Et siis balanssvõlli saale arvatavsti läbi ja sooviksin teada palju selle balanssvõlli saale vahetuse eest küsitakse?
Ette tänades!
Kui palju võiks maksma minna balanssvõlli saale vahetus?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga äkki sul red.- klapp lahti?
või midagi veel lihtsamat. mõni rõngastihend vigastatud/ või valesti pandud?
egas muud midagi, kui õlirõhu manokas külma mootori külge ja vaadata, mis teeb, kui mootor soojeneb jne...
lambist asju vahetada pole just odavaim variant.
või midagi veel lihtsamat. mõni rõngastihend vigastatud/ või valesti pandud?
egas muud midagi, kui õlirõhu manokas külma mootori külge ja vaadata, mis teeb, kui mootor soojeneb jne...
lambist asju vahetada pole just odavaim variant.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



aga äkki sul red.- klapp lahti?
või midagi veel lihtsamat. mõni rõngastihend vigastatud/ või valesti pandud?
egas muud midagi, kui õlirõhu manokas külma mootori külge ja vaadata, mis teeb, kui mootor soojeneb jne...
lambist asju vahetada pole just odavaim variant.
Ka see samm sai läbitud.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tõepoolest põmmpea.
ma ei saa aru inimestest, kes proovivad neti teel autot parandada ja vigu diagnoosida, kui ei anna isegi korralikke algandmeid.
raske on ju midagi arvata, kui kirjutatakse niivõrd vähe, a la, et auto ei käivitu jne,
ja kui ise ka selle juures eriti tehnikast suurt rohkem ei taipa, kui et mis see õli seal mootoris paremaks teeb, siis on targem ja tõenäoliselt ka odavam viia masin spetside juurde ja suu kinni hoida , et targem välja näha, ja lasta asi korda teha.
ma ei saa aru inimestest, kes proovivad neti teel autot parandada ja vigu diagnoosida, kui ei anna isegi korralikke algandmeid.
raske on ju midagi arvata, kui kirjutatakse niivõrd vähe, a la, et auto ei käivitu jne,
ja kui ise ka selle juures eriti tehnikast suurt rohkem ei taipa, kui et mis see õli seal mootoris paremaks teeb, siis on targem ja tõenäoliselt ka odavam viia masin spetside juurde ja suu kinni hoida , et targem välja näha, ja lasta asi korda teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Kui poleks ise seda Saabi mootorit varem seest näinud siis vist usukski et neid balansvõlli saalesid pole võimalik vahetada, siin foorumist ei saa poolte meeste juttu küll uskuda. Ma sain need saaled sealt ilma suurema probleemideta välja ning oleks ka uue sisse tagasi saanud kui oleks vajadust olnud. Lihtsalt oli vajja veidi ajusid kasutada ning mõeda endale valmis selleks väike abinõu.
Vahe on selles, et kui endale teed, võid ju improviseerida ja katsetada, nii mõnigi kord võib ka õnneks minna. Mehed kes seda tööd teistele teevad ja selle eest raha küsivad, ei saa endale lihtsalt selliseid võtteid lubada kuna peavad oma tööle ka garantii andma.
loomulikult ei ole mingi kunst balans võlli saalet vahetada. Oma tööle garantii andmise juures mängib aga rolli ka tõik, et kui võlli saale on läbi, siis on ilmselt kannatada saanud ka ballanss võll ise. Seega kui tahaks tööle garantii anda, siis mina vahetaksin uue vastu välja ka balanss võlli enda aga see läheks juba ilmselt üleliia kalliks. Kui endal oleks vaja teha siis otsiks mõne "enam-vähem" teise võlli ja prooviks.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Kusjuures see balansivõll polnudki väga kirves, kusagil 70eur kandis tükk