Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Vasta
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#276

kas neid chillcast kaste liigub meitemaal ka?
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#277

kas neid chillcast kaste liigub meitemaal ka?

Liigub neid jee... ei ma usu, et meie maalt sellist kasti leiab.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#278

Nagu ma aru saan, on see chillcast tugevdatud peaülekande juurest (visuaalselt), nii et kui sa pole suutnud oma aparaadiga peaülekannet muust masinast lahutada, pole mõtet otsida ka.
Värskendatud ja õigesti kokku pandud kast võiks su praeguse jõu vastu pidada küll. Muidugi rehvisuitsetamine tapab kõike.
Lased plasmas, laseris vms selle tagakaane ka teha. Võiks omalegi teha. :cool:
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#279

Plaan on ikka paarsadaviiskend hj sinna peale keerata.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#280

paarsadaviiskend eeldaks palju rohkemat, alates vähe suutlikumast vurrist
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#281

No kui originaalis pakutakse selle vurriga peaaegu 200hj, mis see mõnikümmend sinna lisada on.

Ja isegi kui ei puhu 250-välja siis pole üldse lugu. Olen rahul sinna lähedale jõudva numbriga ka.
Kui miskil põhjusel jääb ikkagi väheks, siis ei ole just eriti kõrgel kapiotsas üks veidi toekam kapsas.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#282

Lootsin pigistada nädalake veel undava kastiga aga tutkit brat.
Täna hommikul Liivalaia-Pärnu mnt ristmikul lõppes kast ametlikult.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#283

Linnas kimamiseks tuleb 4 käigulisi hankida,pidavat vastupidavamad olema.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#284

Reedel tuli mootor vahelt välja. Uue nädala alguses viin kasti targema inimese kätte, kuna ei ole huvitatud ise jalgratta leiutamisest. Siis tõmban terve auto nina korralikult survepesuriga puhtaks.
Kui kellelgi on pakkuda 16klapilisele:
Ülemist salongiradika lõdvikut, termostaadi ja radika vahelist lõdvikut ja õlivardatoru.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#285

...
Kui kellelgi on pakkuda 16klapilisele:
Ülemist salongiradika lõdvikut, termostaadi ja radika vahelist lõdvikut ja õlivardatoru.

Termostaatid on mõtet esindusest uus osta, tuleb odavam kui B-osana mingi muu.

terv, teager
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#286

...
Kui kellelgi on pakkuda 16klapilisele:
Ülemist salongiradika lõdvikut, termostaadija radika vahelist lõdvikut ja õlivardatoru.

Termostaatid on mõtet esindusest uus osta, tuleb odavam kui B-osana mingi muu.

terv, teager

Hoopis seda on mul vaja ;)
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#287

Olen natuke nõutu.
Selgus, et kast on seest mitte-kõige-ilusam. Peoga on hambaid jala pealt ära murdunud.

Kas tegelt on ka neljane kast parem, kui viiene?
Kui neljasele panna turboka kett ja hammakad, siis mis pööretel võiks asi maanteel 100 juures kulgeda?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#288

Vabandage mu rumalust - kas siis Käigukasti sees on kett ka?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#289

Vabandage mu rumalust - kas siis Käigukasti sees on kett ka?
klassikul on ..:) nimelt ülekanne siduri "otsast" alla kasti.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#290

Justnii.
Pilt
Sihuke on siis klassiku kast. Selleks, et paremalt ülevalt saada jõud võllini, kasutatakse ketti.
Ketirataste vahetamisega saab timmida ülekannet.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#291

Kas tegelt on ka neljane kast parem, kui viiene?
Kui neljasele panna turboka kett ja hammakad, siis mis pööretel võiks asi maanteel 100 juures kulgeda?
Peast ei tea küll öelda, mis ülekanded seal on ja kuidas need mõjuvad.

Aga üldiselt on 4-ne kõvem kui 5-ne. Sisuliselt sama kasti sisse suruti ju 5 käiku, millegi pealt pidi tagasi andma...

Ma millegipärast arvan, et su kast oli juba enne pisut otsakorral. Mu seisva klassikuga on varasemalt paugutatud ka 1+ bar rõhkusid ja kast pidas asjale vastu küll. Võibola olid muidugi tingimused erinevad, tänav vs kiire maanteesõit. jms...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#292

Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#293

Püha taevane vägi!
Peale tuunimist kannatab approx 230hp. :freak:

Peab mingi muu auto tuunimise tarvis vaatama vist.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#294

Katkisel kastil on 32-25 hammasrattad,neid peaks saama teistele kastidele ka asetada.Tundub,et vanema kasti differ on parema ülekandega.Kindlasti on parem panna kast,mis ei ole vigastusi saanud,sest mikropragusi võib ka teistel hammasratastel olla ja mida lahjem mootor,seda vähem vatti on saanud(üldjuhul).
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#295

Veidike parem ülevaade võrreldes 900aero lehega on siin:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=136416
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#296

Ostsin uue kasti, kuna vana kast oli täitsa läbi.
Jutujärgi olla see remonditud- lubati isegi pool aastat garantiid. Eks me näeme.
Vahepeal võõpasin kapotialuse üle, et pilt törts viisakam oleks. Kuna mootor maas, siis pesen selle ka ära.
Enne kasti hukku hakkas termostaadi korpuse vahelt lekkima. Termostaat ise oli ka väga inetu ja läheb igaks juhuks vahetusse. KUI jõuab, siis tahaks hirmsaste klapikambrikaane ka üle värvida, kuna lekib ka see sunnik.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#297

Nüüd on kogu kompott jälle koos ja autoga tänaval. Tulemus pole siiski rahuldav. Jutujärgi remonditud kast viskab igat käiku välja. Nii, kui sõites gaas vabastada, vajub käik välja. Oskab keegi kommenteerida?

Lisaks otsin paremat pooltelge või selle sisemist otsa. Peaks olema selline, mille tripoidi diameeter on väiksem, ehk minu mõõtmise järgi vist 24mm.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#298

Kas kogu käiguhoovastikumajandus sai korralikult paika regullitud? Foorumis on minu mäletamist pidi sellest juttu olnud, kuidas seda teha.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#299

Kui kõik käigud hüppavad, siis ei saa regullis viga olla.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7623
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#300

äkki on nii, et käikude fiksaatori vedrut saab vaadata/ vahetada ühest küljepealsest avast, kui kaas eemaldada.
seal vist oli kuul ja kuuli peal vedru ja siis miski piiraja, mis vedrut välja ei lase. esmalt ise kontrolliks seda süsteemi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta