Auto ei taha korralikult käima minna!!!

Vasta
PaisteA
Postitusi: 5
Liitunud: E Aug 15, 2011 14:41
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Olen värske Saab 9-5 omanik ning mõtlesin enne töökotta minnes küsida Saabi omanike käest paar küsimust, ehk oskab keegi aidata.

Mul on Saab 9-5 2.0 turbo,automaat,1999.aasta. Mõned päevad tagasi sa auto soetatud ning täna tekkis esimene jama.

1. auto käivitamisel lööb display peale kirja mingisugune bremslicht vms. Kuna display on väheke kahjustada saanud, ei loe sealt kogu infot täpselt välja:(

2. Kui täna auto olin ära pesnud ja koju jõudnud ning mingisugune 15 min pärast uuesti autosse istunud oli üllatus suur. Nii kui auto käima paned,töötab mootor mingi 2 sec ja siis pöörded lähevad madalaks ja lõpuks sureb auto välja. Ainuke viis kuidas auto käima sain, oli sedasi, et nii kui käima panin andsin kähku koha peal veidike gaasi juurde, hoidsin pöördeid veits aega kõrgemal, umbes 2500-3000 peal ja siis lasin gaasi lahti ning auto töötas korralikult edasi.
Kui keegi mu jutust väga aru ei saa siis panen siia väikese videomateriali üles, mille võtsin linti mingisugune 30 minutit tagasi:)

http://www.youtube.com/watch?v=9dHOQZMfnXU


Kui kellegil on sarnast jama olnud siis äkki saaks mind kui uut Saabi omanikku nende küsimuste puhul aidata.

Tänud!:)
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

1. Vaata tagumised tuled üle. Piduri pirn kutu...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3

1. Ütleb, et vajuta piduripedaali vajutaksid ning tagumisi piduritulesid kontrolliks. SID saad ingliskeelseks hoides all Clear ja SET 4 sekundit ja siis valid sobiva keela ja vajutad SET
2. Kas tehti ka mootoripesu? Must kassett keset mootorit maha siis (DI - DIrect Ignition) kirjutatud peale ja suruõhuge küünlad puhtaks puhuda.

terv, teager
Kasutaja avatar
Mere
Postitusi: 236
Liitunud: K Mär 25, 2009 12:18
Asukoht:
Auto:

#4

mootoripesu on saatanast
PaisteA
Postitusi: 5
Liitunud: E Aug 15, 2011 14:41
Asukoht:
Auto:

#5

mootori pesu ei teinud:)
PaisteA
Postitusi: 5
Liitunud: E Aug 15, 2011 14:41
Asukoht:
Auto:

#6

Olen nüüd saanud küünlad ära puhastada ja katsetanud paar päeva kuid tulemus on ikka sama, et vahest käivitamisel sureb välja. Kui käivitad tõusevad pöörded algu mingi 1500 või 2000 peale ( nagu iga auto käivitamiselgi) ja kui langeb siis langeb nulli ja sureb välja. Neid ei juhtu tihti aga siiski tekib küsimus, et mis võib see küll olla, kas mingi elektrisüsteemi jama või pritsungi teema:?

Ehk keegi oskab veel vähe nõu anda:)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

mis küünlad ja mis vahe? see kah oluline.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
PaisteA
Postitusi: 5
Liitunud: E Aug 15, 2011 14:41
Asukoht:
Auto:

#8

noh ega ma eriline tehnik pole ja ei oska sellele küsimusele väga vastata:freak:
Mingisugused Bosch-i küünlad on aga mis vahe?
See on minu jaoks mingi tehniku küsimus :) Ei oksa öelda:)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

9-5-le käivad AINULT JA AINULT NGK BCPR6-ES. :wise:
6 asemel võib ka 7 olla.
Sädevahe TÄPSELT 1 MM.

