba igalt poolt läbi ajama.
Karterituulest nii palju, et süüdlane oli valge tagasivoolu klapp, mis enam survet ei pidanud.
Sel nädalavahetusel kisun kõik salongivaibad välja. Nimelt oskas kalapuljongi purk taga põrandal lekkida. Mõnus vine on endiselt sees. Kui aega jääb, matitan tagumise põranda ja pagassi ka ära.

Sel nädalavahetusel kisun kõik salongivaibad välja. Nimelt oskas kalapuljongi purk taga põrandal lekkida. Mõnus vine on endiselt sees. Kui aega jääb, matitan tagumise põranda ja pagassi ka ära.
Hea, et surr polnud

Iga ratas veab and then some!
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Julgen täitsa soovitada seda pütti(Simmons Sport). Ei ole tühikäigul lärmakas ja teeb ainult madalat kuminat. Võrreldes originaaliga on märkimisväärselt parem voolavus. Kui viitsin läpaka taha panna, siis oskan ka mõne numbri öelda.
Mul näiteks see pütt alla 1bar lärmi ei teegi:D Kõrgema boostiga tuleb ikka päris korralik karjatus. Terve tee koju sõitsin lahtise aknaga.
Mul näiteks see pütt alla 1bar lärmi ei teegi:D Kõrgema boostiga tuleb ikka päris korralik karjatus. Terve tee koju sõitsin lahtise aknaga.

- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Tänase Audaceri diagnostika järgi võib väita, et üks mootori klappidest on puruks. Täpsemalt siis 1. silinder, kus kompressioon oli ainult 6bar, teistes ilusti 14. Tuleb siis suurem remont ette võtta. Klapid, klapipesad, kaanetihend, kaane lihv, pea sooveldamine jne...
Sõita saab praegu täitsa normaalselt. Tühikäigul on tunda ainult ebakorrapäratut vahelejätmist. Õhtul modin softi kõvasti alla, et nüüd seda vigast klappi täitsa minema ei lööks. Kast saab siis vahelduseks hinge tõmmata:evil:. Eks peab siis raha koguma hakkama. Savist hoiupõrssa tegin juba katki;).
Homme maale, kus saab pisut salongiga ka vahelduseks tegeleda...
Sõita saab praegu täitsa normaalselt. Tühikäigul on tunda ainult ebakorrapäratut vahelejätmist. Õhtul modin softi kõvasti alla, et nüüd seda vigast klappi täitsa minema ei lööks. Kast saab siis vahelduseks hinge tõmmata:evil:. Eks peab siis raha koguma hakkama. Savist hoiupõrssa tegin juba katki;).
Homme maale, kus saab pisut salongiga ka vahelduseks tegeleda...
Tegijatel juhtub mõndagi, eksole Jupats...
Tsitaat Iromani postitusest:
Peaasi, et lähedased mõistavad ja toetavad, et lapsed ei tee valusaid etteheiteid rahavoogude ümbermängimiste eest. Meie mõistame ja elame loomulikult kaasa.
...ühesõnaga, me teame mida sa tunned.
Tsitaat Iromani postitusest:
Peaasi, et lähedased mõistavad ja toetavad, et lapsed ei tee valusaid etteheiteid rahavoogude ümbermängimiste eest. Meie mõistame ja elame loomulikult kaasa.
...ühesõnaga, me teame mida sa tunned.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Eks jah.. Õnnelik on antud hetkel ainult Iisak, kes seda remontima saab hakata:D
Ega enda meel ka just väga hapu ole. Sõita ju saab ning põhimõtteliselt sama töö oleksin pidanud lähitulevikus ikkagi ette võtma. Saigi pea olematude kuludega ca 4 aastat juba sõidetud.
Iromani tsitaadist nii palju, et naine ütles "ahah" ning ma arvan, et tõhul on täitsa savi:D Lapsi mul enda teada pole...
Ega enda meel ka just väga hapu ole. Sõita ju saab ning põhimõtteliselt sama töö oleksin pidanud lähitulevikus ikkagi ette võtma. Saigi pea olematude kuludega ca 4 aastat juba sõidetud.
Iromani tsitaadist nii palju, et naine ütles "ahah" ning ma arvan, et tõhul on täitsa savi:D Lapsi mul enda teada pole...
Seda klapi juttu ei pea ka püha tõena võtma,sest võimalusi on mitmeid: klapipesa, kaanetihend (kuna see on metallist,siis ei "pühita" seda alati täiesti minema),kolb, selle rõngad, praod kaanes, või plokis jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Päev 1:
Alustasin siin maal olles õhuvõtu snorkli vahetusega. Ei olegi nii lihtne, kui arvata võiks. Diisli snorkel ei taha kuidagi kliimaradika ja stange vahelt läbi mahtuda.
Esimesel pildil originaal B235R snorkel vs. 2008+ diisel snorkel.
Lahti sai kistud ka salong. Põranda vaibad välja ja pessu. Jääb masendav keemilise kulu ära. Tagumist vaipa oli üpris keeruline välja saada. Kui juba vaibad väljas, oli summutusmatte ka vaja taha panna. Näpud on suhteliselt lödid juba sellest hirmsast tööst.
Pildid 2 ja 3 on summutusmattidest...
To be continued... homme;)
Lisatud failid
Alustasin siin maal olles õhuvõtu snorkli vahetusega. Ei olegi nii lihtne, kui arvata võiks. Diisli snorkel ei taha kuidagi kliimaradika ja stange vahelt läbi mahtuda.
Esimesel pildil originaal B235R snorkel vs. 2008+ diisel snorkel.
Lahti sai kistud ka salong. Põranda vaibad välja ja pessu. Jääb masendav keemilise kulu ära. Tagumist vaipa oli üpris keeruline välja saada. Kui juba vaibad väljas, oli summutusmatte ka vaja taha panna. Näpud on suhteliselt lödid juba sellest hirmsast tööst.
Pildid 2 ja 3 on summutusmattidest...
To be continued... homme;)
Lisatud failid
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Päev 2
Täna oli põhirõhk mürasummutusel. Täpsemalt siis tagumise istme alune ja põrand (pilt 1). Samuti said mati peale tagumised rattakoopa plekid, mis näoga salongi poole (pilt 2). Mattide peale läks jällegi paks vilt (pilt 3 ja 4).
Uue 5 kihilise värvi ning 3 kihilise laki said kojameeste varred, mis talvesoolaga olid rooste läinud. Päris kena on, kui läikiva pärlmutter värvile on kantid matt lakk.
Ära sai lõpetatud ka diiselsnorkli paigaldus. Omajagu lammutamist on sellega. Eemaldama peab alumise logari, parema udutule, pasunad ja front lip. Radikate komplekti peab vedrudest valla päästma ning airbox kinnitustest lahti. Muidu läks täitsa libedalt:D. Seekord taipasin ka pasunad teistpidi keerata. Homersimpsoni soovitus oli täitsa meeles;) (pilt 5)
Kiskusin maha ka kõik ustetihendid. Puhastasin silikooni ja lapiga ning pihustasin paksu teflon kihiga üle. Tund kuivamist ning tagasi. Üsna libedalt läheb tagasi panek, kui ilusti määritud. Karta ei tasu...
Nüüd on see jama vaja kõik kokku ka panna:S. Homme võib siis vandumist kuulda...
To be continued... homme;)
Lisatud failid
Täna oli põhirõhk mürasummutusel. Täpsemalt siis tagumise istme alune ja põrand (pilt 1). Samuti said mati peale tagumised rattakoopa plekid, mis näoga salongi poole (pilt 2). Mattide peale läks jällegi paks vilt (pilt 3 ja 4).
Uue 5 kihilise värvi ning 3 kihilise laki said kojameeste varred, mis talvesoolaga olid rooste läinud. Päris kena on, kui läikiva pärlmutter värvile on kantid matt lakk.
Ära sai lõpetatud ka diiselsnorkli paigaldus. Omajagu lammutamist on sellega. Eemaldama peab alumise logari, parema udutule, pasunad ja front lip. Radikate komplekti peab vedrudest valla päästma ning airbox kinnitustest lahti. Muidu läks täitsa libedalt:D. Seekord taipasin ka pasunad teistpidi keerata. Homersimpsoni soovitus oli täitsa meeles;) (pilt 5)
Kiskusin maha ka kõik ustetihendid. Puhastasin silikooni ja lapiga ning pihustasin paksu teflon kihiga üle. Tund kuivamist ning tagasi. Üsna libedalt läheb tagasi panek, kui ilusti määritud. Karta ei tasu...
Nüüd on see jama vaja kõik kokku ka panna:S. Homme võib siis vandumist kuulda...
To be continued... homme;)
Lisatud failid
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
vihje .... aero klapid on teisest puust kui lpt'l 

vihje .... aero klapid on teisest puust kui lpt'l
Tammepuust?:D
Kusagil 50kg ringis peaks olema matte. Täpselt ei teagi

EDIT: Krt Sebi kasutaja sees hoopis...
Üks kleenuke naisterahvas istub sul kogu aeg kaasas 
Ma vaatasin, et paned vilti sinna vaiba alla. Kas niiskus sinna pidama ei jää? Või kliimaga auto aurutab kõik kuivaks? Ma just eelmine nädal kuivatasin oma vaibaalust. Mul on seal originaal poroloonist matid ja kõik on vett täis.

Ma vaatasin, et paned vilti sinna vaiba alla. Kas niiskus sinna pidama ei jää? Või kliimaga auto aurutab kõik kuivaks? Ma just eelmine nädal kuivatasin oma vaibaalust. Mul on seal originaal poroloonist matid ja kõik on vett täis.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Päev 3:
Täna sain siis auto lõpuks ka kokku. Üpris valutult läks see tegu. Ainsana tekitasid peavalu juhiistme kinnituspoldid, mis ei tahtnud eriti keermesse minna.
Kui nüüd tulemust vaadata, siis olen rohkem kui rahul. Peaaegu täielik vaikus on autos. Veidi häirib katusest tulev kõrge sagedus ning pagassi kõla. Juhiistmelt on kuulda, et pagassis kohiseb. Eks need asja tuleb veel ette võtta. Õnneks on tegemist kõige lihtsamate kohtadega.
Kui mürasummutusega valmis lõpuks saan, oleks täitsa huvitav sõidu ajal mürataset mõõta ning mõne teise 9-5 võrrelda. Griffini juhiuks on nagu laudauks, võrreldes minuomaga. Sain paar nädalat tagasi võrrelda.
Täna sain siis auto lõpuks ka kokku. Üpris valutult läks see tegu. Ainsana tekitasid peavalu juhiistme kinnituspoldid, mis ei tahtnud eriti keermesse minna.
Kui nüüd tulemust vaadata, siis olen rohkem kui rahul. Peaaegu täielik vaikus on autos. Veidi häirib katusest tulev kõrge sagedus ning pagassi kõla. Juhiistmelt on kuulda, et pagassis kohiseb. Eks need asja tuleb veel ette võtta. Õnneks on tegemist kõige lihtsamate kohtadega.
Kui mürasummutusega valmis lõpuks saan, oleks täitsa huvitav sõidu ajal mürataset mõõta ning mõne teise 9-5 võrrelda. Griffini juhiuks on nagu laudauks, võrreldes minuomaga. Sain paar nädalat tagasi võrrelda.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Nüüd siis sai selgeks, et puruks on esimese silindri surverõngas. Peksab survet juba õlivarda juurest välja. Jama selles, et olen ise Pärnus. Eks peab homme nuputama hakkama, kuidas pooltelgi küljest saab. 40km/h sleppis Tln-Pärnu maanteel on enesetapp.