Härra KorK ei saa tõesti seekord sõita. Softi panemise hetkel oli õhuleke, kompenseerisime selle reaalajas softi muutes. Seda rõhku, mis softis ette nähtud siiski ei saavutanud.
Nüüd, pärast õhulekke parandamist tugev ülerõhk ja fuel cut-off.
Et mootorile ei saaks liiga teha, on cutoff piir suhteliselt madalale viidud.
Olukorra saab kontrolli alla, kui herr KorK taas Tallinna satub ja proovisõidul logides asja paika paneme.
Kui tavalisel sõidul õnnestub gaasijalaga midagi reguleerida (hoiduda ülerõhust),
siis miilisõidul kohe kindlasti mitte...
AC Racing Weekend 2011 - One Mile Challenge Autoslalom - 28. mai - Haapsalu lennuväli
Ega jah, mäletan et isegi sõitsin Audiga tänaval alates 3. käigust 2+bar rõhuga ja miilil ei kutsunud küll miski natuke jalga kergitama, et rõhk üle 2,5bar ei läheks. Kuna wg-s oli tugevam vedru, kui originaalis, siis ei teinud seda ka tema:)
Väga kena tulemus see 304, jäävad mehed oma überkallite aparaatidega häbisse, ega's muud. Ma mõtlen neid C klassi ässasid...
Võitja Audil oli eelmisel aastal "2.2T", seekord juba "2.2TN". Eks sinna vist ongi koer maetud...

Võitja Audil oli eelmisel aastal "2.2T", seekord juba "2.2TN". Eks sinna vist ongi koer maetud...

Väga kena tulemus see 304, jäävad mehed oma überkallite aparaatidega häbisse, ega's muud. Ma mõtlen neid C klassi ässasid...
Võitja Audil oli eelmisel aastal "2.2T", seekord juba "2.2TN". Eks sinna vist ongi koer maetud...
See koer on maetud sinna, et autol on 100% uus mootor, nitro, uus turbo, jne. Peaks olema pm sama setup, mis oli Pavelsoni S6-el. Lisaks on autol plastikust uksed, tiivad ja vist oli ka pagassi luuk, ühesõnaga on auto ka kergem. Pärnakad on selle autoga tublit tööd teinud.
EDIT: copy-paste ühest teisest foorumist.
Toimunud on siis tõsine grupikas. Sündinud on Marje, Reimo ja Ifi ühine lapsuke.
Millist progressi siis selle musta Coupe puhul täheldada võib?
Kere: kõik mittevajalik on välja visatud, eluks vajalikud raskemad detailid saavad asendatud kergematega. Kuna loodetava jõuga saavad ajad olema loodetavalt alla 11.5 siis lähtuvalt sellest tuli paigaldada ka turvapuur. Puur on pärit Pavelsoni coupeest, mis sai lihtsalt ringi tõstetud. See tähendas ca 60-70kg lisakaalu. Seega tuleb lisakilod tasa teha millegi muuga. Uued ja kergemad detailid tulevad tagaluugi ja uste näol. Uste endi pealt teeb juba puuri kaalu tasa, sest need on ikka kuradima rasked.
Kapotialune: see on ka sisuliselt paigas ja koos. Nipet näpet mõned voolikud veel paigaldada. Nuka kett jõudis ka Revalisse, mille IFF koos hüdrokatega lähiajal ära vahetab. Cable guyks sedakorda siis Ranz, kes elektri poolega tegeleb ja puuduolevad või vahetamist vajavad juhtmed paika sätib. Ei hakka täna siin pikalt arutama tehnika köögipoolelt aga enamus mitte motot puudutavaid detaile on pärit Pavelsoni S6-lt. Kolded, vile, vahejahuti, vesipritse, NOS, küte peale (katlamaja:D) punaselt coupeelt jne. või tehtud päris uued.

Vaatamata kogu päeva kimbutanud kõvale tuulele ja vähesele vihmale teise vooru alguses võib võistlusega rahule jääda. Tahaksin tänada kõiki osalejaid, pealtvaatajaid ja muidugi ka toetajaid, lisaks suur-suur kummardus kogu korraldusmeeskonna ees!
Täielikud tulemused: One Mile Challenge 2011 & autoslalom.
PALJU ÕNNE VÕITJATELE!
A-Klass
I - Andrei Shabalin, Honda Civic, 249km/h
II - Maris Logins, Honda CRX, 241km/h
III - Aleksandr Priidemann, Honda Civic, 229km/h
B-Klass
I - Marje Salumets, Audi Coupe, 304km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 293km/h
III - Vladislav Agnivin, Bmw M3, 257km/h
C-Klass
I - Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 300km/h
II - Artur Hatšaturjan, MB SL55 AMG, 295km/h
III - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 282km/h
Autoslalom
I - Ander Tenno, Porsche Boxster S, 01:03,8
II - Reimo Pavelson, Ford Focus RS, 01:05,6
III - Lauri Haasma, Porsche 911 GT3, 01:06,5
Kiireim naine oli seekord Marje Salumets tulemusega 304km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Jekaterina Demesko juhitud BMW X3 mis saavutas kiiruseks 198km/h.
Täielikud tulemused: One Mile Challenge 2011 & autoslalom.
PALJU ÕNNE VÕITJATELE!
A-Klass
I - Andrei Shabalin, Honda Civic, 249km/h
II - Maris Logins, Honda CRX, 241km/h
III - Aleksandr Priidemann, Honda Civic, 229km/h
B-Klass
I - Marje Salumets, Audi Coupe, 304km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 293km/h
III - Vladislav Agnivin, Bmw M3, 257km/h
C-Klass
I - Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 300km/h
II - Artur Hatšaturjan, MB SL55 AMG, 295km/h
III - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 282km/h
Autoslalom
I - Ander Tenno, Porsche Boxster S, 01:03,8
II - Reimo Pavelson, Ford Focus RS, 01:05,6
III - Lauri Haasma, Porsche 911 GT3, 01:06,5
Kiireim naine oli seekord Marje Salumets tulemusega 304km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Jekaterina Demesko juhitud BMW X3 mis saavutas kiiruseks 198km/h.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kristjan Onemar Audi S4 2.2T (230+hj) 222 224 224
Kristjan Leht Saab 9-3 2.0T (210hj) 222 218 222
Andrejs Demesko Subaru WRX STI Prodrive 2.0T (305hj) 221 221 221
See on ikka väga kena tulemust 9-3lt tegelikult.
Kristjan Leht Saab 9-3 2.0T (210hj) 222 218 222
Andrejs Demesko Subaru WRX STI Prodrive 2.0T (305hj) 221 221 221
See on ikka väga kena tulemust 9-3lt tegelikult.
Sent from my Monte Carlo using B236