Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#376

Taha aknalaua alla sobib vill kindlasti. Mina panin sinna matti ka veel.:D
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#377

Nikesoundi iseliimuva pigimatiga on see häda, et külmaga kipub oma koha pealt tänu vibratsioonile lahti tulema ja ukse põhja kukkuma.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#378

Sellepärast sobibki ta ainult põrandale ja pagassipõhja. :wise:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#379

Ärge nüüd hirmutage :D
Varsti kontollime kas nikesound ikka on uste sees omal kohal alles. Eks tähtis on ka aluspinna puhastamine õlist jm. rasvasest. Bensiiniga, piiritusega jne.
Seni aga uste plekkidele koputades tundub, et on siiski püsinud vaatamata külmadele...
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#380

Raporteerin vahepeal, et esialgu jäi sisselaskekolle tihend vahetamata. Avastasime, et pihustite rõngad lasevad kolinal läbi. Kuna antud Dekad on pikemad, kui originaalid, siis fuelrail oli viltu peal. Kiskus ka pihusteid viltu. Pistsin kinnituste alla 3 seibi ja otseks ta läkski. Esialgu oli tühikäik endine, kui Audacerist minema sõitsin aga nüüd on paks silikoonmääre ära kuivanud ja leke ka sellega ära likvideeritud.

Nõme on sisselaset survestada, kui terve süsteem on nagu Šveitsi juust. Pisut suurema surve juures hakkas juba igalt poolt läbi ajama.

Karterituulest nii palju, et süüdlane oli valge tagasivoolu klapp, mis enam survet ei pidanud.


Sel nädalavahetusel kisun kõik salongivaibad välja. Nimelt oskas kalapuljongi purk taga põrandal lekkida. Mõnus vine on endiselt sees. Kui aega jääb, matitan tagumise põranda ja pagassi ka ära.;)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#381


Sel nädalavahetusel kisun kõik salongivaibad välja. Nimelt oskas kalapuljongi purk taga põrandal lekkida. Mõnus vine on endiselt sees. Kui aega jääb, matitan tagumise põranda ja pagassi ka ära.;)

Hea, et surr polnud :)
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#382

Ega see surrist väga palju maha jäänud... Õnneks läks enamus põrandamati peale, kohe ka pesumasinasse lendas.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#383

Panime eile sumpsi:red:



Lisatud failid
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#384

Julgen täitsa soovitada seda pütti(Simmons Sport). Ei ole tühikäigul lärmakas ja teeb ainult madalat kuminat. Võrreldes originaaliga on märkimisväärselt parem voolavus. Kui viitsin läpaka taha panna, siis oskan ka mõne numbri öelda.

Mul näiteks see pütt alla 1bar lärmi ei teegi:D Kõrgema boostiga tuleb ikka päris korralik karjatus. Terve tee koju sõitsin lahtise aknaga.;)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#385

Tänase Audaceri diagnostika järgi võib väita, et üks mootori klappidest on puruks. Täpsemalt siis 1. silinder, kus kompressioon oli ainult 6bar, teistes ilusti 14. Tuleb siis suurem remont ette võtta. Klapid, klapipesad, kaanetihend, kaane lihv, pea sooveldamine jne...
Sõita saab praegu täitsa normaalselt. Tühikäigul on tunda ainult ebakorrapäratut vahelejätmist. Õhtul modin softi kõvasti alla, et nüüd seda vigast klappi täitsa minema ei lööks. Kast saab siis vahelduseks hinge tõmmata:evil:. Eks peab siis raha koguma hakkama. Savist hoiupõrssa tegin juba katki;).

Homme maale, kus saab pisut salongiga ka vahelduseks tegeleda...
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#386

Tegijatel juhtub mõndagi, eksole Jupats...

Tsitaat Iromani postitusest:
Peaasi, et lähedased mõistavad ja toetavad, et lapsed ei tee valusaid etteheiteid rahavoogude ümbermängimiste eest. Meie mõistame ja elame loomulikult kaasa.

...ühesõnaga, me teame mida sa tunned.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#387

Eks jah.. Õnnelik on antud hetkel ainult Iisak, kes seda remontima saab hakata:D
Ega enda meel ka just väga hapu ole. Sõita ju saab ning põhimõtteliselt sama töö oleksin pidanud lähitulevikus ikkagi ette võtma. Saigi pea olematude kuludega ca 4 aastat juba sõidetud.

Iromani tsitaadist nii palju, et naine ütles "ahah" ning ma arvan, et tõhul on täitsa savi:D Lapsi mul enda teada pole...
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#388

Peale Iisaku on Eestis veel mitu Saabiremontijat.
Nii,et ei näe põhjust õnnelik olemiseks :wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#389

Seda klapi juttu ei pea ka püha tõena võtma,sest võimalusi on mitmeid: klapipesa, kaanetihend (kuna see on metallist,siis ei "pühita" seda alati täiesti minema),kolb, selle rõngad, praod kaanes, või plokis jne.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#390

Eks kolgata tee on ikka sama. Täpsemalt selgub, kui pea maha tuleb...;)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#391

Päev 1:

Alustasin siin maal olles õhuvõtu snorkli vahetusega. Ei olegi nii lihtne, kui arvata võiks. Diisli snorkel ei taha kuidagi kliimaradika ja stange vahelt läbi mahtuda.

Esimesel pildil originaal B235R snorkel vs. 2008+ diisel snorkel.


Lahti sai kistud ka salong. Põranda vaibad välja ja pessu. Jääb masendav keemilise kulu ära. Tagumist vaipa oli üpris keeruline välja saada. Kui juba vaibad väljas, oli summutusmatte ka vaja taha panna. Näpud on suhteliselt lödid juba sellest hirmsast tööst.

Pildid 2 ja 3 on summutusmattidest...

To be continued... homme;)






Lisatud failid
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#392

Päev 2

Täna oli põhirõhk mürasummutusel. Täpsemalt siis tagumise istme alune ja põrand (pilt 1). Samuti said mati peale tagumised rattakoopa plekid, mis näoga salongi poole (pilt 2). Mattide peale läks jällegi paks vilt (pilt 3 ja 4).

Uue 5 kihilise värvi ning 3 kihilise laki said kojameeste varred, mis talvesoolaga olid rooste läinud. Päris kena on, kui läikiva pärlmutter värvile on kantid matt lakk.

Ära sai lõpetatud ka diiselsnorkli paigaldus. Omajagu lammutamist on sellega. Eemaldama peab alumise logari, parema udutule, pasunad ja front lip. Radikate komplekti peab vedrudest valla päästma ning airbox kinnitustest lahti. Muidu läks täitsa libedalt:D. Seekord taipasin ka pasunad teistpidi keerata. Homersimpsoni soovitus oli täitsa meeles;) (pilt 5)

Kiskusin maha ka kõik ustetihendid. Puhastasin silikooni ja lapiga ning pihustasin paksu teflon kihiga üle. Tund kuivamist ning tagasi. Üsna libedalt läheb tagasi panek, kui ilusti määritud. Karta ei tasu...

Nüüd on see jama vaja kõik kokku ka panna:S. Homme võib siis vandumist kuulda...

To be continued... homme;)









Lisatud failid
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#393

vihje .... aero klapid on teisest puust kui lpt'l ;)
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#394

Mitu kg pigimattidega juurde tuleb?
Kui ma õigesti mäletan, siis suutsin oma eelmisse autosse 200kg sisse panna :D
Vahe oli ka muidugi tuntav :)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#395

vihje .... aero klapid on teisest puust kui lpt'l ;)

Tammepuust?:D

Kusagil 50kg ringis peaks olema matte. Täpselt ei teagi :o

EDIT: Krt Sebi kasutaja sees hoopis...
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#396

Üks kleenuke naisterahvas istub sul kogu aeg kaasas :)
Ma vaatasin, et paned vilti sinna vaiba alla. Kas niiskus sinna pidama ei jää? Või kliimaga auto aurutab kõik kuivaks? Ma just eelmine nädal kuivatasin oma vaibaalust. Mul on seal originaal poroloonist matid ja kõik on vett täis.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#397

Ideaalis sinna vaiba alla vesi sattuda ei tohiks. Vaip ise altpoolt ju kummi või silikoonilaadne. Seega suhteliselt veekindel. See vesi, mis vaiba peal, aurustub jah ainult konditsioneeri abi ära.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#398

Klassikul kahjuks on see vaip nagu marli, kõik tuleb läbi.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#399

Päev 3:

Täna sain siis auto lõpuks ka kokku. Üpris valutult läks see tegu. Ainsana tekitasid peavalu juhiistme kinnituspoldid, mis ei tahtnud eriti keermesse minna.

Kui nüüd tulemust vaadata, siis olen rohkem kui rahul. Peaaegu täielik vaikus on autos. Veidi häirib katusest tulev kõrge sagedus ning pagassi kõla. Juhiistmelt on kuulda, et pagassis kohiseb. Eks need asja tuleb veel ette võtta. Õnneks on tegemist kõige lihtsamate kohtadega.

Kui mürasummutusega valmis lõpuks saan, oleks täitsa huvitav sõidu ajal mürataset mõõta ning mõne teise 9-5 võrrelda. Griffini juhiuks on nagu laudauks, võrreldes minuomaga. Sain paar nädalat tagasi võrrelda.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#400

Nüüd siis sai selgeks, et puruks on esimese silindri surverõngas. Peksab survet juba õlivarda juurest välja. Jama selles, et olen ise Pärnus. Eks peab homme nuputama hakkama, kuidas pooltelgi küljest saab. 40km/h sleppis Tln-Pärnu maanteel on enesetapp.
Vasta