Saab 9-3 Aero, 2004, margusmaa [MÜÜDUD!]
Minu jaoks tähendab korras auto seda, et kui ma kuulen autol mingit imelikku häält või tundub mingi asi kahtlane olevat, siis ma lähen teenindusse ja lasen üle vaadata ja kui seal öeldakse, et mingi jupp tuleb ära vahetada või remontida, siis ma seda lasen ka teha. Kui teenindusest öeldakse, et kõik on korras, muretseda pole vaja, siis ma eeldan, et asi nii ka on. Ma ei ole ise suur autospets ja vaevalt, et olen pädevam, kui mehed teeninduses, kuid kui sama asi, millega teeninduses käisin, ikkagi häirib, lasen uuesti üle vaadata ja võibolla mujal.
Ca 10000km pärast jooksed tagasi Anti juurde kuna kolisevad.
Sachsi amorte EI TOHI panna SS-le alla kui ei taha kolisevat autot
Kui need Sachsi amordid kolisevad või läbi lähvad siis kindlasti pöördun remondisooviga kellegi poole (kas just Saabiantisse või mujale jätan enda teada):) Kuna autol olid all enne Koni amordid mis olid eelmise omaniku väitel värskelt vahetatud ja juba läbi siis ei tahtnud uuesti Konisid alla sokutada:)
Ühe tuttavaga konsulteerides oli kaks valikut, kas Sachs (väidetavalt on uuel Saabil need all kui tehasest välja tuleb) või Bilstein. Minu valik oli Sachs ja hetkel küll ei kolise (foorumist olen lugenud et need kolina jamad pidid tekkima külmade ilmadega aga eks siis näeb)

Ca 10000km pärast jooksed tagasi Anti juurde kuna kolisevad.
Sachsi amorte EI TOHI panna SS-le alla kui ei taha kolisevat autot
Kui need Sachsi amordid kolisevad või läbi lähvad siis kindlasti pöördun remondisooviga kellegi poole (kas just Saabiantisse või mujale jätan enda teada):) Kuna autol olid all enne Koni amordid mis olid eelmise omaniku väitel värskelt vahetatud ja juba läbi siis ei tahtnud uuesti Konisid alla sokutada:)
Ühe tuttavaga konsulteerides oli kaks valikut, kas Sachs (väidetavalt on uuel Saabil need all kui tehasest välja tuleb) või Bilstein. Minu valik oli Sachs ja hetkel küll ei kolise (foorumist olen lugenud et need kolina jamad pidid tekkima külmade ilmadega aga eks siis näeb)
No ei saa aru, miks on vajalik siin foorumis niisama laimata. Ma pole kordagi väitnud, et need koni amrodid olid värskelt vahetatud. Amortide arve oli isegi teiste arvete hulgas olemas, millega oli võimalik ka tutvuda. Mina ütlesin, et need amordid on täitsa korras. Pole vaja niisama laimata, kui midagi tarka öelda ei ole.
Amordid sai vahetatud kuna ei olnud KORRAS!!! Seda tööd ei tehtud tasuta ja selle asemel et öelda et amordid on korras oleksid võinud lihtsalt seda mitte öelda. Kas oleksin pidanud uskuma siis sinu juttu korras amortidest rohkem kui autot ülevaadanud spetsialisti? Kas ei tohi sellest siin kirjutada et sa end solvatuna ei tunneks? Aga nagu juba ütlesin ei taha vaielda sinuga auto seisukorra üle mis sinu väitel on korras aga mina pean jätkuvalt remondiga maadlema. Loomulikult tekib kasutatud masinal vigu täiesti ette hoiatamata ja saan sellest aru aga osa vigadest ei ole kindlasti tekkinud üleöö. Sina said masinast lahti ja ei pea selle pärast enam muret tundma nii et võta rahulikult.
Tegelikult oli minu tänase esimese postituse mõte saada natuke infot miks masin ei käivitunud ja töölt koju minnes tahaks väga masinale uuesti elu sisse saada.
Tegelikult oli minu tänase esimese postituse mõte saada natuke infot miks masin ei käivitunud ja töölt koju minnes tahaks väga masinale uuesti elu sisse saada.
Ömm, kas akuga kõik okei? Mul oli talvel sama värk ja siis oli aku lihtsalt väsinud.. Laadisin täis ja oli korras jälle..
Edit, mitte päris sama aga sarnane viga siis..
Selle SSiga on kuidagi nii, et kas satud hea eksemplari peale või mitte.. On paljusid kes vigisevad, et kõik on koguaeg katki, samas minu auto ning mu tuttava oma töötavad laitmatult. Vahel jah tuleb vahetada mingeid juppe aga noh, millisel autol ei tuleks.. Kas võib olla, et mõni eksemplar on juba sündides kuidagi sant ning kahvatu teistega võrreldes? Sinust on natukese kahju muidugi, sest esmamulje pole vist autost kõige parem?
Edit, mitte päris sama aga sarnane viga siis..

