Kui palju võiks maksma minna balanssvõlli saale vahetus?

Vasta
Kustik
Postitusi: 6
Liitunud: L Juun 04, 2011 21:02
Asukoht:
Auto:

#1

Et siis balanssvõlli saale arvatavsti läbi ja sooviksin teada palju selle balanssvõlli saale vahetuse eest küsitakse?

Ette tänades!
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#2

Kus ja kuidas selline diagnoos pandi? Või on see oletus?
:drive:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

Kui saale juba ringi käinud on seal pesas siis kuulub mootor äraviskamisele.
Saale eemaldamise- ja paigaldamise abinõu peaks olema ainult Viking Motorsis :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#4

Mina ei tea, milline näeb see balanssvõll välja, kuid kui räägitakse saaledest, siis Tartus on pädevad mehed, kes suudavad raamsaaled ühele joonele ajada.
Kustik
Postitusi: 6
Liitunud: L Juun 04, 2011 21:02
Asukoht:
Auto:

#5

Kus ja kuidas selline diagnoos pandi? Või on see oletus?

No, siiamaani on kõik ülevaadatud ja ära vahetatud (saaled, õli, andur) ja ikka õlirõhk kaob ära. Nüüd siis teada, et uue ploki kusagilt vaatam:wall:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Eemalda balanskett ja kõik ja sõida edasi. Natukene vibrat tuleb juurde +kW
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

aga äkki sul red.- klapp lahti?
või midagi veel lihtsamat. mõni rõngastihend vigastatud/ või valesti pandud?

egas muud midagi, kui õlirõhu manokas külma mootori külge ja vaadata, mis teeb, kui mootor soojeneb jne...
lambist asju vahetada pole just odavaim variant.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kustik
Postitusi: 6
Liitunud: L Juun 04, 2011 21:02
Asukoht:
Auto:

#8

aga äkki sul red.- klapp lahti?
või midagi veel lihtsamat. mõni rõngastihend vigastatud/ või valesti pandud?

egas muud midagi, kui õlirõhu manokas külma mootori külge ja vaadata, mis teeb, kui mootor soojeneb jne...
lambist asju vahetada pole just odavaim variant.

Ka see samm sai läbitud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

ja mis ta näitas, kuidas muutus??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kustik
Postitusi: 6
Liitunud: L Juun 04, 2011 21:02
Asukoht:
Auto:

#10

sama ikka:wall:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

tõepoolest põmmpea.
ma ei saa aru inimestest, kes proovivad neti teel autot parandada ja vigu diagnoosida, kui ei anna isegi korralikke algandmeid.
raske on ju midagi arvata, kui kirjutatakse niivõrd vähe, a la, et auto ei käivitu jne,

ja kui ise ka selle juures eriti tehnikast suurt rohkem ei taipa, kui et mis see õli seal mootoris paremaks teeb, siis on targem ja tõenäoliselt ka odavam viia masin spetside juurde ja suu kinni hoida , et targem välja näha, ja lasta asi korda teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#12

Kui poleks ise seda Saabi mootorit varem seest näinud siis vist usukski et neid balansvõlli saalesid pole võimalik vahetada, siin foorumist ei saa poolte meeste juttu küll uskuda. Ma sain need saaled sealt ilma suurema probleemideta välja ning oleks ka uue sisse tagasi saanud kui oleks vajadust olnud. Lihtsalt oli vajja veidi ajusid kasutada ning mõeda endale valmis selleks väike abinõu.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#13

Vahe on selles, et kui endale teed, võid ju improviseerida ja katsetada, nii mõnigi kord võib ka õnneks minna. Mehed kes seda tööd teistele teevad ja selle eest raha küsivad, ei saa endale lihtsalt selliseid võtteid lubada kuna peavad oma tööle ka garantii andma.
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#14

loomulikult ei ole mingi kunst balans võlli saalet vahetada. Oma tööle garantii andmise juures mängib aga rolli ka tõik, et kui võlli saale on läbi, siis on ilmselt kannatada saanud ka ballanss võll ise. Seega kui tahaks tööle garantii anda, siis mina vahetaksin uue vastu välja ka balanss võlli enda aga see läheks juba ilmselt üleliia kalliks. Kui endal oleks vaja teha siis otsiks mõne "enam-vähem" teise võlli ja prooviks.
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#15

Kusjuures see balansivõll polnudki väga kirves, kusagil 70eur kandis tükk
cool_d
Postitusi: 37
Liitunud: L Sept 08, 2012 8:45
Asukoht:
Auto:

#16

Aga kui see blansivõlli kett eemaldada, siis mis teha selle pingutiga ? Jätta lihtsalt sinna ilma tallata?
Vasta