esiamordid kolksuvad.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

Ma ei suuda aru saada , miks esiamordid kolksuvad.
ja mis seal kobiseb.
kui sõita peaaegu sileda tee peal, siis selline kobin käib asja juurde.
ja kui autot õõtsutada üles-alla, siis kah kobiseb.

ma ei saa aru!!!

seal on laager, mis on vedru poolt surve all ja siis on see kummipuks, alumiinium puksiga ja seib ja mutter ja kõik.
aga mis kobiseb?
või amort ise seest??
või.... äkki keegi teab?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Vaata ega amort padruni sees lahti ei ole.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

ei aitanud ka pingutamine.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

Vana saabikala, reedad ehk laiemale üldsusele ka, mis masinaga üldse tegu :)

terv, teager
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

No kui NG900&9-3 all on teema siis ei ole vaja ju palju mõelda :wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

No kui NG900&9-3 all on teema siis ei ole vaja ju palju mõelda :wtf:

Ülemõelda ikka annab - kodaniku profiili all pole ühtkit NG900 ega OG9-3 märgitud - ehk kogemata tegi teema valesse alajaotusesse... :)

terv, teager
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#7

Mul on täpselt sama lugu oma '94 NG900ga. Kergelt konarlikul teel käib mul paremal pool mingi kobin läbi ja nüüd hakkas vasakule pöörates mingi kolks ka tulema. Kui auto tõstuki peale ajasin ja kõigutasin-kangutasin-surusin ja tegin muid trikk ning ka heebliga kangutasin, siis tundusid kõik puksid jms korras. Kuid sõites on ikkagi kobin sees ja pöörates nüüd ka kolks.

Kui kellelgi on mõni idee, mida kontrollida, siis olen üks suur silm.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2001
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#8

Kolks tekkis mul katkisest vedrust.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 776
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#9

Ma ei suuda aru saada , miks esiamordid kolksuvad.
ja mis seal kobiseb.
kui sõita peaaegu sileda tee peal, siis selline kobin käib asja juurde.
ja kui autot õõtsutada üles-alla, siis kah kobiseb.

ma ei saa aru!!!

seal on laager, mis on vedru poolt surve all ja siis on see kummipuks, alumiinium puksiga ja seib ja mutter ja kõik.
aga mis kobiseb?
või amort ise seest??
või.... äkki keegi teab?
Stabikakondid saad kindlasti välistada? Mu 9-3OG kolksus samuti peaaegu siledal teel ning ka autot raputades.
Saabiremontijad viga ei leidnud, küll aga tehnoülevaataja, kes autot igatepidi väristada sai.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

no kondid on uued, katkine vedru sai kah ära vahetada ja vedru tegi/teeb muidugi teist häält.
sharniirid teevad ka teist häält ja suured õõtsapuksid....

aga kobin tuleb amordi ülemisest otsast: ja kui seisva
auto kere ca 1 cm alla-üles õõtsutada, siis amort koos selle ülemise kummipuksiga liigub nats ja sealt nagu see kõbin... kõhk, kõhk.
ja mõlemast poolt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#11

no kondid on uued, katkine vedru sai kah ära vahetada ja vedru tegi/teeb muidugi teist häält.
sharniirid teevad ka teist häält ja suured õõtsapuksid....

aga kobin tuleb amordi ülemisest otsast: ja kui seisva
auto kere ca 1 cm alla-üles õõtsutada, siis amort koos selle ülemise kummipuksiga liigub nats ja sealt nagu see kõbin... kõhk, kõhk.
ja mõlemast poolt.

Mul on täpselt 1:1 sama lugu, autot üles alla surudes käib vasakust amordist kolks läbi :/
Ega see tugilaager ei saa ju sellist asja põhjustada?

EDIT: Uurisin Saab Centrali foorumist natukene, leidsin need teemad:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=205612
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=205078
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=200172
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=198096
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#12

Saab ikka olla tugilaager ja enamasti see just ongi .Kunagi oli mul Omega sellel oli täpselt sama viga ja süüdi oli tugilaager (väga rõvedat kolinat teeb)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

aga kuidas see tugilaager koliseb?
ma ei saa aru. ülemise otsaga vastu ülemist plaati ja altpoolt vedru pinge peal??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

aga koliseb. Ja mitte vähe.
9-5-tel täpselt sama häda:wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

võtan laagri ära; panen vaskplaadid ja hülgerasva, ja siis peaks korras olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#16

Ma loodan, et sa tegid nalja selle vaskplaadi jutuga.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#17

Isiklikult olen näinud ka sellist amorti, kus amordi kael juba loksus, aga samas õli välja ei ajanud ja muidu töötas ka veel enamvähem.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#18

Mul on täpselt sama lugu oma '94 NG900ga. Kergelt konarlikul teel käib mul paremal pool mingi kobin läbi ja nüüd hakkas vasakule pöörates mingi kolks ka tulema. Kui auto tõstuki peale ajasin ja kõigutasin-kangutasin-surusin ja tegin muid trikk ning ka heebliga kangutasin, siis tundusid kõik puksid jms korras. Kuid sõites on ikkagi kobin sees ja pöörates nüüd ka kolks.

mul täpselt sama auto ja sama lugu , ja kui auto on soojaks sõidetud siis kaob ära :D
klahv
Postitusi: 35
Liitunud: K Juul 25, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#19

Kas nüüd on viga selgunud? Minu NG900 ilmnes samasugune viga.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

pole sõbra autoga ammu sõitnud aga ülevaatusel selgus, et bumerangide puksid pole kõige paremad.
tal veel vana tüüpi õõtsad ja ma ei saanudki alt aru, kuidas need buberangide puksid seal pees on; küljepeale lõtku nagu ei olnud, oli üles-alla.
äkki puks hoova pesas liigub+ eks kunagi selgub. sõber sai ülevaatusest läbi, nyyd tal pohh
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#21

Minul tuli välja ikkagi, et tugilaager ei olnud see, mis kolksus vaid oli amort ise.
Vasta