Selle SSiga on kuidagi nii, et kas satud hea eksemplari peale või mitte.. On paljusid kes vigisevad, et kõik on koguaeg katki, samas minu auto ning mu tuttava oma töötavad laitmatult. Vahel jah tuleb vahetada mingeid juppe aga noh, millisel autol ei tuleks.. Kas võib olla, et mõni eksemplar on juba sündides kuidagi sant ning kahvatu teistega võrreldes? Sinust on natukese kahju muidugi, sest esmamulje pole vist autost kõige parem?

Ömm, kas akuga kõik okei? Mul oli talvel sama värk ja siis oli aku lihtsalt väsinud.. Laadisin täis ja oli korras jälle..
Hommikul käis korra endal ka selline mõte peast läbi. Arvan et kui auto ostsin siis tegin teadmatusest kahte asja valesti mis akule tõenäoliselt hästi ei mõjunud. Arvasin et enne ei tohi starterit anda kui tabloo peal on kiri Check ok. Samuti olid mul tuled koguaeg sisselülitatud asendis ja süttisid kohe kui võtit natuke keerata. See kõik kokku oli akule tõenäoliselt veidi kurnav. Tööle sõitmis maa on mul ka suht lühike nii et ei pruugi selle sõiduga akut ära laadida. Kui masinal nuppe näppida siis kas mingite setingute alt saab ka vaadata kui täis aku on? Teine asi et kui ma aku maha võtan ja pärast uuesti peale panen kas siis saab masina käima või on seal vaja mingit nippi et uuesti masina tööle saaks (immod ja signad).
Olin selleks ette valmistatud et midagi tuleb putitada aga hirmus soov oli uue autoga puhkuse aeg Lätis reisida aga seal sai käidud venna Passatiga. Väga oleks tahtnud Saabikuga sellise natuke pikema ja põnevama sõidu teha. See torgib mind tegelikult kõige rohkem aga ehk siis järgmisel aastal puhkuse aeg saab midagi ette võtta.
Ise arvan et autoparadamine on natuke sarnane hamba parandamisega.
1. Hammas võib katki minna ette hoiatamatta.
2. Algul märkad et on katki aga täpselt ei tea kui palju ja mis maksab?
3. Tuleb leida aeg, millal saab parandada ja õigel ajal kohale minna.
4. Tuleb leida vajalik summa töö eest tasumiseks.
Pärast parandust on rahakott natuke õhem aga samas meel hea:)
Ise arvan et autoparadamine on natuke sarnane hamba parandamisega.
1. Hammas võib katki minna ette hoiatamatta.
2. Algul märkad et on katki aga täpselt ei tea kui palju ja mis maksab?
3. Tuleb leida aeg, millal saab parandada ja õigel ajal kohale minna.
4. Tuleb leida vajalik summa töö eest tasumiseks.
Pärast parandust on rahakott natuke õhem aga samas meel hea:)
Ise arvan et autoparadamine on natuke sarnane hamba parandamisega.
Väike vahe kipub siiski olema. Kui pärast hambaravi võid laia suuga naeratada, siis autoremondi järel pahatihti hambaarstile minekuks raha ei jätku. Ja hoiadki suu kinni või hambad varnas. Samas ei ole katkiste hammastega kulgemine kaasliiklejatele nii ohtlik kui sõit laguneva autoga. Lõpuks retooriline küsimus: kumb maksab rohkem, kas särav naeratus või vana Saab?
SAAB on tegusõna!
Ömm, kas akuga kõik okei? Mul oli talvel sama värk ja siis oli aku lihtsalt väsinud.. Laadisin täis ja oli korras jälle..
Edit, mitte päris sama aga sarnane viga siis..
