salongi vendi mure

Vasta
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#1

tere, mure selles et vent vahel töötab ja siis ei tööta, vahel nagu võtaks hoogu aga jääb jälle seisma...ennem seda kui jama hakkas remontisin seda juhipoolset klappi mis tavaliselt on katki ja puhub ainult külma, kas seal see nõela moodi andur võib midagi sellist mõjutada?See mul lihtsalt ripub seal ja ei ole veel tagasi pannud omakohale, loodan et saite midagi aru
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Teoreetiliselt võib muidugi olla, et kliimat juhtiv elektroonika trikke teeb, aga sümptimid viitaks pigem ventilaatori peatsele surmale.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

101% on vaja vahetada UUE vastu ventika mootor.

edit: napoleoni jutt on jumala õige,kuid sellise sümptoomiga 9-5 puhul on alati olnud mootor problemaatiline.Ja "rippuv" temp.andur ei seiska mootorit(mitte kunagi,isegi,kui andur puruks/lühises on).
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#4

neet mul pole vist mõtet isegi sinna vaadata, et äkki arjad või laager läbi?Vaja ikka uus mootor vaadata, mis arvate?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
mental
Postitusi: 102
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:06
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6 3.0

#5

101% on vaja vahetada UUE vastu ventika mootor.

edit: napoleoni jutt on jumala õige,kuid sellise sümptoomiga 9-5 puhul on alati olnud mootor problemaatiline.Ja "rippuv" temp.andur ei seiska mootorit(mitte kunagi,isegi,kui andur puruks/lühises on).

Mis selle mootoriga seal siis juhtub tavaliselt?
Kui harjad otsa saavad, siis on rootoril sooned sisse põlenud, aga tavaliselt lühises pole ju!?
Välismaistest foorumitest silma hakanud, et kui harjad ära vahetatakse, siis mingi aja kestab, aga annab ikka saba.
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Kasutaja avatar
CrasherFox
Postitusi: 209
Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
Asukoht:
Auto:

#6

Rootori lamellid saavad ka natukene aega peale harjasid otsa.
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#7

Mul sai ventikas selliste sümptomitega otsa. Vaheta parem enne suva ära:P
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#8

mul oli täpselt sama jama. võtsin välja selle vendi ja selgus, et ühendus oli peetis - aretasin sinna natuke vastupidavama kuid aja jooksul rappus uuesti lahti... nii paar korda ikka remontisin seda aga lõpuks hakkasid harjad ka läbi minema... õigemini see plastikust kest, mis harjade vedru hoiab andis otsad kuidagi ja ühesõnaga ei saanud ühendust. ostsin romulast "uue" - siis aga selgus, et uuel vendil oli ümbrisel mingi paari millimeetrine plastikjunn, mis takistas venti oma kohale panemast, see tuli noaga lihtsalt ära lõigata. ei teagi mis kamm, tootekoodi järgi täpselt sama mudel ja hiljem vaatasin, et vanal vendil oli ka see ära lõigatud.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#9

vent vahetataud aga ikka sama jama, kui testeriga mõõtsin neid juhtmeid siis näitas küll et vool on 11,53 oli vist, aga ampreid mitte, siis vahetevahel võtab jälle järgi, arvan et ventika viga pole siiski, ja kas on veel midagi mida võiks vaadata, vahetada?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#10

mure lahenes sellega et, mingi plokk millel jahutus küljes juhi jalgadejuures oli läbipõlenud ja enamus transistereid olid ka plaadiküljest lahti, pandi uus osa ja tinutati ka ülejäänud jooted ka üle, nüüd töötab, jama see et sai ostetud mootor ja kogematta kojamehi eemaldades sain aknale ka mõra, kuigi viga oli hoopis mujal, niiet alati ei ole mootori viga
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Vasta