Ja kui sa "mingi tehnik" ei ole siis leia kiiresti keegi kes Saabidest rohkem jagab.
Kes teab mis seal veel valesti võib olla...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Käivad ka PFR küünlad osadele,kuid ikkagi NGK.
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#11

mul oma 9-5 aerol kah NGK R küünlad ja pidid õiged olema. Täpsemat nr ei mäleta sealt pealt. Seda õigsust ütles mulle saabidele diagn. tegev inimene.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#12

9-5-le käivad AINULT JA AINULT NGK BCPR6-ES. :wise:
6 asemel võib ka 7 olla.
Sädevahe TÄPSELT 1 MM.
kas 1,1 mm vahe ei tohi olla?Lihtsalt katalogis on 1,1 või saab kuskilt ka 1mm täpselt?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Ise teed täpseks. 1,1mm. on ju suurim lubatu,seega ei jää mingit varu.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#14

Äkki keegi tark ütleb, mis vahe on NGK BCPR6ES-11 ja NGK BCPR7ES-11 vahel? NGK kataloog näitab et 2.0 liitirlisele B205E läheb "7"-ga, 2.3 liitrilisele B235E "6"-ga. Parameetrid samad kataloogi vaadates :cool:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

mida suurem number seda "külmem" küünal. Mida suuremad rõhud ja tuuninguaste seda külmemaid kasutatakse. siin osad mehed isegi 8-ga sõidavad. Talveks pannakse ka "soojemaid".

Siit saad natuke lugeda
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#16

Tänan, nüüd selgem! Aga mis puudutab elektroodide vahet- jällegi NGK kataloogi järgi, "tavalistele" 2.0 ja 2.3 lähevad BCPR7(6)ES-11, ehk 1.1 mm, kuid 2.0 141 kW näitab aga kataloog hoopis PFR6H-10, ehk 1 mm vahega. Vaatasin, Aerodel sama lugu. Sellega, tuunitud 2.0-del BCPRi 1,1 mm kasutada ei tohi? Endal ka üle 110 kW, kuid BCPR-d peal:wtf::wtf::wtf:

NGK http://www.ngkeurope.com/en/product-fin ... /SAAB/9-5/

[quote]9-5-le käivad AINULT JA AINULT NGK BCPR6-ES. :wise:
6 asemel võib ka 7 olla.
Sädevahe TÄPSELT 1 MM.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

NGK kataloog näitab küünla tehasest tulevat sädevahet (1.1)..:) Autotootja ütleb, et 1.0 peab olema..:) Trionic siin kusagil alles hiljuti mainis, et 1.1 on maksimumväärtus, ehk tegelikult instlalides "out-of-the-box", paned küünla ilma varuta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#18

Et siis ainuke variant osta need 4 korda kallimad plaatinum PFR-id 1.0? Või on siin keegi ka nii täpne, kes oskab sädevahet 0,1 mm võrra väiksemaks teha?:freak:
NGK kataloog näitab küünla tehasest tulevat sädevahet (1.1)..:) Autotootja ütleb, et 1.0 peab olema..:) Trionic siin kusagil alles hiljuti mainis, et 1.1 on maksimumväärtus, ehk tegelikult instlalides "out-of-the-box", paned küünla ilma varuta.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#19

Et siis ainuke variant osta need 4 korda kallimad plaatinum PFR-id 1.0? Või on siin keegi ka nii täpne, kes oskab sädevahet 0,1 mm võrra väiksemaks teha?:freak:
NGK kataloog näitab küünla tehasest tulevat sädevahet (1.1)..:) Autotootja ütleb, et 1.0 peab olema..:) Trionic siin kusagil alles hiljuti mainis, et 1.1 on maksimumväärtus, ehk tegelikult instlalides "out-of-the-box", paned küünla ilma varuta.

Täitsa mõõtmise vahendid on selleks olemas, millega saab sädeme vahet kontrollida. Muuta on eriti lihtne koputa kasvõi vastu lauda...
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

Tööriista nimi on "lehtkaliiber"..:) Selline metalllehtedest "lehvik", kus saad ise vajaliku paksuse jagu lehti kokku panna ja sellega mõõta. vahesid alla 0.1 on kindlasti võimalik sellega mõõta.
Näiteks Stokkeris 3.85 maksab (ok.. tundub, et tellimisel, aga suht suva tööriistapood peaks siiski mõnda omama...)

Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#21

Ok, suur tänu, nüüd kõik on selge!!!:cool:
Vasta