Selle SSiga on kuidagi nii, et kas satud hea eksemplari peale või mitte.. On paljusid kes vigisevad, et kõik on koguaeg katki, samas minu auto ning mu tuttava oma töötavad laitmatult. Vahel jah tuleb vahetada mingeid juppe aga noh, millisel autol ei tuleks.. Kas võib olla, et mõni eksemplar on juba sündides kuidagi sant ning kahvatu teistega võrreldes? Sinust on natukese kahju muidugi, sest esmamulje pole vist autost kõige parem?
Antud juhul ei saa rääkida, et nö sündides kohe sant, kuna auto oli minu käes 4 aastat ja ma ei kurda küll, et eriliselt lagunenud oleks, peamiselt oli vaja vahetada tavalised kulumaterjalid.
Amordid sai vahetatud kuna ei olnud KORRAS!!! Seda tööd ei tehtud tasuta ja selle asemel et öelda et amordid on korras oleksid võinud lihtsalt seda mitte öelda. Kas oleksin pidanud uskuma siis sinu juttu korras amortidest rohkem kui autot ülevaadanud spetsialisti? Kas ei tohi sellest siin kirjutada et sa end solvatuna ei tunneks? Aga nagu juba ütlesin ei taha vaielda sinuga auto seisukorra üle mis sinu väitel on korras aga mina pean jätkuvalt remondiga maadlema. Loomulikult tekib kasutatud masinal vigu täiesti ette hoiatamata ja saan sellest aru aga osa vigadest ei ole kindlasti tekkinud üleöö. Sina said masinast lahti ja ei pea selle pärast enam muret tundma nii et võta rahulikult.
Tegelikult oli minu tänase esimese postituse mõte saada natuke infot miks masin ei käivitunud ja töölt koju minnes tahaks väga masinale uuesti elu sisse saada.
Ei tunne küll ennast solvununa, kuid mulle jääb mulje, et elad siin foorumis oma frustratsiooni välja. Mis veel imelikum, sa ei teinud autot ostes isegi proovisõitu. Olin ise roolis ja tegime päris suure ringi ning siis oleks pidanud amortide viga ilusti välja tulema, kuid mu mäletamist mööda sa veel mainisid, et päris vaikne auto, et ei kolise ka kuskilt. Enne, kui midagi ostad, siis tee endale asjad ilusti selgeks, mitte ära hakka pärast lahmima. Ma ei teinud ühtegi takistust auto ülevaatamiseks ja seisukorra hindamiseks, ma isegi pakkusin välja selle, et võid viia ostueelsele ülevaatusele, kui soovi on. Nii et nüüd tagantjärgi foorumis kurtmine tundub eriti kummaline.
Ömm, kas akuga kõik okei? Mul oli talvel sama värk ja siis oli aku lihtsalt väsinud.. Laadisin täis ja oli korras jälle..
Edit, mitte päris sama aga sarnane viga siis..
Selle SSiga on kuidagi nii, et kas satud hea eksemplari peale või mitte.. On paljusid kes vigisevad, et kõik on koguaeg katki, samas minu auto ning mu tuttava oma töötavad laitmatult. Vahel jah tuleb vahetada mingeid juppe aga noh, millisel autol ei tuleks.. Kas võib olla, et mõni eksemplar on juba sündides kuidagi sant ning kahvatu teistega võrreldes? Sinust on natukese kahju muidugi, sest esmamulje pole vist autost kõige parem?
Antud juhul ei saa rääkida, et nö sündides kohe sant, kuna auto oli minu käes 4 aastat ja ma ei kurda küll, et eriliselt lagunenud oleks, peamiselt oli vaja vahetada tavalised kulumaterjalid.
Ei pidanudki silmas just sinu autot vaid pigem neid SSlasi üldiselt

