Ma ei suuda aru saada , miks esiamordid kolksuvad.
ja mis seal kobiseb.
kui sõita peaaegu sileda tee peal, siis selline kobin käib asja juurde.
ja kui autot õõtsutada üles-alla, siis kah kobiseb.
ma ei saa aru!!!
seal on laager, mis on vedru poolt surve all ja siis on see kummipuks, alumiinium puksiga ja seib ja mutter ja kõik.
aga mis kobiseb?
või amort ise seest??
või.... äkki keegi teab?
esiamordid kolksuvad.
Mul on täpselt sama lugu oma '94 NG900ga. Kergelt konarlikul teel käib mul paremal pool mingi kobin läbi ja nüüd hakkas vasakule pöörates mingi kolks ka tulema. Kui auto tõstuki peale ajasin ja kõigutasin-kangutasin-surusin ja tegin muid trikk ning ka heebliga kangutasin, siis tundusid kõik puksid jms korras. Kuid sõites on ikkagi kobin sees ja pöörates nüüd ka kolks.
Kui kellelgi on mõni idee, mida kontrollida, siis olen üks suur silm.
Kui kellelgi on mõni idee, mida kontrollida, siis olen üks suur silm.
Stabikakondid saad kindlasti välistada? Mu 9-3OG kolksus samuti peaaegu siledal teel ning ka autot raputades.Ma ei suuda aru saada , miks esiamordid kolksuvad.
ja mis seal kobiseb.
kui sõita peaaegu sileda tee peal, siis selline kobin käib asja juurde.
ja kui autot õõtsutada üles-alla, siis kah kobiseb.
ma ei saa aru!!!
seal on laager, mis on vedru poolt surve all ja siis on see kummipuks, alumiinium puksiga ja seib ja mutter ja kõik.
aga mis kobiseb?
või amort ise seest??
või.... äkki keegi teab?
Saabiremontijad viga ei leidnud, küll aga tehnoülevaataja, kes autot igatepidi väristada sai.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no kondid on uued, katkine vedru sai kah ära vahetada ja vedru tegi/teeb muidugi teist häält.
sharniirid teevad ka teist häält ja suured õõtsapuksid....
aga kobin tuleb amordi ülemisest otsast: ja kui seisva
auto kere ca 1 cm alla-üles õõtsutada, siis amort koos selle ülemise kummipuksiga liigub nats ja sealt nagu see kõbin... kõhk, kõhk.
ja mõlemast poolt.
sharniirid teevad ka teist häält ja suured õõtsapuksid....
aga kobin tuleb amordi ülemisest otsast: ja kui seisva
auto kere ca 1 cm alla-üles õõtsutada, siis amort koos selle ülemise kummipuksiga liigub nats ja sealt nagu see kõbin... kõhk, kõhk.
ja mõlemast poolt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



no kondid on uued, katkine vedru sai kah ära vahetada ja vedru tegi/teeb muidugi teist häält.
sharniirid teevad ka teist häält ja suured õõtsapuksid....
aga kobin tuleb amordi ülemisest otsast: ja kui seisva
auto kere ca 1 cm alla-üles õõtsutada, siis amort koos selle ülemise kummipuksiga liigub nats ja sealt nagu see kõbin... kõhk, kõhk.
ja mõlemast poolt.
Mul on täpselt 1:1 sama lugu, autot üles alla surudes käib vasakust amordist kolks läbi :/
Ega see tugilaager ei saa ju sellist asja põhjustada?
EDIT: Uurisin Saab Centrali foorumist natukene, leidsin need teemad:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=205612
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=205078
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=200172
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=198096
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga kuidas see tugilaager koliseb?
ma ei saa aru. ülemise otsaga vastu ülemist plaati ja altpoolt vedru pinge peal??
ma ei saa aru. ülemise otsaga vastu ülemist plaati ja altpoolt vedru pinge peal??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
võtan laagri ära; panen vaskplaadid ja hülgerasva, ja siis peaks korras olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Mul on täpselt sama lugu oma '94 NG900ga. Kergelt konarlikul teel käib mul paremal pool mingi kobin läbi ja nüüd hakkas vasakule pöörates mingi kolks ka tulema. Kui auto tõstuki peale ajasin ja kõigutasin-kangutasin-surusin ja tegin muid trikk ning ka heebliga kangutasin, siis tundusid kõik puksid jms korras. Kuid sõites on ikkagi kobin sees ja pöörates nüüd ka kolks.
mul täpselt sama auto ja sama lugu , ja kui auto on soojaks sõidetud siis kaob ära

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pole sõbra autoga ammu sõitnud aga ülevaatusel selgus, et bumerangide puksid pole kõige paremad.
tal veel vana tüüpi õõtsad ja ma ei saanudki alt aru, kuidas need buberangide puksid seal pees on; küljepeale lõtku nagu ei olnud, oli üles-alla.
äkki puks hoova pesas liigub+ eks kunagi selgub. sõber sai ülevaatusest läbi, nyyd tal pohh
tal veel vana tüüpi õõtsad ja ma ei saanudki alt aru, kuidas need buberangide puksid seal pees on; küljepeale lõtku nagu ei olnud, oli üles-alla.
äkki puks hoova pesas liigub+ eks kunagi selgub. sõber sai ülevaatusest läbi, nyyd tal pohh
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


