Tere!
Olen värske Saab 9-5 omanik ning mõtlesin enne töökotta minnes küsida Saabi omanike käest paar küsimust, ehk oskab keegi aidata.
Mul on Saab 9-5 2.0 turbo,automaat,1999.aasta. Mõned päevad tagasi sa auto soetatud ning täna tekkis esimene jama.
1. auto käivitamisel lööb display peale kirja mingisugune bremslicht vms. Kuna display on väheke kahjustada saanud, ei loe sealt kogu infot täpselt välja:(
2. Kui täna auto olin ära pesnud ja koju jõudnud ning mingisugune 15 min pärast uuesti autosse istunud oli üllatus suur. Nii kui auto käima paned,töötab mootor mingi 2 sec ja siis pöörded lähevad madalaks ja lõpuks sureb auto välja. Ainuke viis kuidas auto käima sain, oli sedasi, et nii kui käima panin andsin kähku koha peal veidike gaasi juurde, hoidsin pöördeid veits aega kõrgemal, umbes 2500-3000 peal ja siis lasin gaasi lahti ning auto töötas korralikult edasi.
Kui keegi mu jutust väga aru ei saa siis panen siia väikese videomateriali üles, mille võtsin linti mingisugune 30 minutit tagasi:)
http://www.youtube.com/watch?v=9dHOQZMfnXU
Kui kellegil on sarnast jama olnud siis äkki saaks mind kui uut Saabi omanikku nende küsimuste puhul aidata.
Tänud!:)
Auto ei taha korralikult käima minna!!!
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
1. Vaata tagumised tuled üle. Piduri pirn kutu...
1. Ütleb, et vajuta piduripedaali vajutaksid ning tagumisi piduritulesid kontrolliks. SID saad ingliskeelseks hoides all Clear ja SET 4 sekundit ja siis valid sobiva keela ja vajutad SET
2. Kas tehti ka mootoripesu? Must kassett keset mootorit maha siis (DI - DIrect Ignition) kirjutatud peale ja suruõhuge küünlad puhtaks puhuda.
terv, teager
2. Kas tehti ka mootoripesu? Must kassett keset mootorit maha siis (DI - DIrect Ignition) kirjutatud peale ja suruõhuge küünlad puhtaks puhuda.
terv, teager
Olen nüüd saanud küünlad ära puhastada ja katsetanud paar päeva kuid tulemus on ikka sama, et vahest käivitamisel sureb välja. Kui käivitad tõusevad pöörded algu mingi 1500 või 2000 peale ( nagu iga auto käivitamiselgi) ja kui langeb siis langeb nulli ja sureb välja. Neid ei juhtu tihti aga siiski tekib küsimus, et mis võib see küll olla, kas mingi elektrisüsteemi jama või pritsungi teema:?
Ehk keegi oskab veel vähe nõu anda:)
Ehk keegi oskab veel vähe nõu anda:)
9-5-le käivad AINULT JA AINULT NGK BCPR6-ES. 
6 asemel võib ka 7 olla.
Sädevahe TÄPSELT 1 MM.
Ja kui sa "mingi tehnik" ei ole siis leia kiiresti keegi kes Saabidest rohkem jagab.
Kes teab mis seal veel valesti võib olla...

6 asemel võib ka 7 olla.
Sädevahe TÄPSELT 1 MM.
Ja kui sa "mingi tehnik" ei ole siis leia kiiresti keegi kes Saabidest rohkem jagab.
Kes teab mis seal veel valesti võib olla...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Käivad ka PFR küünlad osadele,kuid ikkagi NGK.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ise teed täpseks. 1,1mm. on ju suurim lubatu,seega ei jää mingit varu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
mida suurem number seda "külmem" küünal. Mida suuremad rõhud ja tuuninguaste seda külmemaid kasutatakse. siin osad mehed isegi 8-ga sõidavad. Talveks pannakse ka "soojemaid".
Siit saad natuke lugeda
Siit saad natuke lugeda
Tänan, nüüd selgem! Aga mis puudutab elektroodide vahet- jällegi NGK kataloogi järgi, "tavalistele" 2.0 ja 2.3 lähevad BCPR7(6)ES-11, ehk 1.1 mm, kuid 2.0 141 kW näitab aga kataloog hoopis PFR6H-10, ehk 1 mm vahega. Vaatasin, Aerodel sama lugu. Sellega, tuunitud 2.0-del BCPRi 1,1 mm kasutada ei tohi? Endal ka üle 110 kW, kuid BCPR-d peal:wtf::wtf::wtf:
NGK http://www.ngkeurope.com/en/product-fin ... /SAAB/9-5/
[quote]9-5-le käivad AINULT JA AINULT NGK BCPR6-ES.
6 asemel võib ka 7 olla.
Sädevahe TÄPSELT 1 MM.
NGK http://www.ngkeurope.com/en/product-fin ... /SAAB/9-5/
[quote]9-5-le käivad AINULT JA AINULT NGK BCPR6-ES.

6 asemel võib ka 7 olla.
Sädevahe TÄPSELT 1 MM.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
NGK kataloog näitab küünla tehasest tulevat sädevahet (1.1)..
Autotootja ütleb, et 1.0 peab olema..
Trionic siin kusagil alles hiljuti mainis, et 1.1 on maksimumväärtus, ehk tegelikult instlalides "out-of-the-box", paned küünla ilma varuta.


Et siis ainuke variant osta need 4 korda kallimad plaatinum PFR-id 1.0? Või on siin keegi ka nii täpne, kes oskab sädevahet 0,1 mm võrra väiksemaks teha?:freak:
NGK kataloog näitab küünla tehasest tulevat sädevahet (1.1)..Autotootja ütleb, et 1.0 peab olema..
Trionic siin kusagil alles hiljuti mainis, et 1.1 on maksimumväärtus, ehk tegelikult instlalides "out-of-the-box", paned küünla ilma varuta.
Et siis ainuke variant osta need 4 korda kallimad plaatinum PFR-id 1.0? Või on siin keegi ka nii täpne, kes oskab sädevahet 0,1 mm võrra väiksemaks teha?:freak:
NGK kataloog näitab küünla tehasest tulevat sädevahet (1.1)..Autotootja ütleb, et 1.0 peab olema..
Trionic siin kusagil alles hiljuti mainis, et 1.1 on maksimumväärtus, ehk tegelikult instlalides "out-of-the-box", paned küünla ilma varuta.
Täitsa mõõtmise vahendid on selleks olemas, millega saab sädeme vahet kontrollida. Muuta on eriti lihtne koputa kasvõi vastu lauda...
Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tööriista nimi on "lehtkaliiber"..
Selline metalllehtedest "lehvik", kus saad ise vajaliku paksuse jagu lehti kokku panna ja sellega mõõta. vahesid alla 0.1 on kindlasti võimalik sellega mõõta.
Näiteks Stokkeris 3.85 maksab (ok.. tundub, et tellimisel, aga suht suva tööriistapood peaks siiski mõnda omama...)


Näiteks Stokkeris 3.85 maksab (ok.. tundub, et tellimisel, aga suht suva tööriistapood peaks siiski mõnda omama...)