Kurtmine või mitte aga see on elu ju 
See teema annab hea ülevaate, mida võib sellise masina puhul ette tulla
ise vahepeal ka silmitsesin seda sorti isendeid
tanelkro, ära võta isiklikult
jõudu, jaksu ja kannatust margusmaale

See teema annab hea ülevaate, mida võib sellise masina puhul ette tulla
ise vahepeal ka silmitsesin seda sorti isendeid
tanelkro, ära võta isiklikult
jõudu, jaksu ja kannatust margusmaale

Everyday Regular SAAB guy!
Tänase päeva kokkuvõtteks võib siis öelda et lõpp hea kõik hea. Suured tänud Merele ja kõigile teistele kes midagi asjalikku soovitasid seoses tänahommikuse murega. Viga oligi selles, et aku oli tühi. Kiskusin aku maha puhastasin kontaktidelt oksüüdi kihi ja pistsin paariks tunniks laadima. Pärast panin aku peale ja kõik toimib jälle
Kui võti süütelukku panna siis see klõpsakas heli on ka tagasi (tõenäoliselt vist teeb rooliluku lahti sest tuleb kuskilt rooli juurest). 
Tegin pildi ka ühest asjast, mis huvitama hakkas. Aku plussklemmi juures on mingi karp ja seal peal on mingi kollane nupp. Millega võib tegu olla (lihtsalt sportlik huvi)?
Lisatud failid


Tegin pildi ka ühest asjast, mis huvitama hakkas. Aku plussklemmi juures on mingi karp ja seal peal on mingi kollane nupp. Millega võib tegu olla (lihtsalt sportlik huvi)?
Lisatud failid
Tuhnisin natuke netis ja leidsin sihukese koha kus saab oma auto andmeid vaadata. Vaatasin siis järgi ja need peaks olema järgmised: http://www.autopass.ee/et/data/1598/
Ennast hakkas huvitama see, et bensupaagi suuruseks on märgitud 62 l. aga ise olen tankides suutnud sinna sisse panna kuskil 45 - 46 l (kui bensutuli juba põleb). Hakkaski huvitama, et palju selle paagi maht siis peaks olema
Lisaks olen märganud et kui paak on täis siis näidiku seier ei näita päris lõpuni vaid silma järgi on mingi paar millimeetrit täispaagi kriipsust puudu.
Ennast hakkas huvitama see, et bensupaagi suuruseks on märgitud 62 l. aga ise olen tankides suutnud sinna sisse panna kuskil 45 - 46 l (kui bensutuli juba põleb). Hakkaski huvitama, et palju selle paagi maht siis peaks olema

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
62 on ikka reaalsem..
(Fuel tank capacity___________________ 16.05 U.S. gal. (61l))
Hoiatustuli hakkab ikka piisavalt vara põlema, mõnel varem, mõnel hiljem. Minul umbes-täpselt siis, kui 100 km veel sõita lubatakse.

