salongi vendi mure
tere, mure selles et vent vahel töötab ja siis ei tööta, vahel nagu võtaks hoogu aga jääb jälle seisma...ennem seda kui jama hakkas remontisin seda juhipoolset klappi mis tavaliselt on katki ja puhub ainult külma, kas seal see nõela moodi andur võib midagi sellist mõjutada?See mul lihtsalt ripub seal ja ei ole veel tagasi pannud omakohale, loodan et saite midagi aru
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
101% on vaja vahetada UUE vastu ventika mootor.
edit: napoleoni jutt on jumala õige,kuid sellise sümptoomiga 9-5 puhul on alati olnud mootor problemaatiline.Ja "rippuv" temp.andur ei seiska mootorit(mitte kunagi,isegi,kui andur puruks/lühises on).
edit: napoleoni jutt on jumala õige,kuid sellise sümptoomiga 9-5 puhul on alati olnud mootor problemaatiline.Ja "rippuv" temp.andur ei seiska mootorit(mitte kunagi,isegi,kui andur puruks/lühises on).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
101% on vaja vahetada UUE vastu ventika mootor.
edit: napoleoni jutt on jumala õige,kuid sellise sümptoomiga 9-5 puhul on alati olnud mootor problemaatiline.Ja "rippuv" temp.andur ei seiska mootorit(mitte kunagi,isegi,kui andur puruks/lühises on).
Mis selle mootoriga seal siis juhtub tavaliselt?
Kui harjad otsa saavad, siis on rootoril sooned sisse põlenud, aga tavaliselt lühises pole ju!?
Välismaistest foorumitest silma hakanud, et kui harjad ära vahetatakse, siis mingi aja kestab, aga annab ikka saba.
There's no way back now. So just relax and get used to it!
- CrasherFox
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
mul oli täpselt sama jama. võtsin välja selle vendi ja selgus, et ühendus oli peetis - aretasin sinna natuke vastupidavama kuid aja jooksul rappus uuesti lahti... nii paar korda ikka remontisin seda aga lõpuks hakkasid harjad ka läbi minema... õigemini see plastikust kest, mis harjade vedru hoiab andis otsad kuidagi ja ühesõnaga ei saanud ühendust. ostsin romulast "uue" - siis aga selgus, et uuel vendil oli ümbrisel mingi paari millimeetrine plastikjunn, mis takistas venti oma kohale panemast, see tuli noaga lihtsalt ära lõigata. ei teagi mis kamm, tootekoodi järgi täpselt sama mudel ja hiljem vaatasin, et vanal vendil oli ka see ära lõigatud.
vent vahetataud aga ikka sama jama, kui testeriga mõõtsin neid juhtmeid siis näitas küll et vool on 11,53 oli vist, aga ampreid mitte, siis vahetevahel võtab jälle järgi, arvan et ventika viga pole siiski, ja kas on veel midagi mida võiks vaadata, vahetada?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
mure lahenes sellega et, mingi plokk millel jahutus küljes juhi jalgadejuures oli läbipõlenud ja enamus transistereid olid ka plaadiküljest lahti, pandi uus osa ja tinutati ka ülejäänud jooted ka üle, nüüd töötab, jama see et sai ostetud mootor ja kogematta kojamehi eemaldades sain aknale ka mõra, kuigi viga oli hoopis mujal, niiet alati ei ole mootori viga
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja