SID time to service kirja kustutamine

Teemad elektroonikast...
Vasta
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#1

ei suutnud siit leida kas seda time to service teksti saab kustutada ise. Õli sai enne teksti tulekut vahetatud ja ülejäänu service asju nii vanal masinal ei teagi kohe teha. Seda keele muutmist leidsin aga, et kas seda infot sealt kustutada kah saab ise kudagi.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Hoia Clear nuppu umbes 10 sekundit all, siis peaks ära kaduma. Siiski ei saa mainimata jätta, et hooldus ei ole ainult õlivahetus, mida täpselt kontrollitakse/määritakse/vahetatakse leiad auto kasutusjuhendist.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

Paned süüte sisse.
Vajutad korraks Clear nuppu.
Vajutad uuesti ja hoiad 8 sekundit sama nuppu all.
Peale 2 piiksu ilmub sõna "Service"
Keerad süüte välja.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#4

ok proovin tänud. Ses suhtes, et tean jah mida service tähendab aga ei ole hetkel raha selle jaoks. Ja kuna siin Tartus üks vahva autoremondi koht näituse ülesõidu juures mingine Mati. Kes minu saabile enne ostu oli keti vahetust teinud nii viisi, et vahetas aint kaks uut ketti ja nukvõllid ja saaled ning pani miskise odava poolsündi õli. Paar nädalat peale auto ost kuulsin mootriketi kõrinat kui kapott lahti teha ja hommikul külmalt töötades. Võtsin auto poega ühendust ja asja tulemusena läksin uuesti selle Mati juurde. Mees tunnistas mulle, et jah ta ei vahetanud peale kettide ja odava õli midagi, nu need nukvõllid ja saaled kah. Ja vastuseks sellele kõrinale sain, et see on ju vana auto mida sa siis ootasid. Ajasin uuesti ajsa müüjaga ja käisin uuesti Mati juures ning sain vastuseks, et ta võib mul seal näiteks välise pinguti niisama äravahetada, et äkki läheb paremaks aga kui tahtsin seda teha uurisin, et kas tal uus olemas vastas, et nalja teed ve ma panen sinna teise kasutatud, küsisin, et mis siis minu jaoks muutuma peaks kui sama asja tagasi paned jäi vasuts tulemata. Igatahes sai selle peale korralik valvoline õli pandud ja kõrin on peaaegu, et kadunud, päris ära jah ei kao sest ülejäänu on vana ju. Ja sellise asja peale nagu servicesse minna ei ole mahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Hoia Clear nuppu umbes 10 sekundit all, siis peaks ära kaduma. Siiski ei saa mainimata jätta, et hooldus ei ole ainult õlivahetus, mida täpselt kontrollitakse/määritakse/vahetatakse leiad auto kasutusjuhendist.
Nii kustub ühekordselt,kuni järgmise süüte sissekeeramiseni.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

ok proovin tänud. Ses suhtes, et tean jah mida service tähendab aga ei ole hetkel raha selle jaoks. Ja kuna siin Tartus üks vahva autoremondi koht näituse ülesõidu juures mingine Mati. Kes minu saabile enne ostu oli keti vahetust teinud nii viisi, et vahetas aint kaks uut ketti ja nukvõllid ja saaled ning pani miskise odava poolsündi õli. Paar nädalat peale auto ost kuulsin mootriketi kõrinat kui kapott lahti teha ja hommikul külmalt töötades. Võtsin auto poega ühendust ja asja tulemusena läksin uuesti selle Mati juurde. Mees tunnistas mulle, et jah ta ei vahetanud peale kettide ja odava õli midagi, nu need nukvõllid ja saaled kah. Ja vastuseks sellele kõrinale sain, et see on ju vana auto mida sa siis ootasid. Ajasin uuesti ajsa müüjaga ja käisin uuesti Mati juures ning sain vastuseks, et ta võib mul seal näiteks välise pinguti niisama äravahetada, et äkki läheb paremaks aga kui tahtsin seda teha uurisin, et kas tal uus olemas vastas, et nalja teed ve ma panen sinna teise kasutatud, küsisin, et mis siis minu jaoks muutuma peaks kui sama asja tagasi paned jäi vasuts tulemata. Igatahes sai selle peale korralik valvoline õli pandud ja kõrin on peaaegu, et kadunud, päris ära jah ei kao sest ülejäänu on vana ju. Ja sellise asja peale nagu servicesse minna ei ole mahti.

"Mati" on sedatüüpi tegelane,millist auto ligi lasta ei tohiks:gun: .
Neil mootoritel on väline ketipinguti ja nukkvõllid kõige kestvamad detailid.

Äärmisel juhul võiks isegi kette mitte vahetada(kui soov on ennast/tulevast ostjat petta),aga KÕIK 5 talda/leevendit-, 7 hammasratast- ja KINDLASTI bal.keti pinguti vajavad vahetamist.

Normaalse mõistusega inimene vahetaks ketikomplekti,mille hind on sarnane kahe keti omaga neid eraldi ostes ja töömaht on TÄPSELT SAMA.

Pead siis mõtlema peatsele kettidevahetusele teist korda.
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#7

jah, et hoian kõrva peal mootoril, et kui hakkab soojalt häält tegema siis lasen korralikult teha. Aint et selleks peab vist Tallinna tulema sest Tartus ei ole mõistlikku kohta. Autoasi kus ma ülejäänud muredega käin ei vaheta saabi kette. Ja see SID asi kah jah, aint need keskmised küttekulu asjad kustuvad mitte see time to service.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Kui vähegi võimalik,ära lase SID`i ei Tartu,ega ka muude regioonide SUPERSPETSIALISTIDEL näppida. Läheb oluliselt kulukamaks,kui töö mõne (neid on vähe) inimese juures,kes ka adub, mida teeb ning millised on võimalikud tagajärjed.
Kasutaja avatar
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#9

Palju SID`ide remont üldse maksab? Ülemisel on alles 100%, aga vahest viskab lõpust paar rida ülevalt alla ära ja alumisel pidevalt alles 90% vahest viskab kirja AUTO, vasakpoolse kraadi märgi ja propelleri ka lisaks:) Kõik on loetav, aga pedanti häirib.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

SID on ülemine seade. Alumine on ACC(kliimaseadme) juhtmoodul,mille pikslite taastamine on problemaatiline, kuna uut lintkaablit on keeruline leida.
Cleed
Postitusi: 30
Liitunud: E Aug 02, 2010 15:26
Asukoht:
Auto:

#11

Kuidas 9-3 , 2008 a mudelil seda time to service kirja eemaldada?
Küsin siis ühtlasi ka ära, et mille järgi mu auto seda keskmist kütusekulu näitab? Annab näiteks 5,7 l/100 , pean väga palju sõitma teise stiiliga enne kui see arv kuidagi muutuma hakkab... ühtlasi on ka kahju, et hetkekulu ei näita :(
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#12

mis to kui time to service kirja kustutada ei saa tähendab remonti ve.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

mis to kui time to service kirja kustutada ei saa tähendab remonti ve.
Ei, siin on lihtsalt väike möödarääkimine..:) Kustutamine peaks ikka toimima nii nagu eespool õpetatud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#14

tegelt mul jah nii: keeran süüte sisse-tuleb kiri time to service- vajutan siis clear(kaob iga nupuga ära)-siis vajutan ja hoian all seda- tuleb piiks ja kiri CLEARED- edasi pole enam hoidnud aga kas siis peaks.
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#15

et siis sain hakkama lõpuks. Tuleb teha nii:
1: keerad süüte sisse ( ise tegin töötava mootoriga)
2: vajutad CLEAR nuppu ( tegelt kaob iga nupuga SID pealt ära)
3: vajutad uuesti CLEAR ja hoiad all
4: käib piiks ja tuleb kiri CLEARED
5: hoiad edasi all ( vahepeal näppu nupult ära ei võta)
6: käib teine piiks ja tuleb kiri SERVICE
7: ongi kiri lännu:)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Ja iisak kirjutas sulle täpselt sama jutu..:) Sa ilmselt ei oodanud enne teist piiksu ära.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

tegelt mul jah nii: keeran süüte sisse-tuleb kiri time to service- vajutan siis clear(kaob iga nupuga ära)-siis vajutan ja hoian all seda- tuleb piiks ja kiri CLEARED- edasi pole enam hoidnud aga kas siis peaks.

Targem oleks lasta teha(või ise teha,kui teadmised võimaldavad) läbisõidukohane HOOLDUS(mis EI OLE ainult õlivahetus),ning siis kustutada teade Tech-2 abil(või manuaalselt).
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#18

selle teise piiksu aru saamine oli keeruline kuna esimest korda CLEAR nuppu vajutades teeb kah piiksu. Pigem on vaja oodata kolmandat piiksu.
Cleed
Postitusi: 30
Liitunud: E Aug 02, 2010 15:26
Asukoht:
Auto:

#19

Kus või milline on 2008 a mudelil CLEAR nupp ?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#20

9-3-l ei ole sllist asja.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Cleed
Postitusi: 30
Liitunud: E Aug 02, 2010 15:26
Asukoht:
Auto:

#21

Kuidas 9-3 , 2008 a mudelil seda time to service kirja eemaldada?
Blaind
Postitusi: 10
Liitunud: P Mai 15, 2011 14:52
Asukoht:
Auto:

#22

Mis asjad tuleb a,b,c hoolduses vahetada saab 9-5 aero -2000 aasta.
Kas õli filtri võib ilma õlivahetamatta ära vahetada?
Äkki keegi valgustab,
Tänud
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#23

Mis asjad tuleb a,b,c hoolduses vahetada saab 9-5 aero -2000 aasta.

Selle leiad auto kasutusjuhendist
Kas õli filtri võib ilma õlivahetamatta ära vahetada?

Võib ikka, tegelikult võib filtri ka vahetamata jätta, oma auto ja ise tead, mis teed:D Kui tõsisemalt rääkida, siis ei saa siiani aru, kas see küsimus pidi nüüd nali olema või mõtled tõsiselt. Õli ja filter vahetatakse alati koos ja Saabide puhul on vahetusvälbast kinnipidamine väga oluline. Turbomootoriga(mida 9-5 Aero kindlasti on) on soovitav vahetusvälp meie kliimas 10kkm mitte tehase soovitatud 30(või oli see nüüd 15)kkm.
Vasta