Hoiatustuli hakkab ikka piisavalt vara põlema, mõnel varem, mõnel hiljem. Minul umbes-täpselt siis, kui 100 km veel sõita lubatakse.
Vana aku läks jälle tühjaks ja vahetasin selle välja uue vastu. Vana aku oli 60Ah 580A ja uus sai 62Ah 540A. Kuna vanal akul olid klepsu peal Saabi kirjad siis juhul kui see originaal oli siis oligi igati tõenäoline et see otsad andis kui vanust juba mingi 7 aastat. Nüüd võib õues külma teha igatahes aku poolest olen selleks valmis:)
Autoga sain ostes päranduseks kaasa ka 16 talverehvid. Kuna autol on hetkel all 17 veljed siis mõtlesin et peaks enne talve ka 16 veljed kuskilt sebima. Mõtlesin kas hankida plekkveljed või valuveljed ja lõpuks otsustasin valude kasuks. Täna käisin järgi ja veljed on olemas:) Nüüd uurin kus saaks need ilusti liivapritsiga üle teha ja ära värvida. Üks koht on juba teada ja kui veljed uue näo pähe saavad siis lisan siia pildi ka juurde.
Autoga sain ostes päranduseks kaasa ka 16 talverehvid. Kuna autol on hetkel all 17 veljed siis mõtlesin et peaks enne talve ka 16 veljed kuskilt sebima. Mõtlesin kas hankida plekkveljed või valuveljed ja lõpuks otsustasin valude kasuks. Täna käisin järgi ja veljed on olemas:) Nüüd uurin kus saaks need ilusti liivapritsiga üle teha ja ära värvida. Üks koht on juba teada ja kui veljed uue näo pähe saavad siis lisan siia pildi ka juurde.
Eile juhtus siis selline asi et võtme pult lakkas töötamast. Kui uue patarei sisse panin siis ikkagi ei mõjunud ükski nupp. Asi lahenes sellega et proovisin korra võtmega masinat käivitada ja peale selle hakkasid kõik puldi peal olevad nupud jälle tööle.
Sellest järeldan et vist ongi nii et kui patareid vahetada siis tuleb korra võti süütelukku pista et asi toimiks
Sellest järeldan et vist ongi nii et kui patareid vahetada siis tuleb korra võti süütelukku pista et asi toimiks

Veljed, mis ma talverehvidele ostsin on hetkel värvimises ja loodan, et saan varsti kätte. Mõtlesin, et postin vahepeal ühe pildi velgedest, mis mulle meeldisid aga jäid ostmata kuna poldi augud ei sobi minu masina omadega.
Samas fotopeale saab igasuguseid pisemaid pilte sobitada:D Endale oleks täitsa meeldinud sellised veljed oma masina all.
Lisatud failid
Samas fotopeale saab igasuguseid pisemaid pilte sobitada:D Endale oleks täitsa meeldinud sellised veljed oma masina all.
Lisatud failid
Veljed, mis ma talverehvidele ostsin on hetkel värvimises ja loodan, et saan varsti kätte. Mõtlesin, et postin vahepeal ühe pildi velgedest, mis mulle meeldisid aga jäid ostmata kuna poldi augud ei sobi minu masina omadega.
Samas fotopeale saab igasuguseid pisemaid pilte sobitada:D Endale oleks täitsa meeldinud sellised veljed oma masina all.
Need ju vanakooli saabi veljed, kas siis aukude vahe on erinev?
Neid velgi müüb siin üks foorumi kasutaja ja kui talle helistasin siis kui õigesti mäletan ütles et aukude vahe oli mingi 5 x 108 (võimalik et eksin numbriga natuke). Samas minu omale läheb 5 x110. Kui nüüd tuleb välja et oleks sobinud siis on kahju küll 

Kui sa mõtlesid neid velgi osta siis nende auguvahe on 5x110, saabidel 5x108 ei kasutata.
Jah neid samu velgi ma vaatasin. Kui oleks kindel olnud, et sobivad siis oleks ära ostnud ka. Samas rantto arvab, et silla geomeetria oleks paigast ära läinud ja ma ise kahtlesin ka natuke, kas kõik muu peale poldi aukude ikka sobib.
Kui sa mõtlesid neid velgi osta siis nende auguvahe on 5x110, saabidel 5x108 ei kasutata.
Jah neid samu velgi ma vaatasin. Kui oleks kindel olnud, et sobivad siis oleks ära ostnud ka. Samas rantto arvab, et silla geomeetria oleks paigast ära läinud ja ma ise kahtlesin ka natuke, kas kõik muu peale poldi aukude ikka sobib.
Ise olen ka selletõttu loobunud kuigi mulle meeldivad väga mõned vanakooli veljed, mis läksid eelmise põlve 9-3-le alla.
Räägi, miks aku vahetasid? Mul on ka originaalaku veel sees ja seni mingeid probleeme ei ole kuid talv on ees.