Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]
kas neid chillcast kaste liigub meitemaal ka?
Liigub neid jee... ei ma usu, et meie maalt sellist kasti leiab.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Nagu ma aru saan, on see chillcast tugevdatud peaülekande juurest (visuaalselt), nii et kui sa pole suutnud oma aparaadiga peaülekannet muust masinast lahutada, pole mõtet otsida ka.
Värskendatud ja õigesti kokku pandud kast võiks su praeguse jõu vastu pidada küll. Muidugi rehvisuitsetamine tapab kõike.
Lased plasmas, laseris vms selle tagakaane ka teha. Võiks omalegi teha.
Värskendatud ja õigesti kokku pandud kast võiks su praeguse jõu vastu pidada küll. Muidugi rehvisuitsetamine tapab kõike.
Lased plasmas, laseris vms selle tagakaane ka teha. Võiks omalegi teha.
No kui originaalis pakutakse selle vurriga peaaegu 200hj, mis see mõnikümmend sinna lisada on.
Ja isegi kui ei puhu 250-välja siis pole üldse lugu. Olen rahul sinna lähedale jõudva numbriga ka.
Kui miskil põhjusel jääb ikkagi väheks, siis ei ole just eriti kõrgel kapiotsas üks veidi toekam kapsas.
Ja isegi kui ei puhu 250-välja siis pole üldse lugu. Olen rahul sinna lähedale jõudva numbriga ka.
Kui miskil põhjusel jääb ikkagi väheks, siis ei ole just eriti kõrgel kapiotsas üks veidi toekam kapsas.
Linnas kimamiseks tuleb 4 käigulisi hankida,pidavat vastupidavamad olema.
Reedel tuli mootor vahelt välja. Uue nädala alguses viin kasti targema inimese kätte, kuna ei ole huvitatud ise jalgratta leiutamisest. Siis tõmban terve auto nina korralikult survepesuriga puhtaks.
Kui kellelgi on pakkuda 16klapilisele:
Ülemist salongiradika lõdvikut, termostaadi ja radika vahelist lõdvikut ja õlivardatoru.
Kui kellelgi on pakkuda 16klapilisele:
Ülemist salongiradika lõdvikut, termostaadi ja radika vahelist lõdvikut ja õlivardatoru.
...
Kui kellelgi on pakkuda 16klapilisele:
Ülemist salongiradika lõdvikut, termostaadija radika vahelist lõdvikut ja õlivardatoru.
Termostaatid on mõtet esindusest uus osta, tuleb odavam kui B-osana mingi muu.
terv, teager
Hoopis seda on mul vaja
Olen natuke nõutu.
Selgus, et kast on seest mitte-kõige-ilusam. Peoga on hambaid jala pealt ära murdunud.
Kas tegelt on ka neljane kast parem, kui viiene?
Kui neljasele panna turboka kett ja hammakad, siis mis pööretel võiks asi maanteel 100 juures kulgeda?
Selgus, et kast on seest mitte-kõige-ilusam. Peoga on hambaid jala pealt ära murdunud.
Kas tegelt on ka neljane kast parem, kui viiene?
Kui neljasele panna turboka kett ja hammakad, siis mis pööretel võiks asi maanteel 100 juures kulgeda?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Peast ei tea küll öelda, mis ülekanded seal on ja kuidas need mõjuvad.Kas tegelt on ka neljane kast parem, kui viiene?
Kui neljasele panna turboka kett ja hammakad, siis mis pööretel võiks asi maanteel 100 juures kulgeda?
Aga üldiselt on 4-ne kõvem kui 5-ne. Sisuliselt sama kasti sisse suruti ju 5 käiku, millegi pealt pidi tagasi andma...
Ma millegipärast arvan, et su kast oli juba enne pisut otsakorral. Mu seisva klassikuga on varasemalt paugutatud ka 1+ bar rõhkusid ja kast pidas asjale vastu küll. Võibola olid muidugi tingimused erinevad, tänav vs kiire maanteesõit. jms...
Katkisel kastil on 32-25 hammasrattad,neid peaks saama teistele kastidele ka asetada.Tundub,et vanema kasti differ on parema ülekandega.Kindlasti on parem panna kast,mis ei ole vigastusi saanud,sest mikropragusi võib ka teistel hammasratastel olla ja mida lahjem mootor,seda vähem vatti on saanud(üldjuhul).
Veidike parem ülevaade võrreldes 900aero lehega on siin:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=136416
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=136416
Ostsin uue kasti, kuna vana kast oli täitsa läbi.
Jutujärgi olla see remonditud- lubati isegi pool aastat garantiid. Eks me näeme.
Vahepeal võõpasin kapotialuse üle, et pilt törts viisakam oleks. Kuna mootor maas, siis pesen selle ka ära.
Enne kasti hukku hakkas termostaadi korpuse vahelt lekkima. Termostaat ise oli ka väga inetu ja läheb igaks juhuks vahetusse. KUI jõuab, siis tahaks hirmsaste klapikambrikaane ka üle värvida, kuna lekib ka see sunnik.
Jutujärgi olla see remonditud- lubati isegi pool aastat garantiid. Eks me näeme.
Vahepeal võõpasin kapotialuse üle, et pilt törts viisakam oleks. Kuna mootor maas, siis pesen selle ka ära.
Enne kasti hukku hakkas termostaadi korpuse vahelt lekkima. Termostaat ise oli ka väga inetu ja läheb igaks juhuks vahetusse. KUI jõuab, siis tahaks hirmsaste klapikambrikaane ka üle värvida, kuna lekib ka see sunnik.
Nüüd on kogu kompott jälle koos ja autoga tänaval. Tulemus pole siiski rahuldav. Jutujärgi remonditud kast viskab igat käiku välja. Nii, kui sõites gaas vabastada, vajub käik välja. Oskab keegi kommenteerida?
Lisaks otsin paremat pooltelge või selle sisemist otsa. Peaks olema selline, mille tripoidi diameeter on väiksem, ehk minu mõõtmise järgi vist 24mm.
Lisaks otsin paremat pooltelge või selle sisemist otsa. Peaks olema selline, mille tripoidi diameeter on väiksem, ehk minu mõõtmise järgi vist 24mm.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
äkki on nii, et käikude fiksaatori vedrut saab vaadata/ vahetada ühest küljepealsest avast, kui kaas eemaldada.
seal vist oli kuul ja kuuli peal vedru ja siis miski piiraja, mis vedrut välja ei lase. esmalt ise kontrolliks seda süsteemi.
seal vist oli kuul ja kuuli peal vedru ja siis miski piiraja, mis vedrut välja ei lase. esmalt ise kontrolliks seda süsteemi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.